Tilbage til HIFI4ALL.DK 31. maj 2025 | 09:18   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af min hjemmebiograf
 HIFI4ALL Forum : Billeder af min hjemmebiograf
Emne Emne: Mickers grej - opdatering 11/10 NY SUB (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Micker
Branchemedlem
Branchemedlem
Hi-Fi Klubben

Bruger siden: 04 Februar 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 21 Juli 2004 kl. 20:22 | IP-adresse registreret  

Tja så har jeg endelig fået taget mig sammen til at vise mit grej. Det her er alt hvad jeg har haft ”tid” til at købe (jeg er en fattig studerende), udstyret har jeg haft ca. 3-4 år, værelset er kun ca. 14 m2, hvoraf de 9 bliver brugt til musik og film og resten er til computerhjørnet (det skal jo også passes).

Jeg bruger primært mit anlæg til musik, derfor har jeg ikke ofret så mange penge på tv og center osv.

• Receiver: Marantz SR5400 - Denne receiver er jeg virkelig glad for, jeg har kun haft den et par måneder men den gør det virkelig godt, spiller dejlig rent og kontrolleret og har meget effekt i sig.
  • DVD: Pioneer DV-525 - Min gamle men meget stabile DVD. Den er over 4 år tror jeg men spiller fint
  • MD: Sony MDS-PC1 - Det er ikke så tit jeg bruger den, men fungere fint (dog er fjernbetjeningen VIRKELIG stor)
  • (HT)PC - Bliver brugt rimelig meget. Specs: P4 2,4@3,3 Ghz, 2x 256 mb HyperX, GeForce ti4200, software: MyHTPC
  • Konsol: Retro-maskinen (Nintendo64)
  • TV: 21” Schneider
  • Front højttaler: System Audio 1150 - Mine yndlingshøjttalere! Den klare diskant og mellemtone bliver jeg aldrig træt af. Bassen bliver suppleret af min DIY subwoffer også mangler der ikke noget.