Sendt: 22 Juli 2005 kl. 13:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så blev det min tur til at vise det noget ydmyge grej frem. Det blev købt da jeg arbejde, men så fik jeg en arbejdsskade. Så tilbage på skolebænken igen. Jeg er kun 21, så det er selvfølgelig træls, men det kunne have været værre.
Højtalere: Front: Jamo D265 Center: JBL HMX Baghøjtalere: JBL HMX Sub: Jamo X5
Sager: Forstærker: Technics SA-DX-950 CD: Pioneer PD-S503 Dvd: United DVD5061 Video: En gaaaammel Samsung der kun bliver brugt når jeg skal se Cannonball Run Tv: Et endnu ældre Samsung. Der er ikke engang scartstik
Alle kabler er indtil videre af no-name og lakridstypen. Hehe. Nå, men lad os få nogle billeder..
Fjernsyn og fronthøjtalere

Højre fronthøjtaler, og I kan ane subben bag skrivebordet

Venstre fronthøjtaler uden overfrakke

Min pc, og subben

Suben uden frontstof

Sofaen med baghøjtalere

Og så min øjesten Mine stands til baghøjtalerene. De er hjemmelavede.

Sådan som de normalt står.

Der var lige et par billeder. De små højtalere har ikke rigtigt noget med resten af anlægget at gøre. Man kan ikke sætte fjernsynet til forstærkeren, så jeg tryllede lige lidt. Jeg fandt et par højtalere til mit gamle minianlæg og satte dem til fjernsynet. Og hele skidtet skal skiftes ud, bortset fra fra cdafspilleren. Startende med fjernsynet, derefter fronthøjtalerene. Jeg har osse en NAD 216 TXH, der bare står og venter på jeg får en receiver med pre-out. Skriv endelig hvis I har kommentarer eller spørgsmål. Jeg skal nok have glemt et eller andet __________________ Jamo er nu slet ikke så ringe
|