| Sendt: 19 August 2010 kl. 07:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg købte den fra Wupti.com. Leveret næste dag med PostDK.
Den eneste jeg har at sammenligne den med er min gamle Z4. Jeg har ikke sammenlignet direkte, men jeg vil sige at den har mere power i billedet både i form af lysstyrke og kontrast. Den skulle også have bedre sort, men det er svært at sige uden direkte sammenligning. Jeg kan godt mørklægge min stue totalt, men mine vægge er hvide, så det er ikke helt optimalt.
Jeg har købt en AC Ryan PlayonHD mini som jeg har brugt lidt sammen med min PC. Mini'en er en fantastisk lille boks, der spiller stort set alt. Mit største "problem" har været at jeg "kom til" at køre en film ved 24hz. Det skulle jeg aldrig have gjort!  Når først man har set hvor flot et billede det giver er det svært at glemme. Problemet er at jeg ikke kan få min PC til at spille 23.98fps mkv uden hak selvom jeg sætter refresh raten til det samme. Jeg har også prøvet med reclock, men det virker overhovedet ikke bedre og lyden er ikke længere 5.1.
Men efter ny firmware i går, så spiller mini boxen nu fuld bluray helt flydende! Jeg har The Dark Knight som bluray folder og den spiller den flydende og kvaliteten er fuldstændig syg! Så flot og klart billede har du helt sikkert aldrig set i en biograf! Her kan man virkelig se hvor flot 1080p kan være! Man kan godt se forskel på bluray og så et 1080p mkv rip.
Projektoren larmer nok ca. det samme som Z4 når den kører på normal, mens ECO er meget stille. Bemærk dog at projektoren er noget større end Z4. __________________ Min hjemmebio
|