| Sendt: 06 Maj 2011 kl. 19:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Håber der er nogle, som kan hjælpe.
Har en Epson TW3200 købt ny fra Tyskland i november 2010. Kører og har altid kørt i eco mode (pga. lavere dB og mere passende billede ift. rummet) og cinema mode.
Den har kørt ca. 600 timer. Ved ca. 300 timer begyndte den, til tider, at lave noget ret pudsigt: en gang hver tiende minut eller lignende "flicker" eller flakker brightness i et øjeblik. Det bliver lysere i et splitsekund også tilbage til normalt. Den gør det både på konsol og ved computeren.
Nogle gange, har jeg gendannet fabriksindstillinger også har den holdt op med at gøre det. Men nu er det kommet igen, og en gendannelse ser ikke ud til at hjælpe længere.
Jeg har selvfølgelig tjekket det basale: at stik sidder ordentligt i, osv.
Jeg bruger kun HDMI 1, da jeg har en splitter til de to ting jeg bruger: konsol og computer -- problemet er konsekvent ved brug af begge kilder. Grunden til jeg bruger splitter (på trods af, projektoren har to HDMI-indgange) er rent praktisk.
Nu får jeg lige den idé, at prøve at skifte til HDMI 2. Jeg rapporterer tilbage, men hvis nogen har en idé eller lignende erfaringer, er jeg lutter ører.
Mange tak.
GOBB
:)
|