Forfatter |
|
Micker Branchemedlem

Hi-Fi Klubben
Bruger siden: 04 Februar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 461
|
Sendt: 21 Juli 2004 kl. 20:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tja så har jeg endelig fået taget mig sammen til at vise mit grej. Det her er alt hvad jeg har haft ”tid” til at købe (jeg er en fattig studerende), udstyret har jeg haft ca. 3-4 år, værelset er kun ca. 14 m2, hvoraf de 9 bliver brugt til musik og film og resten er til computerhjørnet (det skal jo også passes).
Jeg bruger primært mit anlæg til musik, derfor har jeg ikke ofret så mange penge på tv og center osv.
-
Receiver: Marantz SR5400 - Denne receiver er jeg virkelig glad for, jeg har kun haft den et par måneder men den gør det virkelig godt, spiller dejlig rent og kontrolleret og har meget effekt i sig.
-
DVD: Pioneer DV-525 - Min gamle men meget stabile DVD. Den er over 4 år tror jeg men spiller fint
-
MD: Sony MDS-PC1 - Det er ikke så tit jeg bruger den, men fungere fint (dog er fjernbetjeningen VIRKELIG stor)
-
(HT)PC - Bliver brugt rimelig meget. Specs: P4 2,4@3,3 Ghz, 2x 256 mb HyperX, GeForce ti4200, software: MyHTPC
-
Konsol: Retro-maskinen (Nintendo64)
-
TV: 21” Schneider
-
Front højttaler: System Audio 1150 - Mine yndlingshøjttalere! Den klare diskant og mellemtone bliver jeg aldrig træt af. Bassen bliver suppleret af min DIY subwoffer også mangler der ikke noget.
-
Center højttaler: DIY center projekt (MICKER Center 1) - Centeren har jeg selv lavet pga. den gamle center jeg havde, var fra et mini anlæg der lød.. elendig! Så tænkte jeg at når jeg har 7 højttaler i overskud må jeg ku få noget ud af dem, så lavede jeg en ud af en gulvhøjttaler, lyden er meget bedre end før, men den har stadig ikke samme klang som SA, så den skal nok skiftes ud engang med en SA (når jeg får penge).
-