Tilbage til HIFI4ALL.DK 29. maj 2025 | 14:15   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af min hjemmebiograf
 HIFI4ALL Forum : Billeder af min hjemmebiograf
Emne Emne: Philips 32PF9976 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Neeper
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske

Bruger siden: 11 Maj 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 07 December 2004 kl. 21:19 | IP-adresse registreret  

Billederne er taget med blitz... Billedet er extremt lysstærkt... På et CRT TV ville man knap kunne se billedet..

Med VGA ind fra min Thule DVD (lidt bedre end DVI fra en Denon. Guderne må vide hvorfor..) er billedet tæt på perfekt.. Der er ingen digitale artifacts.. Sammen med 9986 det bedste LCD på markedet.. Uden tvivl..

Til top Vis Neeper's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Neeper Besøg Neeper's Websted

MagnusHolm
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Juli 2004
Lokalitet: Fyn Øst
Sendt: 07 December 2004 kl. 21:33 | IP-adresse registreret  

wow.. det ligner et rimelig godt billede
Til top Vis MagnusHolm's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MagnusHolm Besøg MagnusHolm's Websted

Simon Ravn
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Juni 2004
Sendt: 07 December 2004 kl. 23:21 | IP-adresse registreret  

Hej Neeper!

Ser nice ud - men hvorfor er der borders på? Altså i højre/venstre side.

Til top Vis Simon Ravn's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Simon Ravn

Neeper
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske

Sendt: 07 December 2004 kl. 23:23 | IP-adresse registreret  

Der er en sort ramme rundt om billedet.. Skærmen går kun til kanten af billedet.. Hvis du ikke kan se det, så prøv at skrue op for lyset på din monitor (luminans) 
Til top Vis Neeper's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Neeper Besøg Neeper's Websted

troelskn
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 April 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 07 December 2004 kl. 23:33 | IP-adresse registreret  

Det ser utroligt lækkert ud !

Big smile

Neeper
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske

Sendt: 07 December 2004 kl. 23:37 | IP-adresse registreret  

Jeg køber også et (igen), når software fejlen er rettet.. Så skal der bare lige males, og flyttes lidt rundt så det kan komme op på væggen og hænge.. 

Simon Ravn
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 07 December 2004 kl. 23:57 | IP-adresse registreret  

Neeper skrev:
Der er en sort ramme rundt om billedet.. Skærmen går kun til kanten af billedet.. Hvis du ikke kan se det, så prøv at skrue op for lyset på din monitor (luminans) 

Ahh ok kunne godt se lidt på et af billederne. Underligt de har valgt at køre med så meget "spildplads". Er det irriterende eller ligemeget?

Simon Ravn
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 08 December 2004 kl. 00:03 | IP-adresse registreret  

Neeper skrev:

Jeg køber også et (igen), når software fejlen er rettet.. Så skal der bare lige males, og flyttes lidt rundt så det kan komme op på væggen og hænge.. 

Hvad berører den software fejl? Så du skrev noget om tekst-TV - det ville jeg nok kunne leve med. Er det det eneste, og har Philips sagt de vil rette det?

MagnusHolm
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Juli 2004
Lokalitet: Fyn Øst
Sendt: 08 December 2004 kl. 00:37 | IP-adresse registreret  

hvad koster det ?
Til top Vis MagnusHolm's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MagnusHolm Besøg MagnusHolm's Websted

Rapper
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 Januar 2004
Lokalitet: København
Sendt: 08 December 2004 kl. 02:56 | IP-adresse registreret  

Ser fandme lækkert ud - men bryder mig ikke om at der er en så stor "ramme" udenom selve billedet. I mit hoved skal rammen være så diskret som muligt, så det ser ud som om at blot selve skærmbilledet hænger på væggen 

Til top Vis Rapper's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rapper Besøg Rapper's Websted

tumz
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Juli 2003
Sendt: 08 December 2004 kl. 19:52 | IP-adresse registreret  

Rapper skrev:
Ser fandme lækkert ud - men bryder mig ikke om at der er en så stor "ramme" udenom selve billedet. I mit hoved skal rammen være så diskret som muligt, så det ser ud som om at blot selve skærmbilledet hænger på væggen 
Det ser meget bedre ud end hvis rammen var sølv. Det giver bedre kontrast, og ser generelt bedre ud at se på. Prøv at se det in action og du bliver glad. Det er det samme princip som på mit philips 9959.

Til top Vis tumz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tumz

Rapper
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 09 December 2004 kl. 01:38 | IP-adresse registreret  

tumz skrev:
Det ser meget bedre ud end hvis rammen var sølv. Det giver bedre kontrast, og ser generelt bedre ud at se på. Prøv at se det in action og du bliver glad. Det er det samme princip som på mit philips 9959.

Mente ikke at rammen skulle være sølv... Mente bare at rammen skal være så lille som muligt, og den er ret stor på det tv

Til top Vis Rapper's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rapper Besøg Rapper's Websted

notional
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2004
Sendt: 09 December 2004 kl. 03:53 | IP-adresse registreret  

Ganske flot tv. Det koster 22.500kr i El Mutanten.

Hvis jeg arvede en masse penge ville det tv stå hjemme hos mig

Jeg kan se at opløsningen er 1366x768. Men hvad med datavisning? Philips selv skriver sølle 640x480. El Mutanten skriver max 1024x768 (også en fullscreen opløsning). Understøtter tv'et ikke widescreen 1280x768 eller 1360x768 pc opløsning? Der skal selvfølgelig spilles Half-Life 2 i widescreen, hvis man har det tv. Response tiden på under 12ms, gør det mere end velegnet til FPS spil og hurtige film/grafik.

Til top Vis notional's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af notional

denon avr-1804
Forum Bruger
Forum Bruger

Konto lukket efter ønske fra bruger

Bruger siden: 01 Juli 2004
Lokalitet: Fyn Syd
Sendt: 09 December 2004 kl. 14:01 | IP-adresse registreret  

det er sku et lækkert tv...Philips laver bare nogern fede tv'er...

men er det ikke et sæt dali euphonia højtaller man lige kan se på det ene billede??

Til top Vis denon avr-1804's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af denon avr-1804

KBAndersen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 April 2003
Sendt: 09 December 2004 kl. 20:28 | IP-adresse registreret  

ser hamrende fedt ud. Selv støvet på højttaleren.. Jeg tror klart det er MS4... Min bror har et sæt

Flot skærm og billedet er godt ? sammenlignet med et alm tv?

Neeper
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske

Sendt: 09 December 2004 kl. 22:00 | IP-adresse registreret  

Ja.. Det er Euphonia MS4.. De grimme MDF plader TV`et står på, var desværre også nødvendige, da det ellers faldt bag over, grundet racket lige præcis var for smalt til de bagerste ben.. Lyden er desværre ikke helt på højde med den CS4 som normalt ligger der..

Rapper skrev: Ser fandme lækkert ud - men bryder mig ikke om at der er en så stor "ramme" udenom selve billedet. I mit hoved skal rammen være så diskret som muligt, så det ser ud som om at blot selve skærmbilledet hænger på væggen 

Faktisk ser det kanon ud i virkeligheden.. Giver klart bedre kontrast end hvis det bare var sølv..

Billedet er ikke dårligere end mit gamle Metz Atlantis CRT TV (18.000,-) så nu er de flade TV for alvor blevet interessante.. Og faktisk er de en del bedre på DVD/VGA end Metz var på det samme (VGA in)..

Simon Ravn skrev:

Hvad berører den software fejl? Så du skrev noget om tekst-TV - det ville jeg nok kunne leve med. Er det det eneste, og har Philips sagt de vil rette det?

Tro mig.. Hvis du bare en gang i mellem bruger tekst-tv så kan du ikke leve med den fejl det havde.. Der blev skruet helt op kontrasten, måske 10 til 20 gange kraftigere lys end man ser på om aftenen, hvilket også gør at sort bliver mere grå, da baggrundsbelysningen også ryger helt op..

Så sidder der også en lys sensor som regulere kontrasten i forhold til lyset i rummet.. Hvis kontrasten stod på ca. 80, så kunne det godt finde på ikke helt at kunne bestemme sig for hvor det skulle stå.. Panelets bagrunds belysning hæves gradvist over 80..

notional skrev:

Jeg kan se at opløsningen er 1366x768. Men hvad med datavisning? Philips selv skriver sølle 640x480. El Mutanten skriver max 1024x768 (også en fullscreen opløsning). Understøtter tv'et ikke widescreen 1280x768 eller 1360x768 pc opløsning? Der skal selvfølgelig spilles Half-Life 2 i widescreen, hvis man har det tv. Response tiden på under 12ms, gør det mere end velegnet til FPS spil og hurtige film/grafik.

Jeg kunne højest sætte det til 1024*768 ved VGA in.. Dog gik det ud i fuld widescreen ved NFS Underground...

DVi in kan køre op til 1920*1080i

kim olsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 09 December 2004 kl. 22:21 | IP-adresse registreret  

lækkert.... meget lækkert...

hvordan synes du kvliteten er tæt på?

det med lysregulering.. genialt.. (har selv philips.. dog alm billedrør)

Rapper
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 10 December 2004 kl. 03:07 | IP-adresse registreret  

Neeper skrev:

Faktisk ser det kanon ud i virkeligheden.. Giver klart bedre kontrast end hvis det bare var sølv..

Argh!!! Det har stadigvæk intet med farven på rammen at gøre, som jeg også lige har skrevet til tumz Er helt enig ang. farven, men jeg snakkede altså kun om bredden...

Raskolnikov
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 September 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 13 December 2004 kl. 01:33 | IP-adresse registreret  

Ser rigtig godt ud! Skal vi ikke lige se resten af dit anlæg? Er det Dali Euphoria jeg kan se?

Neeper
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske

Sendt: 13 December 2004 kl. 02:35 | IP-adresse registreret  

Så lige der er faldet til 18.500,- hos PIXmania.com. Skal lige høre Philips om software fejlen er rettet, og efter hvilket serienummer..

Er der nogen som har handlet med pixmania.com..?

Side af 2 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes