Anlægget som det ser ud nu:

Indhold:
Side 2, den nye center.
side 3 og 4, billeder af setuppet, min Classic No 6.6 og "vibrations absorber".
Side 5, lidt nyt.
Side 6, billeder af den nye Classic cd-afspiller samt billeder af forbedringer på mit tv.
Side 9 og 10, billeder af mit nye Panasonic TH42PV70.
Side 11 nye billeder af setupet som det blev inden flytning.
Så synes jeg det var på tide at vise mit værelse frem. Jeg har haft surround i godt 4½ år, og jeg arbejder mig stille og roligt frem.
Udstyret er bestående af:
TV: Prosonic NR 28NXFX, 28" 100 hz tv, som gør det udemærket, på trods af en billig pris. Udskiftet med et Panasonic TH42PV70 plasma tv på 42"
Cd-afspiller: Sony CDP XE310. Er skiftet til en Classic No. 01B
Video: Philips VR 520
Dvd-afspiller: KiSS DP-1000
Surround receiver: Denon AVR-2105
Ingt. effektforstærker: JVC JA-S71 på 2x80 watt. Er skiftet til en Classic No 6.6
Højttalere front: Dali 850
Højttalere center: Dali blue C1000
Højttalere side: Eltax Universe front Spiller som baght nu.
Højtalere bag: Jamo studio 80 Er blevet fjernet.
Ønskeseddel:
måske en kraftigere effekt, selvom JVC'en gør det glimrende. Er sket, blev en Classic No 6.6.
Projektor og lærred eller fladskærms tv? Valget faldt på Panasonic TH42PV70
En ny Cd-afspiller, jeg har Apollo, Classic, Sony ES, Cambridge, Denon og NAD i tankerne. Det blev til en Classic No. 01B.
Billederne:

Anlægget set fra sweetspot. Racket er hjemmelavet 

Min 30-årige Jvc, som varetager mine Dali'ere. Den klare det som udemærket.

Højre front, står præcist så tæt på døren, at denne lige kan åbnes uden at skræmme den hjemmelavede sokkel 

Her et nærbillede af soklen.

Højre sidehøjttalere, den er genbrugt fra det gamle anlæg, dengang var den front.

Og tilsvarende på venstre side.

Højre baghøjttaler, som er (sammen med den venstre) det sæt som udgjorde mit første anlæg, sammen med forstærkeren der trækker Dali'erne nu. Jeg solgte dem til min søster for 200 kr, og fik dem tilbage for 0 pga. at de havde fået nogle gevaldige hakker og ridser. Det ses heldigvis ikke når de hænger som de gør.

Den venstre baghøjttaler.

Venstre front uden stof.

Og skiltene.

Øl-hyllen, der er intet som en god kold øl, til en god film.
Det var så mit forsøg på at lave en biff. Jeg ved godt at det kunne være bedre, men med et smalt budget, og lidt genbrug virker det nu meget fint
.
Ris og ros modtages gerne, evt tips og idéer er velkomne.
Ascari.