| Forfatter |
|
toms Forum Bruger

Bruger siden: 07 April 2009 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 5
|
| Sendt: 26 April 2009 kl. 20:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey, var i hfk for at få et tilbud på lidt og faldt over tv fra Nad, b2 mener jeg det hedder, kan ikke huske det helt.
Men, hvor godt er det kontra samsung´s ue40b7050? Tv´et fra nad er lidt billigere, designet på samung kan jeg bedst lide, samsung har netværksmuligheden hvis man kan bruge det til noget?
|
| Til top |
|
| |
Rasmus Larsen Branchemedlem

Flatpanels.dk
Bruger siden: 05 September 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 962
|
| Sendt: 27 April 2009 kl. 20:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er en test online af Samsung B7000 serie på Flatpanels.dk lidt senere i denne uge. __________________ www.Flatpanels.dk - Guide til fladskærme
|
| Til top |
|
| |
micma18 Branchemedlem

HM Elektronik
Bruger siden: 29 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2120
|
| Sendt: 27 April 2009 kl. 21:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
NADs tv er i min opfattelse noget opreklameret fis... Det er fint nok at de implementere forskellige digitale tunere osv. Og still billeder står sikkert meget flot, men bevægelser og flow på skærmen er da ikke meget bedre end en model til 5000kr.
Personligt har jeg her på det sidste været hooked lidt på nogle af Sonys de store modeller, men ville lige se tiden an, og vente på LED backlighten kom "ind i billedet". Men kom til at stå og kigge på et af de nyeste 32" Philips modeller i en butik i weekenden. Men jeg må tilstå at Philips stadig er kongen hvad angår deres Natural Motion teknologi (en del af Perfect Pixel HD)
Selv sammenlignet med andre store modeller fra Samsung og Sony osv. Der ser det helt computerspils agtigt ud på Philips modellen, på den fede måde! Men de har jo også 15års forspring hvad angår disse teknologier.
Den omtalte model stod godtnok også til 17-18.000kr. for en 32" men man kan nu nok gøre en bedre handel på nettet et eller andet sted ;-) Men helt sikkert et kig værd, hvis du kommer forbi en forhandler der har Philips!
|
| Til top |
|
| |
Larsen69 Lukket konto

Lukket efter eget ønske
Bruger siden: 12 Februar 2008 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 229
|
| Sendt: 28 April 2009 kl. 09:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |

Flatpanels.dk
|
| Sendt: 28 April 2009 kl. 10:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det skal dog bemærkes, at det er en test af de gamle A modeller. Flatpanels.dk har ikke testet de nye B modeller. __________________ www.Flatpanels.dk - Guide til fladskærme
|
| Til top |
|
| |
Larsen69 Lukket konto

Lukket efter eget ønske
Bruger siden: 12 Februar 2008 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 229
|
| Sendt: 28 April 2009 kl. 13:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rasmus Larsen skrev:
|
Det skal dog bemærkes, at det er en test af de gamle A modeller. Flatpanels.dk har ikke testet de nye B modeller.
|
|
|
Det er korrekt, og jeg ved faktisk ikke hvor stor forskel der er på A2 og B2 modellerne bortset fra MPEG4 og lidt ekstra tilslutningsmuligheder. Er der mon forskel på billedkvaliteten? Anyway, jeg er godt tilfreds med mit 32A2 med kontrasglas og harddisk. __________________ Cerwin-Vega, KRK, NAD.
________
Citat Casper_W: "Cerwin Vega er bygget til at spille højt - ellers græder de"
|
| Til top |
|
| |

Flatpanels.dk
|
| Sendt: 29 April 2009 kl. 11:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
toms Forum Bruger

Bruger siden: 07 April 2009 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 5
|
| Sendt: 02 Maj 2009 kl. 17:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rart med en debat, er dog stadig ikke sikker på valg af tv, hælder nok mest til samungs ue40b7050.
|
| Til top |
|
| |