Tilbage til HIFI4ALL.DK 13. juni 2026 | 07:35   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Der døde Zepto..... næsten! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
NEHusker
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Januar 2006
Lokalitet: Fyn Vest
Status: Offline
Sendt: 14 April 2009 kl. 20:37 | IP-adresse registreret  

I påsken gav vores 42" Patheon op. Man kan tænde det, men der er intet billede. Det tænder kun på DTV men uden at modtage noget, og det eneste man kan er at skrue op og ned for lyden. Altså ingen mulighed for at vælge input eller komme til menu.

Hvis der er nogen der har haft problemer med Zepto hører jeg gerne fra jer.

Nu er det bare om jeg skal have tålmodigheden til en reparation, eller om jeg skal forgælde mig får noget der holder bare lidt længere????

I så fald hvad skal jeg kigge efter? Pana PX80 bliver nævnt flere steder, men hvad er der ellers at anbefale?

Til top Vis NEHusker's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NEHusker Besøg NEHusker's Websted

Rasmus Larsen
Branchemedlem
Branchemedlem
Flatpanels.dk

Bruger siden: 05 September 2005
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 15 April 2009 kl. 17:52 | IP-adresse registreret  

De har lavet en ny version af skærmen. Jeg har ikke selv set den, men jeg modtager den formentlig snart til en anmeldelse på Flatpanels.dk.

Panasonic er et oplagt valg. PX80 er dog udgået. Efterfølgeren hedder X10.

CHTT
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Oktober 2003
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 15 April 2009 kl. 18:40 | IP-adresse registreret  

Rasmus Larsen skrev:

...men PX80 fås stadigvæk til ca 5,5K (købte den selv for 3 mdr.siden) http://www.komplett.dk/k/search.aspx?q=px80

X10 koster en par tusser mere: http://www.dustinhome.dk/pd_5010267373.aspx 

MathiasLarsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Maj 2007
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 15 April 2009 kl. 19:01 | IP-adresse registreret  

CHTT skrev:
Rasmus Larsen skrev:

...men PX80 fås stadigvæk til ca 5,5K (købte den selv for 3 mdr.siden) q=px80">http://www.komplett.dk/k/search.aspx?q=px80

X10 koster en par tusser mere:
http://www.dustinhome.dk/pd_5010267373.aspx 

Og den er så sandelig også pengene værd :) har selv købt 42x10 for en lille måned siden og er rigtig glad for det!
Til top Vis MathiasLarsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MathiasLarsen

Deguello
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 Juli 2007
Lokalitet: Fyn
Sendt: 15 April 2009 kl. 19:35 | IP-adresse registreret  

NEHusker skrev:

I påsken gav vores 42" Patheon op. Man kan tænde det, men der er intet billede. Det tænder kun på DTV men uden at modtage noget, og det eneste man kan er at skrue op og ned for lyden. Altså ingen mulighed for at vælge input eller komme til menu.

Hvis der er nogen der har haft problemer med Zepto hører jeg gerne fra jer.

Nu er det bare om jeg skal have tålmodigheden til en reparation, eller om jeg skal forgælde mig får noget der holder bare lidt længere????

I så fald hvad skal jeg kigge efter? Pana PX80 bliver nævnt flere steder, men hvad er der ellers at anbefale?

Jeg har samme tv og problem - næsten. Enkelte gange når jeg tænder så er der ikke billede på men kun lyd. Billedet er dog kommet efter en gang sluk/tænd via remoten.

Hvis du får svar fra Zepto - vil jeg gerne høre mere ... i tilfælde af at mit står helt af!

VH

Johnny

Til top Vis Deguello's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Deguello

kappen
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Rabu Acoustics

Bruger siden: 29 Juli 2007
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 15 April 2009 kl. 19:48 | IP-adresse registreret  

Kender kun til deres bærbare computere, som efter min mening er det værste l***
Til top Vis kappen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kappen

Zakken
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2005
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 16 April 2009 kl. 17:52 | IP-adresse registreret  

Har et 32" fra Zepto som har et af de bedre billeder jeg endnu har set på en fladskærm, så jeg vil ikke hyle endnu.

Har kammerater med både Toshiba og Panasonic og må indrømme, at jeg har noget svært ved at se hvad hele "hypen" om Panasonic drejer sig om....... Jeg håber sgu det var fordi hans Pana var elendigt indstillet, for det var godt nok ringe at se på.

Til top Vis Zakken's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zakken

MathiasLarsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Maj 2007
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 16 April 2009 kl. 18:22 | IP-adresse registreret  

Zakken skrev:

Har et 32" fra Zepto som har et af de bedre billeder jeg endnu har set på en fladskærm, så jeg vil ikke hyle endnu.

Har kammerater med både Toshiba og Panasonic og må indrømme, at jeg har noget svært ved at se hvad hele "hypen" om Panasonic drejer sig
om....... Jeg håber sgu det var fordi hans Pana var elendigt indstillet, for det var godt nok ringe at se på.

Hvilken model Panasonic var det? og hvilket medie så du? DVD? TV? (digital, analog ? ?) Bluray? For at det ligefrem var ringe lyder underligt.
Til top Vis MathiasLarsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MathiasLarsen

Zakken
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2005
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 16 April 2009 kl. 18:32 | IP-adresse registreret  

MathiasLarsen skrev:
Zakken skrev:

Har kammerater med både Toshiba og Panasonic og må indrømme, at jeg har noget svært ved at se hvad hele "hypen" om Panasonic drejer sig
om....... Jeg håber sgu det var fordi hans Pana var elendigt indstillet, for det var godt nok ringe at se på.

Hvilken model Panasonic var det? og hvilket medie så du? DVD? TV? (digital, analog ? ?) Bluray? For at det ligefrem var ringe lyder underligt.

Model og sådan noget går jeg ikke så meget op i, så det ved jeg ikke.

Vi så et digitalt tv signal, så det burde være rimeligt ok, men faktum var at Panasonic´en havde et noget ringere billede end mit Zepto på analogt signal..... Mon ikke der var noget med indstillingerne? Ansigtsfarver var udviskede og uskarpe at se på(giver det mening?)

Til top Vis Zakken's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zakken

NEHusker
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 14 Maj 2009 kl. 19:40 | IP-adresse registreret  

Ok, et problem kommer sjældent alene. Jeg har forgæves forsøgt at finde kvitteringen, uden held, ØV!!!!!

Nu er jeg på jagt efter et diagram, MEN..... Hvem laver egentlig Zepto????? Er der nogen der kender nogle OEM fabrikker det kan være????

Det er højst sandsynligt at det er de samme som laver Hisense.

Til top Vis NEHusker's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NEHusker Besøg NEHusker's Websted

NEHusker
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 20 Juni 2009 kl. 19:39 | IP-adresse registreret  

Så lever det igen.....

Problemet var den eeprom hvori programmet til styring af DTV lå i.

Jeg skiftede den og det startede op i analog mode med alle muligheder for input select osv. tilgængeligt. MEN i det jeg skifter til DTV skete det jeg frygtede, at den skulle programmeres. Heldigvis havde jeg købt ekstra, de koster kun 12 kr. stykket.

Nu står det fast på ext.6 som er den ene HDMI indgang, da alt kører igennem receiveren.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes