Her er mit anlæg så, selvfølgelige ikke så fint som mange af dem jeg har set herinde men fint nok til mig lige pt. skriv gerne lidt ris & ros , Ang. kabelføring så har det set lidt bedre ud men har lige været henne og rode med kabler, såååå 

PROJEKTOR : Panasonic PT-AE500E - Dejlig lille sag
som snart har 170 timer på bagen
LÆRRED: DIY – ja det er bygget af lidt oppe fra den lokale trælast og så et godt tilbud i dba.dk ,og så nogle beslag og skruer m.m. ( men selve lærredet er noget fra 3M og tror det har et gain omkring de 0,8 , og det ser ihvertilfælde fint ud når filmen kører.
DVD AFSPILLER: Yamakawa DVD 365 - giver et godt billede igennem dvi udgangen , det er hvis også det eneste positive at sige om den, for ellers er det en elendig maskine med dårlig betjening m.m en rigtig ”billig maskine”
,
RECEIVER: Sony STR-DB940 5x100 watt rms - Den er jeg virkelig blevet været glad for, der er masser af effekt i den, også til stereo
CD AFSPILLER: Sony DVP-NS905V (dvd afspiller) - lækker maskine ,synd den ikke har component eller dvi ,så nu må jeg nøjes med at bruge den til cd/mp3 afspilning som den også gør rimeligt fornuftigt
VIDEO : Mitsubishi HS-M50V (stereo) - en ældre sag efterhånden (10år) men gør det nu godt stadigvæk, selvom den faktisk kun bliver brugt som tuner til TV2
DIGITAL SATBOX: Philips et eller andet lejet igennem Canal digital, når man bor lidt ude på landet så er der ikke noget der hedder kabelnet eller andet 
ANALOG SATBOX: Nomex PM1000 – bruges kun til de Tyske gratis kanaler ,der er ikke meget godt på mere
men det er gratis
SUBWOOFER: Cerwin Vega LW-12X – Herlig sag der ligger en god bund i film
FRONT HØJT: Infinity Reference 61 mk II – Spiller fint , med en rimelig god dybde ikraft af 2 x 8” basser, er faktisk ret glade for dem,
CENTER HØJT: Infinity Reference 100 mk II – Fin lyd, især til prisen, afgiver stemmer meget tydeligt
BAG HØJT: JWS SX1000 – De var billige købt i Electronic world (mandagstilbud) 495 kr/stk ,spiller faktisk forbavsende godt 2x10” basser, er også brugt flere gange til fester er jo ikke så ømme over dem , men de har holdt indtil videre, nu bliver de brugt som baghøjt. Indtil næste fest, det er klart her , at den næste udskiftning står for,da efter jeg har fået installeret hjørnesofa så er den ene højtalere gemt lige rigeligt meget væk , har lidt kig på nogle Dali 2002 som afløser. som der lige skal op og stod på en hylde istedet for
KABLER
Billedkabler: SCART - Tech Link (fladkabel) , DVI-D – Boss
Lydkabler: 2 stk Ixos sub kabler til Subwoofer
Tara Labs Prism 9 til Digital satbox
Hitachi til Cd-afspiller
Sky fiber optisk digital til Dvd-afspiller
Højt.kabler: Dali Viper til baghøjt.
Ohelbach til front + center

Her kan i så meget man kan smide ind på 17 kvm
, subwooferen ses over til højre

ja der hænger panny´en jo fint på et tv-ophæng fra Harald nyborg til 79 kr som lige er modificeret lidt 

Ja der har vi så anlægget , og ja det roder med ledninger
, men der er dælme også mange at holde styr på 

Ja det er så mine "vilde" baghøjtalere
fylder lige rigeligt på den begrænsede plads 

ja sådan ser det ( havde lidt bøvl med at tag billed når filmen kørte derfor pause) ud når jeg ser film men benene oppe og nyder en pils eller to