Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2026 | 10:18   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Projektor - WHAT TO CHOOSE HIFI4ALL (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
kesl
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 November 2009
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Sendt: 19 November 2009 kl. 13:14 | IP-adresse registreret  

Hola HIFI4ALL!

Jeg skal flytte i hus d. 1/12 og har i den forbindelse lavet lidt luft i budgettet således at jeg kan få lov til at udnytte min PS3 på det helt store lærred!  xbox'en for da os lov

Jeg har læst og luret og fundet frem til at jeg nok hellere må forbi en forhandler med noget showroom. Det bliver på tirsdag, altså d. 24/11 hvor jeg slår et smut forbi av-connection i Odense.

Jeg har forestillet mig at projektor + lærred skal koste mig et sted imellem 12-15.000,- DKK

Af info: Stuen er ret lys, og jeg overvejer allerede nu hvordan jeg skal få mulighed for at mørklægge det, tildels.

-Hvad og hvilke forbehold skal jeg notere mig her for at få det bedste udbytte?  

Jeg vil komme til at have en 3,50 meters penge fra min plads i sofaen til lærredet.

-Hvor stor et lærred kan jeg smide på væggen? Hvad er anbefalelsesværdigt?!

-Kan man med et fast rammelærred, male på bagsiden? Dvs. den fungerer både som lærred + maleri? Nogle der har hørt/set lign?

Derudover er jeg ret grøn med hvad jeg skal gøre med lyden, jeg er ik til surround og andet gøjl(pga. hørelse) men jeg vil virkelig gerne have mig et sæt beolab 8000, kan de stå for lyden fra projektor/ps3/xbox/comp ?

Jeg har selvfølgelig bevæget mig rundt på diverse foraer for at belære mig på det tekniske - det er dog ikke så nemt, man skal jo skelne mellem entusiasterne(fagkyndige) og de menneskelige ...

Puhh, det blev en lang smøre.

Lad mig slutte af med et  på forhånd!

/kesl

Til top Vis kesl's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kesl

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes