| Sendt: 20 December 2009 kl. 22:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej...
Da jeg i forvejen har et tv og kørt det gennem min reciever med HDMI kabel, er der jo ikke også plads til en projektor fra min receiver, da Denon`en kun har èn HDMI output!.
Hva gør jeg så nu, hvad skal jeg have fat i af switch`es el. hva nu det kan være for optimal anvendelighed og mindst mulig besvær med at skifte fra tv til projektor og tilmed uden det koster en formue?
P.S. Jeg ejer ikke en projektor endnu og har ikke så megen forstand på det, men har læst mig frem til, at der åbenbart er forskel fra projektorer, nogle hedder DLP andre LCD osv. osv. Jeg er selv lidt forelsket i en Sanyo PLV-Z700 (FULL HD right?), da den er en nytilkommer og afløser fra PLV-Z5, den skulle også være med FULL HD, som jeg så har læst rigtigt godt om herinde.
Når det er sagt, så skal der jo lærred til (skal være motorlærred, er ikke sikker på str. endnu på lærred), kabel og beslag til loft osv.
Har tænkt mig at finde al elektronikken i tyskland el. hvor det nu er billigst, har i nogle gode råd og en samlet pakke evt. så alt er lige til at sætte op og til sidst må i gerne komme med nogle gode bud af brugt udstyr.
Har P.T. en stue på 25kvm, men derfor vil jeg ikke nøjes med 80".
Ser frem til en masse input fra jer, så jeg kan komme længere ind i projektorernes verden. :) Et køb er ikke på tale lige nu og her, men skal ha så megen viden som muligt før jeg tar springet til det hmm.. fantastiske!!
Mvh. Chromosome
|