| Sendt: 21 Oktober 2010 kl. 09:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
I det prisleje ville jeg ikke bruge penge på en scaler.
Hvis du er oppe på 15k? så ville jeg spare lidt mere sammen og nuppe en JVC HD 350 til 22k, mener også TC har kørt noget indstilling med i den pris?
Såfremt det er alt for meget ville jeg nok gå i den anden grøft og starte med noget entry level i og med det er din første projektor?
Skynd dig ind til hifiklubben og se lidt på optoma hd20 og hd82 eller 86 mener jeg faktisk de har hængene lige nu. Sats på de har Benq W1000+ og W6000 også.
Så bliver du meget klogere.
Jeg har set mits hc6800 og blev desværre overhovedet ikke imponeret. HD82 har jeg set ved 2 lejligheder og den ene gang imponerede, den anden gang slet ikke. 2 forskellige film dog, kan have noget med indstillinger at gøre.
Prisen taget i betragtning synes jeg p.t. at Benq W1000+ imponerer gevaldigt. Den har ikke specielt godt sort niveau, men en masse lys og måske lidt over the top farver, men til 6.600 kr er det helt vildt så meget billede man får for pengene!
Husk at din projektor ikke bliver ret meget bedre end dine lysforhold. Dvs kan du ikke 100% styre lyset vil selv den dyreste projektor ikke kunne redde fx dit sortniveau. __________________
|