Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 07:44   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Philips modeller (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Zanetti
Lukket konto
Lukket konto

Eget ønske!

Bruger siden: 17 Marts 2004
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Sendt: 20 April 2004 kl. 19:56 | IP-adresse registreret  

Jeg regner med at købe et Philips 32 100 Hz TV... men har lidt svært ved at finde den bedste model, for der er godt nok mange...

Har hørt lidt om at de laver modeller til hver kunde nærmest... Jeg har umiddelbart det bedste blik rettet mod 9308. Har set dette opstilt sammen med en række andre og det havde klart det bedste billede. Det er TC der kan levere det billigst, men hvis nogen ved hvor det er endnu billigere hører jeg gerne fra jer!  

Nogen erfaringer med 9308 I vil dele?

Så vidt jeg kan se er der flere udgaver rent "kabinetmæssigt", så har lige et spørgsmål i den forbindelse... hvilke andre modeller har det samme "kabinet" som 9308? Det er nemlig lidt svært at vurdere udfra et billede af TV'et set forfra som findes på de forskellige forhandlers hjemmesider...

Til top Vis Zanetti's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zanetti

Demo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 April 2004
Sendt: 20 April 2004 kl. 23:39 | IP-adresse registreret  

Tjaa jeg vil nu i stedet vælge pw 8818'eren fås hos TC for 7999,-. Det har ikke pixel plus, hvilket mange helst vil være foruden. Hvis du har en digital sat box eller kun vil bruge fjernsynet til dvd er pixel plus ganske godt, men ved analogt signal giver det et lidt mudret billede. Har selv lige købt 8818'eren og det går over alle mine forventninger. Men okay, hvis du gerne vil have pixel plus er 9308 også et rigtig godt køb!
Til top Vis Demo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Demo

Zanetti
Lukket konto
Lukket konto

Eget ønske!

Sendt: 21 April 2004 kl. 06:59 | IP-adresse registreret  

Har også hørt meget dårligt om pixel plus, men kan dette ikke slåes fra på de modeller der har det?

Men det glæder mig da du er glad for 8818'eren... købte du den i TC?

Bad Ass Mike
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Februar 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 21 April 2004 kl. 22:06 | IP-adresse registreret  

Jeg har købt et 9308 hos Tape Connection (9999,-) for nylig og er meget tilfreds

Pixel Plus er pisse lækkert når du ser DVD-film, men som Demo siger er det vel en smagssag om det er en fordel eller ej når man ser "almindeligt" fjernsyn. Personligt synes jeg det er bedst med Pixel Plus, men nogen jeg kender synes  billedet næsten bliver "for skarpt".

Hvis du vil teste dette er der en knap på 9308-fjernbetjeningen som splitter skærmen op, så venstre side er uden Pixel Plus, og højre side er med. Alt afhængigt af hvad der vises på skærmen vil du oftest ku se en markant forskel..,

Prøv dig frem!!

/Bad Ass Mike

Til top Vis Bad Ass Mike's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bad Ass Mike

Zanetti
Lukket konto
Lukket konto

Eget ønske!

Sendt: 22 April 2004 kl. 07:47 | IP-adresse registreret  

Bad Ass Mike skrev:

Jeg har købt et 9308 hos Tape Connection (9999,-) for nylig og er meget tilfreds

Pixel Plus er pisse lækkert når du ser DVD-film, men som Demo siger er det vel en smagssag om det er en fordel eller ej når man ser "almindeligt" fjernsyn. Personligt synes jeg det er bedst med Pixel Plus, men nogen jeg kender synes  billedet næsten bliver "for skarpt".

Hvis du vil teste dette er der en knap på 9308-fjernbetjeningen som splitter skærmen op, så venstre side er uden Pixel Plus, og højre side er med. Alt afhængigt af hvad der vises på skærmen vil du oftest ku se en markant forskel..,

Prøv dig frem!!

/Bad Ass Mike

Tak for svaret... regner også med at købe det hos TC. Kan ikke finde den billigere andre steder. Expert vil have næsten 14k for den og der er jo lige rigeligt... købte du så bord/stand med til den?

helmuth
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 April 2003
Lokalitet: København
Sendt: 22 April 2004 kl. 08:54 | IP-adresse registreret  

Helt enig mht. pixel plus  det er bare at slå det fra hvis det ønskes- på nogle udsendelser kan det bruges og andre ikke, ved egentlig ikke hvorfor.
Prisen på ca.10k er ok- kt i kbh. tager lige nu 12k men det er med bord som jeg mener har en pris på ca. 2500.

Til top Vis helmuth's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af helmuth

Zanetti
Lukket konto
Lukket konto

Eget ønske!

Sendt: 22 April 2004 kl. 08:57 | IP-adresse registreret  

Det omtalte "fodbold-problem" som 100 Hz åbenbart lider af... er dette også gældende for 9308'eren. Nogler erfaringer???

Bad Ass Mike
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Februar 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 22 April 2004 kl. 14:25 | IP-adresse registreret  

@Zanetti

Nej, jeg købte ikke noget bord til det, men det koster vist 2000 eller 2500 extra.. Måske ka du få lidt rabat hvis du køber begge...

Mht "fodbold-problemet" : Jeg prøvede faktisk at splitte skærmen som beskrevet i mit første indlæg under kampen Porto - Deportivo igår, og min personlige mening er, at billedet helt klart er bedst MED Pixel Plus. (Fx hvis der sparkes en lang bold, og kameraet derfor er nødsaget til at panorere hurtigt. Der er det tydeligt mere "grumset" på venstre side af skærmen, altså den uden Pixel Plus)

Så jeg har faktisk kun positivt at sige om 9308'eren  

/Bad Ass Mike

Til top Vis Bad Ass Mike's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bad Ass Mike

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes