| Forfatter |
|
NEHusker Forum Bruger

Bruger siden: 26 Januar 2006 Lokalitet: Fyn Vest
Status: Offline Indlæg: 138
|
| Sendt: 14 April 2009 kl. 20:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
I påsken gav vores 42" Patheon op. Man kan tænde det, men der er intet billede. Det tænder kun på DTV men uden at modtage noget, og det eneste man kan er at skrue op og ned for lyden. Altså ingen mulighed for at vælge input eller komme til menu.
Hvis der er nogen der har haft problemer med Zepto hører jeg gerne fra jer.
Nu er det bare om jeg skal have tålmodigheden til en reparation, eller om jeg skal forgælde mig får noget der holder bare lidt længere????
I så fald hvad skal jeg kigge efter? Pana PX80 bliver nævnt flere steder, men hvad er der ellers at anbefale?
|
| Til top |
|
| |
Rasmus Larsen Branchemedlem

Flatpanels.dk
Bruger siden: 05 September 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 962
|
| Sendt: 15 April 2009 kl. 17:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
De har lavet en ny version af skærmen. Jeg har ikke selv set den, men jeg modtager den formentlig snart til en anmeldelse på Flatpanels.dk.
Panasonic er et oplagt valg. PX80 er dog udgået. Efterfølgeren hedder X10. __________________ www.Flatpanels.dk - Guide til fladskærme
|
| Til top |
|
| |
CHTT Forum Bruger

Bruger siden: 09 Oktober 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1281
|
| Sendt: 15 April 2009 kl. 18:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
MathiasLarsen Forum Bruger

Bruger siden: 17 Maj 2007 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 586
|
| Sendt: 15 April 2009 kl. 19:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Og den er så sandelig også pengene værd :) har selv købt 42x10 for en lille måned siden og er rigtig glad for det!
|
| Til top |
|
| |
Deguello Forum Bruger

Bruger siden: 24 Juli 2007 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 196
|
| Sendt: 15 April 2009 kl. 19:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
NEHusker skrev:
|
I påsken gav vores 42" Patheon op. Man kan tænde det, men der er intet billede. Det tænder kun på DTV men uden at modtage noget, og det eneste man kan er at skrue op og ned for lyden. Altså ingen mulighed for at vælge input eller komme til menu.
Hvis der er nogen der har haft problemer med Zepto hører jeg gerne fra jer.
Nu er det bare om jeg skal have tålmodigheden til en reparation, eller om jeg skal forgælde mig får noget der holder bare lidt længere????
I så fald hvad skal jeg kigge efter? Pana PX80 bliver nævnt flere steder, men hvad er der ellers at anbefale?
|
|
|
Jeg har samme tv og problem - næsten. Enkelte gange når jeg tænder så er der ikke billede på men kun lyd. Billedet er dog kommet efter en gang sluk/tænd via remoten.
Hvis du får svar fra Zepto - vil jeg gerne høre mere ... i tilfælde af at mit står helt af!
VH
Johnny
|
| Til top |
|
| |
kappen Udelukket fra forum

Rabu Acoustics
Bruger siden: 29 Juli 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1401
|
| Sendt: 15 April 2009 kl. 19:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kender kun til deres bærbare computere, som efter min mening er det værste l***
|
| Til top |
|
| |
Zakken Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 765
|
| Sendt: 16 April 2009 kl. 17:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har et 32" fra Zepto som har et af de bedre billeder jeg endnu har set på en fladskærm, så jeg vil ikke hyle endnu.
Har kammerater med både Toshiba og Panasonic og må indrømme, at jeg har noget svært ved at se hvad hele "hypen" om Panasonic drejer sig om....... Jeg håber sgu det var fordi hans Pana var elendigt indstillet, for det var godt nok ringe at se på.
|
| Til top |
|
| |
MathiasLarsen Forum Bruger

Bruger siden: 17 Maj 2007 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 586
|
| Sendt: 16 April 2009 kl. 18:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Zakken skrev:
Har et 32" fra Zepto som har et af de bedre billeder jeg endnu har set på en fladskærm, så jeg vil ikke hyle endnu.
Har kammerater med både Toshiba og Panasonic og må indrømme, at jeg har noget svært ved at se hvad hele "hypen" om Panasonic drejer sig
om....... Jeg håber sgu det var fordi hans Pana var elendigt indstillet, for det var godt nok ringe at se på. |
|
|
Hvilken model Panasonic var det? og hvilket medie så du? DVD? TV? (digital, analog ? ?) Bluray? For at det ligefrem var ringe lyder underligt.
|
| Til top |
|
| |
Zakken Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 765
|
| Sendt: 16 April 2009 kl. 18:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
MathiasLarsen skrev:
Zakken skrev:
|
Har kammerater med både Toshiba og Panasonic og må indrømme, at jeg har noget svært ved at se hvad hele "hypen" om Panasonic drejer sig om....... Jeg håber sgu det var fordi hans Pana var elendigt indstillet, for det var godt nok ringe at se på.
|
|
|
Hvilken model Panasonic var det? og hvilket medie så du? DVD? TV? (digital, analog ? ?) Bluray? For at det ligefrem var ringe lyder underligt. |
|
|
Model og sådan noget går jeg ikke så meget op i, så det ved jeg ikke.
Vi så et digitalt tv signal, så det burde være rimeligt ok, men faktum var at Panasonic´en havde et noget ringere billede end mit Zepto på analogt signal..... Mon ikke der var noget med indstillingerne? Ansigtsfarver var udviskede og uskarpe at se på(giver det mening?)
|
| Til top |
|
| |
NEHusker Forum Bruger

|
| Sendt: 14 Maj 2009 kl. 19:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ok, et problem kommer sjældent alene. Jeg har forgæves forsøgt at finde kvitteringen, uden held, ØV!!!!!
Nu er jeg på jagt efter et diagram, MEN..... Hvem laver egentlig Zepto????? Er der nogen der kender nogle OEM fabrikker det kan være????
Det er højst sandsynligt at det er de samme som laver Hisense.
|
| Til top |
|
| |
NEHusker Forum Bruger

|
| Sendt: 20 Juni 2009 kl. 19:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så lever det igen.....
Problemet var den eeprom hvori programmet til styring af DTV lå i.
Jeg skiftede den og det startede op i analog mode med alle muligheder for input select osv. tilgængeligt. MEN i det jeg skifter til DTV skete det jeg frygtede, at den skulle programmeres. Heldigvis havde jeg købt ekstra, de koster kun 12 kr. stykket.
Nu står det fast på ext.6 som er den ene HDMI indgang, da alt kører igennem receiveren.
|
| Til top |
|
| |