| Sendt: 21 Februar 2004 kl. 22:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har skrevet her tidligere om et problem med mit Philips 32PW8844. Det er nu bleet løst, da jeg byttede det til modellen større, nemlig 32PW9308. Da jeg så TV'et i butikken, var jeg ikke i tvivl. Det havde et fantastisk billede. Jeg havde også læst en del reviews, om at det var et fantastisk TV. Jeg købte det så, tog det med hjem og satte det op. Nu startede min skuffelse.
Billedet er forfærdelig grynet. Det burde det simpelthen ikke være. Og det er ikke når jeg bare ser analogt TV. Det er det også ved DVD. Det er simpelthen så grimt at se på. Jeg har efterhånden prøvet samtlige indstillinger, men der er intet der hjælper. Der er simpelthen så meget digitalt støj. DNR funktionen burde jo fjerne dette, men det er meget lidt den gør det. F.eks. sad jeg og så ZKO på TV2 Zulu, og det lignede mere at Frank Pingel havde en sort streg ned mellem øjnene istedet for en kløft. Skarpheden på mit tidligere 8844 var klasser bedre. Der havde jeg intet at indvende. Den fjernede alt digitalt støj, så billedet stod 100% skarpt.
Er der nogen her som har erfaring med dette, eller lige ved hvordan man skal opsætte TV'et, så det står perfekt?
Please hjælp. Jeg er ved at blive vanvittig!!
|