| Sendt: 11 Januar 2010 kl. 17:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle.
Da jeg i 2007 anskaffede mig et lækkert phillips 42¨, var der ikke indbygget digital dvb tuner i den, hvilket jeg selvfølgelig ærger mig over, den dag i dag.
Da jeg kun har signal via stueantenne, har jeg måtte købe en digital tuner og tilslutte den med stueantennen. Dette medfører, at jeg har to fjernbetjeninger og en klumpet boks som står ved siden af fjernsynet.
Da jeg står overfor en adresseændring her snart, tror jeg at jeg vil anskaffe mig et Samsung LED fjernsyn, hvor der selvfølgelig er indbygget dvb tuner i den. Er der nogle som ved om man kan anskaffe sig et vægbeslag til den, hvor fjernsynet kan drejes fra side til side?
Er det ikke muligt at se sine kanaler uden brug af en boks, hvis man har indbygget tuner i sit fjernsyn og har købt kabeltv fra fx. yousee? Endelig står jeg tilbage med mit gamle Phillips 42¨, som jeg vil rykke ind i soveværelset. Hvordan kan jeg komme til at se tv, hvis jeg har fx. yousee tilknyttet mit samsung fjernsyn i stuen, og ikke har digital tuner i mit fjernsyn i soveværelset?
Håber på nogle gode svar.
Venlig hilsen en fortvivlet mand.
|