Tilbage til HIFI4ALL.DK 9. juni 2026 | 16:57   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Samsung F86 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
L.Ron.Harald
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 Juni 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 25 Juli 2010 kl. 17:30 | IP-adresse registreret  

Go' Daw

Jeg har lige brug for lidt hjælp til en kammerat's fjernsyn. Ham købte for ca. 2 år siden et, Samsung F86 40" Og jeg har altid hårdnakket påstået at det har en Dvb-T tuner indbygget, og han det modsatte. Igår måtte han så give sig, da jeg fandt den digitale menu til ham... Så ville han jo selvfølgelig finde noget digitalt tv. Men det kunne ikke finde nogen kanaler. Og han sagde han har prøvet at søge før (uden at vide det var digitalt) men det har aldrig kunne fange nogen kaneler.

Så er der nogen der kan fortælle mig/ham hvorfor, det ikke kan finde nogen digitale kaneler. Han bor i Horsens. (Antenneforening syd) og bruger en ganske alm. stik fra væggen. Kan det være dårligt signal, eller hvad kan der være galt. Det er en gammel bygning, han bor i. Det giver jeg lidt skylden for det. Og når tv'et ikke kan finde dem, kan en ekstern boks vel heller ikke???

Nogen der kan hjælpe?

På forhånd mange tak.

//Martin

Jbl Es25
PS3
Til top Vis L.Ron.Harald's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af L.Ron.Harald

Rasmus Larsen
Branchemedlem
Branchemedlem
Flatpanels.dk

Bruger siden: 05 September 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 05 August 2010 kl. 23:50 | IP-adresse registreret  

En DVT-T tuner er _kun_ til hus/stueantenne. Hvis I har en antenneudgang i væggen, så er der tale om kabel-tv. Det kan Tv'et
ikke modtage med mindre det har en DVB-C tuner. Derfor skal I bruge en separat DVB-C tuner, f.eks. YouSees HD boks (hvis
det er YouSee der er udbyderen).

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes