Her ses bagsiden af den ene Dynaudio BM5 som har fået en ICEPower 200ASC hægtet på.
ASC'erne har en intern jumper man kan sætte, så de vågner - når de får tilført signal.

ICEPower 200ASC bag Dynaudio centeren. Den røde LED lyser fordi forstærkeren er i st. by.

Et bagfra billede af center ht og forstærker. Man kan se det skærmede 230V kabel. Det er et Rheyflex industrikabel fra firmaet Nexans. Jeg har forbundet kablets skærm ved stikkets jordben sammen med den gul/grønne jordleder i kablet. Siger du så at kablet er bedre skærmet når skærmen kobles sammen med jord? Jeg har nemlig selv tænkt på samme løsning, og har snakket med en elektrikker som siger at det ikke kan lade sig gøre at skærme et apparat med mindre at apparatet også har et stik der er beregnet til skærm, men hvis det her er løsningen, kan jeg da også være med Hylden som det hele er sat op på er en VM ACOUSTICS type S1 fra Hi-Fi-Klubben. De lover, at hylden kan bære op til 40 kg - så det burde være tilstrækkeligt! 

Her et nærbillede af den nye Dynaudio Focus 200 center...
....Og her "svæver" den over Sony'en.
Jeg var i starten temmelig bekymret over, at parre Dynaudio med Martin Logan. Men jeg synes faktisk, at de lyder ganske homogent sammen. Dog tog det uhyggelig lang tid at tilspille Dynaudio'en - ca. 2 mdr.
Jeg har indstillet bass management i Denon A11 til, at køre alle ht som large. En B&K lydtryksmåler er anvendt i lyttepositionen til at stille niveau på samtlige ht. En subwoofer har været på tale - men jeg har ikke lige "haft tid" til at skaffe min drømme SW (en Depth fra Martin Logan) - men det lykkes nok en skønne dag!
Ris og ros modtages gerne - dog helst ikke for MEGET ris  
|