Bruger siden: 02 April 2007 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 97
Sendt: 24 Juni 2009 kl. 21:44 | IP-adresse registreret
Hej Allesammen.
Jeg har et Samsung PS-42Q7HX plasma TV.
Det er nu over 2 år gammelt og desværre ingen garanti. Men nu er det sådan at lyse farver i venstre side blir blå. ca. 15 cm. ind på skærmen.
Er det nogle andre der har prøvet det samme? Sat en stor ventilator til at blæse ind bag skærmen for at se om det er "thermisk", men ser ikke ud til at hjælpe.. Nogle der har idér ?
Bruger siden: 05 September 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 962
Sendt: 27 Juni 2009 kl. 09:52 | IP-adresse registreret
Det ligner en fejl i panelet eller styreelektronikken. Umiddelbart tror jeg ikke den kan udbedres, uden du sender skærmen til rep. Men så kan det næsten lige så godt betale sig at investere i en ny. Samsungs plasma-Tv er efterhånden ret billige og gør det godt.
Bruger siden: 02 April 2007 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 97
Sendt: 29 Juni 2009 kl. 19:15 | IP-adresse registreret
Kan det være at det bare er ved at blive dårlig ?
Kan se at når jeg har set f.eks TV2News så tager det lang tid før TV2 logoet er væk fra skærmen, selv når man har slået væk.. Har sgu bare ikk lige 10.000 til et nyt tv
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum