| Sendt: 17 Marts 2009 kl. 08:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har kigget lidt på det her TV ( Samsung LE37M87), som jeg er blevet tilbudt brugt for 3500kr. Er der nogen som kan sige om det er et "godt" fjernsyn til prisen (det er ca. 1 år gammelt)? Min største bekymring er størrelsen, da jeg på nuværende tidspunkt har et 28" CRT fjernsyn, som egentlig har en rimelig størrelse i forhold til mine behov og forhold. Derfor ville et 32" være mere optimalt (da det gerne må blive "lidt" større end mit nuværende TV), men dem jeg har kigget på i den størrelse ligger på 4000-5500kr. (er blandt andet blevet anbefalet et Sony KDL-32W4000 herinde), så der er jo lidt at spare på et brugt fjernsyn. Men synes folk det kan betale sig, eller skal jeg hellere spare det sidste sammen og købe et nyt 32"? Grunden til at jeg kigger efter FullHD er at skærmen også skal bruges som monitor til en computer, og der synes jeg at 1366x768 er for lidt. Så ingen diskussion om berettigelsen af FullHD på så "lille" et TV, da jeg har haft den diskussion tidligere ved køb af TV til mit arbejde  På forhånd tak for rådene. Ole Møller Christensen
|