Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2026 | 17:56   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Anbefal et 32" lcd tv til 5000kr (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
yimanya
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Februar 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 11 Marts 2010 kl. 00:02 | IP-adresse registreret  

Hej som overskriften siger søger jeg nogle anbefalinger til et godt 32" lcd tv har cirka 5000kr at gøre godt med men synes at det er en jungle at finde rundt i så håber på lidt hjælp herinde fra. 
Til top Vis yimanya's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af yimanya

jan_stevns
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 December 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 11 Marts 2010 kl. 00:23 | IP-adresse registreret  

Er det ikke mest praktisk at futte ud i en butik og kigge med de øjne der skal leve med tossekassen de næste mange måneder ?

Du skriver intet om dine ønsker til apparatet

yimanya
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 11 Marts 2010 kl. 09:08 | IP-adresse registreret  

Er godt klar over at jeg selv må ud og kigge og måske var mit spørgsmål ikke så godt formuleret, tænkte bare om nogle havde nogle gode dårlige/erfaringer med nogle modeller bare så man ved hvad man helst skal holde sig fra.

har kigget på et sony KDL-w5500 nolge der har erfaringer med dette tv? 

MathiasFB
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. BOWA HiFi

Bruger siden: 02 Januar 2008
Lokalitet: Fyn Syd
Sendt: 11 Marts 2010 kl. 11:11 | IP-adresse registreret  

Hej

Er størrelsen et krav eller må det gerne være større? Ofte giver eksempelvis 37" eller 40" endnu mere for pengene. Et godt bud kunne være et Panasonic TX-P42X10Y som koster mellem kr. 4500-5999,- afhængigt af hvor du køber det. Det er hverken 32" eller LCD, til gengæld giver det utrolig meget billedekvalitet for pengene, og har en rigtig god gengivelse af eksempelvis sort.

Sony KDL-W5500 er også en rigtig god model, som dog er på vej ud af markedet - grundet nye modeller.
Igen får man et rigtig fornuftigt billede, dog ville jeg selv vælge Panasonic TV'et, bl.a. grundet sort-niveauet.

yimanya
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 11 Marts 2010 kl. 15:11 | IP-adresse registreret  

MathiasFB skrev:
Hej

Er størrelsen et krav eller må det gerne være større? Ofte giver eksempelvis 37" eller 40" endnu mere for pengene. Et godt bud kunne være et Panasonic TX-P42X10Y som koster mellem kr. 4500-5999,- afhængigt af hvor du køber det. Det er hverken 32" eller LCD, til gengæld giver det utrolig meget billedekvalitet for pengene, og har en rigtig god gengivelse af eksempelvis sort.

Sony KDL-W5500 er også en rigtig god model, som dog er på vej ud af markedet - grundet nye modeller.
Igen får man et rigtig fornuftigt billede, dog ville jeg selv vælge Panasonic TV'et, bl.a. grundet sort-niveauet.

Hej nej størrelsen er ikke et krav tænkte bare at jeg skulle ned i 32" for at få noget ordenligt med de penge jeg har til rådighed. men jeg vil da helt sikkert kigge nærmere på det panasonic tv har selv haft kigget lidt på sony KDL-W5500 og skal ud og se om jeg kan se det "in action" i en butik her snart. jeg takker for det meget brugbare indlæg andre ideer er selvfølgelig også stadig velkommen.

EDIT: har nu kigget lidt på LG42LH4000 er der nogle som har nogle erfaringer med dette tv? det er lidt småt med anmeldelser på nettet.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes