| Forfatter |
|
flaz Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juni 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1149
|
| Sendt: 25 Maj 2010 kl. 23:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey all, Det drejer sig om et Samsung UE46C6005 LED TV. Vi er nogle der prøver at indhente nogle tilbud ved ordre er flere skærme på en gang - der er tale om danske modeller. Men for at kunne forhandle en pris skal vi vide hvor mange skærme vi regner med at kunne købe  Så smid en besked her eller en PM om I kunne være interesseret hvis prisen er god. - OBS ingen købetvang hvis nu man ikke synes den tilbudte pris er god nok! Jeg har intet med forhandlerne at gøre, jeg foretager dette af egen interesse for skærmen og af flinkhed  Kom glad!
|
| Til top |
|
| |
Jblfan Forum Bruger

Bruger siden: 13 Februar 2009 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 527
|
| Sendt: 25 Maj 2010 kl. 23:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
- Sjovt... - Sådan en har jeg lige fået tilbud på til min nabo. 10k afhentet og dansk model. 2 dages leveringstid... Hvad har i hørt af "forhåndspris???"
JBLfan __________________ MMmmmmm.... - JBL....
|
| Til top |
|
| |
flaz Forum Bruger

|
| Sendt: 25 Maj 2010 kl. 23:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Altså jeg kan sige så meget at en af den forhandlere vi har kontaktet har den stående til 9495kr incl levering som vejledende pris! - og det er en dansk model.
Vi prøver at få nogle super slim wallbrackets eller wifi-dongle med i handlen.
|
| Til top |
|
| |
Jblfan Forum Bruger

|
| Sendt: 26 Maj 2010 kl. 21:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
flaz skrev:
Altså jeg kan sige så meget at en af den forhandlere vi har kontaktet har den stående til 9495kr incl levering som vejledende pris! - og det er en dansk model.
Vi prøver at få nogle super slim wallbrackets eller wifi-dongle med i handlen.
|
|
|
- Det var sgu' billigt...!! - Hvem er det??
JBLfan __________________ MMmmmmm.... - JBL....
|
| Til top |
|
| |
flaz Forum Bruger

|
| Sendt: 28 Maj 2010 kl. 16:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
UPDATE
Så er linket klar til Samsung UE46C6005, så nu skal man blot vælge
om man vil have det ene eller det andet beslag. Så er det bare om at
komme igang med bestillingerne :-)
http://www.onlineprice.dk/product.asp?product=1143
SAMSUNG UE46C6005 + BRATECK LED VÆGBESLAG
Pris: DKK 9.495,00
Forventes på lager uge 23/24
Model nr.: UE46C6005RW / XXE ( DK MODEL )
Eller
http://www.onlineprice.dk/product.asp?product=1144
SAMSUNG UE46C6005 + SAMSUNG ULTRA-SLIM VÆGBESLAG
Pris: DKK 9.995,00
Forventes på lager uge 23/24
Model nr.: UE46C6005RW / XXE ( DK MODEL )
|
| Til top |
|
| |
Ahania Forum Bruger

Bruger siden: 13 Oktober 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 632
|
| Sendt: 28 Maj 2010 kl. 17:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nogen der ved hvad sådan en fætter bruger i strøm?
Overvejer at skifte mit gamle Philips plasma 42" ud. __________________ 70ér sound
Tannoy Gold/Tannoy ST 100. Micro-Seiki RX2000/Mørch DP-6/ ATOC9ML/II. Slim/X-can v3 PSU/DAC/buffer. Audio-Classic SE.
|
| Til top |
|
| |
flaz Forum Bruger

|
| Sendt: 28 Maj 2010 kl. 17:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ahania skrev:
Nogen der ved hvad sådan en fætter bruger i strøm?
Overvejer at skifte mit gamle Philips plasma 42" ud. |
|
|
Stand-by < 0.1 W Har google lidt, og den ameriske udgave bruger 0.12 W pr kvadrat tommer. Lidt hurtig hovedregning siger 108 Watt for en 46"
|
| Til top |
|
| |
Jblfan Forum Bruger

|
| Sendt: 29 Maj 2010 kl. 20:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
- Jeg vil starte med at sige jeg har ingen personlige interesser eller erfaringer i det følgende -
Men..: Jeg er ret vant til at "min forhandler" finder den rigtige pris første gang - _hver_ gang, så jeg er naturligt nysgerrig / Mistroisk. Linket peger på fladskærmsshoppen.dk , som jeg personligt ikke har hørt om før, ejheller set når jeg har søgt på "[XXProduktXX]" tilbud i google, som normalt giver Hit's. Taster man fladskærmsshoppen.dk 's CVR-Nummer ind på CVR giver det et navn der hedder JRNG ApS - Ganske ukendt og stiftet Januar 2009. Nu kan man umiddelbart ikke pege fingre af selskaber der er nye - Min Nabo for eksempel er startet med automatik-løsninger for halvandet år siden og det kører bare derudaf.. Taster man fladskærmsshoppen.dk ind på dk-hostmaster, kommer nobelgruppen op som ejer / registrant. Nobelgruppen figurerer i øvrigt osse på forbrugerdingeling's sorte liste - endda med flere afgørelser... - Så uden at rakke nogen ned, giver jeg gerne 500 bops mere for at handle ved et over 40 år gammelt lokalt firma - Som jeg kender rigtig godt, og har kun positivt at sige om.
Dem der mener min jydske mistroiskhed er helt ude i hampen bedes se bort fra ovenstående. Jeg har ingen interesse i at blive bombet af hademails..., men mener alt i forbindelse med tilbud er relevant - herunder historik og ry. Den laveste pris er sjældent for mit vekommende nødvendigvis den rigtige...
JBLfan. __________________ MMmmmmm.... - JBL....
|
| Til top |
|
| |
Bluesky Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1141
|
| Sendt: 30 Maj 2010 kl. 15:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hm forbavsende mange helt nye brugere på de andre hifi forumer der oprettet og poster i "fælles købs" tråde til fladskærmsshoppen.
|
| Til top |
|
| |