Sendt: 18 Januar 2006 kl. 21:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej,
Efter at have nydt billeder og beskrivelser af jeres anlæg i et godt stykke tid fik jeg endelig 1) Købt nogle højttalere selv og 2) taget nogle billeder af dem.
Anlægget består for nuværende af:
2 stk Audiopro Blue Diamond v.2 - hver med 175w Ace Bass 10" subwoofer  1 stk Audiopro Black Vector v.2 center 2 stk Vincent TAC subwooferkabel Tara Labs Omni MT højttalerkabel NAD L73 B&O Beovision MS 6000 (10 år og stille going strong )
Har først for nylig (red: i lørdags) fået købt front og center højttalere. jeg er 100% tilfreds - synes det spiller rigtigt godt. Efter lidt eksperimenteren har jeg skruet LFE og Master Level input ned på ca 1/3, hvilket borger for en stram, kontrolleret - og fyldig - bas, selv i et så bette rum som min stue (ca 14 kvm), der har en tendens til at "spille med" fordi væggene åbenbart er lavet af bølgepap.
Kommentarer, ris og ros er meget velkomne! Dog - jeg ved godt den venstre højttaler står alt, alt for tæt på sidevæggen - har følgelig ikke tilsluttet LFE på denne. Samtidig skal de også rykkes lidt mere ud fra bagvæggen - skal lige have flyttet lidt rundt i stuen.
Næste indkøb i prioriteret rækkefølge: 1) Surroundht: Audiopro Qube, B&W DS6 S3 eller Audiovector k-X 2) Ny Receiver, Yamaha RXV-1500 eller Denon 2805 (3806, hvis pengene rækker) 3) Nyt fjernsyn.... laaange udsigter!
Forfra uden stof

Blue diamond v.2 - med 10" aktiv Ace Bass subwoofer :-)

Ooog den anden side

Vincent sub & Tara Labs højttaler kabler (og strømkabel)

Min dejlige - store - Black Vector v.2 center :-)

Vincent subkabel - hvad er det ved at åbne kasser der bare er lækkert :-)

Mvh Jonas __________________ Sonos :-)
Nyt på vej....
|