Bruger siden: 08 April 2003 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 493
Sendt: 13 Februar 2010 kl. 13:44 | IP-adresse registreret
hejsa
nogen der har nogen erfaring med ovenævnte de vil dele med mig. har bestilt denne så ville være rart at høre om det er godt eller skidt jeg har bestilt.
hvormeget skal man bruge på indkøb af lærred, er ny i denne sammenhæng så har ikke den ringeste anelse hvad jeg begiver mig ind på her..
Bruger siden: 08 April 2003 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 493
Sendt: 06 Marts 2010 kl. 13:49 | IP-adresse registreret
har nu fået den og er godt tilfreds med den indtil videre. lige i øjeblikket er det kun på den alm. væg den bliver projekteret til. larmer lidt, men når der er lyd via surround anlægget lægges der ikke mærke til nogen støj derfra.
men hvis der er nogen der har kendskab til lærreder hører jeg da gerne om erfaringer derfra..
Bruger siden: 22 Januar 2005
Status: Offline Indlæg: 437
Sendt: 07 Marts 2010 kl. 01:35 | IP-adresse registreret
Der er sikkert mange der har erfaringer med lærreder, men det hjælper nok lidt hvis du skriver om du ønsker rulle- eller fastrammelærred og hvilket prisleje du ønsker.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum