| Forfatter |
|
knuudz Forum Bruger

Bruger siden: 04 Februar 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3
|
| Sendt: 04 Februar 2010 kl. 14:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej jeg har en Samsung fladskærm model LE40M61B, men er der nogen der ved hvordan tekst-tv dur på den altså kan godt komme ind på tekst-tv, men man kan ikke komme ud igen fra tekst-tv, så skal man slukke for fjernsynet først ret beværligt nogen der kender til det problem?
Anders..
|
| Til top |
|
| |
snegom07 Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 223
|
| Sendt: 04 Februar 2010 kl. 14:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har du læst på brugsforviringen ??
|
| Til top |
|
| |
Leise Forum Bruger

Bruger siden: 16 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 259
|
| Sendt: 04 Februar 2010 kl. 14:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Enten trykker du på 'TV'-knappen på fjernbetjeningen eller også på 'TextTv'-knappen - ville jeg mene __________________ Nuforce & B&O
Jitter is something audiophiles worry about to make themselves feel superior to somebody who simply plugs an optical cable into his computer and enjoys music
|
| Til top |
|
| |
mcs_5 Branchemedlem

Dantimax
Bruger siden: 09 April 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 1605
|
| Sendt: 04 Februar 2010 kl. 14:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Eller hvad med den simple metode: Tryk på samtlige knapper til du finder den der virker  Jeg bruger "Text" eller "Exit" på mit. Venlig hilsen Mikkel C. Simonsen
|
| Til top |
|
| |
sunaudio Branchemedlem

Sun Audio, Aalborg
Bruger siden: 18 Marts 2008 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 334
|
| Sendt: 04 Februar 2010 kl. 14:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du skal bruge " tv" knappen. Hvis du trykker på " text" ændrer du blot i de forskellige funktioner eg. " text" el. " text og billede" mfl.
__________________ " Vi tre kunne hejse 10 flag, men vi blev kun født en dag"
|
| Til top |
|
| |
knuudz Forum Bruger

|
| Sendt: 04 Februar 2010 kl. 15:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Da jeg har fået det fra en der arbejder i en forhandler, fordi der var en pixel fejl, så har jeg ingen brugsforvirring, så den kan ikke hjælpe desværre. Og har prøvet samtlige knapper, den enste måde og komme på tekst-tv er og bruge kanppen der hedder Text/mix og der kører den som sagt rundt med halvere billede osv. ,men umuligt og komme ud derfra igen kun hvis man slukker fjernsynet, så kan man jo ikke bruge det til så meget
|
| Til top |
|
| |
Rasmus Larsen Branchemedlem

Flatpanels.dk
Bruger siden: 05 September 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 962
|
| Sendt: 04 Februar 2010 kl. 15:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Som sunaudio nævner skal du trykke på Tv knappen lidt højere oppe på fjernbetjeningen for at komme ud af tekst-tv. TV knappen er markeret med orange så vidt jeg husker. __________________ www.Flatpanels.dk - Guide til fladskærme
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 04 Februar 2010 kl. 15:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
knuudz skrev:
|
Da jeg har fået det fra en der arbejder i en forhandler, fordi der var en pixel fejl, så har jeg ingen brugsforvirring, så den kan ikke hjælpe desværre. Og har prøvet samtlige knapper, den enste måde og komme på tekst-tv er og bruge kanppen der hedder Text/mix og der kører den som sagt rundt med halvere billede osv. ,men umuligt og komme ud derfra igen kun hvis man slukker fjernsynet, så kan man jo ikke bruge det til så meget
|
|
|
"TV"-knappen er måden at komme ud af Tekst-tv - hvis ikke det fungerer, så er det enten forkert remote, defekt tv eller reasons unknown!
Iøvrigt hjælp til selvhjælp (kig på side 11, når du har hentet manualen) - http://downloadcenter.samsung.com/content/UM/200508/20050817 142035671_BN68-00956A-00Eng.pdf
Det kunne have sparet dig en masse tid istedet for at sidde og vente på svaret på et forum, og så har du samtidig alle de andre nyttige info om dit tv! __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
knuudz Forum Bruger

|
| Sendt: 04 Februar 2010 kl. 17:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmm det godt nok mystisk der sker ingenting. har også prøvet og trykke text/mix og derefter PIP og så skulle man så kunne trykke på tv knappen men det dur heller ikke, men tak for hjælpen alligevel...
|
| Til top |
|
| |