Sendt: 20 Oktober 2005 kl. 10:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Her er den stue jeg regner med at bruge RIGTIG mange timer i de kommende vinteraftener. Mangler en del finish og småting på væggene.
Gammelt billede

Nyt billede 21-10

Anlægget består af:
- TV: Hitachi 42PD7200 42" PLasma forbundet med Supra HDMI fra Pioneer DVD
- DVD: Pioneer DV-668AV
- Forstærker: Yamaha AZ-1 7.1 Surround (Mit bedste køb nogensinde)
- Højttalere. Cerwin-Vega CVT12 Front, CVT-7LCR som center, og bagsurround (De er ikke på billedet. Opdaterer snarest) CVT-300S SUB samt 2 stk JAMO Surround 200 som Front Surround Ej heller på billede.
- CD og Tuner. Billige fra Yamaha. Benytter hovedsageligt HTPC samt DVD til musikafspilning
- HTPC: P4 2.6 neddroslet til 1.4GHz. Passivt kølet. Realmagic XCard med Component signal til Plasma
- 15" Eyegonomic Touchskærm indbygget i væggen. Får VGA signal fra HTPC. Kan bruges samtidigt med at X-Card spytter video ud.
Anlægget står på et Soundstyle XS105 rack.
Liste over kommende forbedringer.
- CVT serien er en af CW's seriøse modeller, og lyder fantastisk til den pris jeg gav for dem; men filteret til diskanten skal der rodes med på et tidspunkt. Jeg ved at den diskant kan lyde MEGET bedre med et par nemme tweaks. Mangler bare tiden til det.
- Baghøjtalere skal have nye beslag. De gamle havde en vinkel på 45 grader, så der skal lige slibes lidt så de kommer til at passe til den nye stue.
Alt i alt er jeg MEGET tilfreds med udfaldet af de laaange forhandlinger med min bedre halvdel.
UPdate 21-10
Så er der kommet nyt billede af opsætningen. Center, samt front surround er nu kommet op. BagHT mangler stadig...ØV.
|