Tilbage til HIFI4ALL.DK 6. juni 2026 | 02:34   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Valg af Samsung tv (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Grosen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 August 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 01 November 2010 kl. 22:42 | IP-adresse registreret  

Hej

Jeg håber på hjælp her.

"De gamle" skal have nyt tv/anlæg, og skal have en nem "alt-i-en" løsning. Derfor bliver det nok en Samsung Soundbar HT BD8200 (http://www.hifipriser.dk/Product/Details.aspx?pid=505580).

Har dog lidt svært ved at finde et passende tv. Prisrammen er max. 7.000,-, det skal være 40" og et Samsung da det så spiller sammen med ovenstående Soundbar. Det skal min. være 100hz, men kan ikke finde rundt i deres serier (4,5,6,7....) omkring hvilke der kan hvad. Fjernsynet skal levere varen, men diverse gadget-funktioner er ikke nødvendige.

Nogen gode bud?

Venlig hilsen

Lasse
Til top Vis Grosen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Grosen

Henrik B.
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 22 April 2009
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 01 November 2010 kl. 22:53 | IP-adresse registreret  

Ja, noget andet end Samsung (også m.h.t. soundbar!).

M.v.h.

Til top Vis Henrik B.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Henrik B. Besøg Henrik B.'s Websted

pakomo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 December 2007
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 04 November 2010 kl. 23:18 | IP-adresse registreret  

Henrik B. skrev:

Ja, noget andet end Samsung (også m.h.t. soundbar!).

M.v.h.

Hvis du endeligt skal være så smart at høre på, så kom dog med noget konkret - men du er måske klar over, at du allerede er
på vej off-topic?
Til top Vis pakomo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af pakomo

Strandvaskeren
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 Maj 2010
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 05 November 2010 kl. 00:12 | IP-adresse registreret  

Jeg har ikke noget konkret forslag til Samsung tv, men hvis du går efter et Samsung tv så check om det er muligt at sortere i rækkefølgen på de digitale kanaler.

Hvor sindsygt det end lyder så havde jeg for et års tid siden et spritnyt Samsung tv hvor det var umuligt at sortere rækkefølgen af kanalerne. Jeg havde kontakt flere gange med Samsung support fordi jeg ikke kunne acceptere at jeg ikke havde mulighed for at lægge fx. Discovery på knap 7 hvor jeg var vant til at have den, men i stedet måtte finde mig i at Samsungs firmware mente den skulle ligge på 21 (eller hvor det nu var den lå).

Samsung support kom med alle mulige røverhistorier om "statisk tuner" og at mit tv manglede hardware til at løse problemet, men efter jeg "hackede" mig ind i servicemenuen og stillede softwaren om fra en "nordic" model til en "eu" model virkede det fint. Jeg har ingen som helst anelse om hvorfor Samsung mener deres nordiske kunder ikke skal have adgang til selv at bestemme hvor kanalerne skal ligge?

På et tidspunkt begyndte de så at låse op for kanalsorteringen på nogle modeller, men ikke andre, igen udfra en eller anden underlige samsunglogik - det er muligt alle samsung modeller er låst op nu, det skal jeg ikke kunne sige, men check om det er tilfældet inden du kører dankortet igennem.

Du kan læse mere her: http://www.flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?t=12437& ;postdays=0&postorder=asc&start=0
Til top Vis Strandvaskeren's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Strandvaskeren

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes