Forfatter |
|
Lolianzo Forum Bruger

Bruger siden: 04 Februar 2008 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 18
|
Sendt: 08 Marts 2008 kl. 17:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så fik jeg endelig mine frislev møbler sat op  Panasonic TH-42PX70EA 2x System Audio 1150 Front højtalere. (ikke på billed endnu)
HS62 Center og Baghøjtalere.
SUB10 Denon 1507 Surround Reciver. Sagem60 Digital Modtager. PS3. Medie Center Hp Pavillion s7021 3x Frilev Soft Coat Exclusive moduler. Så har jeg fået min SUB10 super lækker subber  Har også fået mine System Audio 1150 har bare ikke fået taget billeder af dem endnu. HS62 baghøjtalere er også kommet med posten, spiller også overraskene godt, er helt fint til jeg får råd til noget bedre. Håber i syntes om det.         Skal nok få taget nogen bedre billeder når kablerne er skjult og fjernsynet er hængt op på væggen Ja og kom meget gerne med ris og ros  PS: Undskylder mange gange for kabel rodet skal ud og se på kabelsjulere imorgen  ØNSKE LISTE!: Onkyo 605 Bedre mediecenter
|
Til top |
|
|
jkjaers Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2357
|
Sendt: 09 Marts 2008 kl. 19:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fint møbel - hvor har du købt det? Prisleje?
__________________ Venlig hilsen Jesper
"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
|
Til top |
|
|
wildstyle Udelukket fra forum

Bruger siden: 04 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2249
|
Sendt: 09 Marts 2008 kl. 19:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, de laver nu pæne møbler hos Frislev.
Desværre er prisen bare ikke særligt pæn. 
Hvor dybt er møblet?
|
Til top |
|
|
Lolianzo Forum Bruger

|
Sendt: 09 Marts 2008 kl. 20:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er 45.5 cm dybt du kan finde mere på www.frislev.com hvis du er  Og nej prisen er ikke ligefrem pæn hehe, men til gengæld syntes jeg det er det hele værd
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 09 Marts 2008 kl. 20:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lolianzo skrev:
... Og nej prisen er ikke ligefrem pæn hehe, men til gengæld syntes jeg det er det hele værd  |
|
|
Det er jo også det vigtigste.  Er finishen som forventet? Jeg har nemlig selv overvejet at købe et møbel hos dem.
|
Til top |
|
|
Lolianzo Forum Bruger

|
Sendt: 09 Marts 2008 kl. 21:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja tror ikke det bliver meget bedre for at være ærlig, der må jo heller ikke være noget i vejen med en vare du køber til sådan en pris efter min mening. Men jeg er ihvertfald fuldt ud tilfreds
|
Til top |
|
|
Lolianzo Forum Bruger

|
Sendt: 09 Marts 2008 kl. 21:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tror virkelig også hvis du køber tja jeg ved ikke om piano sort lak eller den soft coat jeg har ville passe så perfekt til dit setup, vil helt sikkert gerne se billeder af da
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 09 Marts 2008 kl. 21:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lolianzo skrev:
Ja tror ikke det bliver meget bedre for at være ærlig, der må jo heller ikke være noget i vejen med en vare du køber til sådan en pris efter min mening. Men jeg er ihvertfald fuldt ud tilfreds  |
|
|
Hehe, bestemt ikke. Somregel følges pris og kvalitet jo ad, dog med enkelte undtagelser.
Lolianzo skrev:
Tror virkelig også hvis du køber tja jeg ved ikke om piano sort lak eller den soft coat jeg har ville passe så perfekt til dit setup, vil helt sikkert gerne se billeder af da  |
|
|
Jeps, det ville uden tvivl pryde min stue hvis jeg fik et nyt hifi-møbel hvor jeg kunne gemme det lidt af vejen. Det skulle dog nok bare være mat-hvidt da sort lak eller soft coat nok vil blive for dystert (har desværre en ret lille stue).
|
Til top |
|
|
Lolianzo Forum Bruger

|
Sendt: 09 Marts 2008 kl. 22:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tja blank sort ville jo matche alt det andet du har, men man har vel hver sin smag :)
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 10 Marts 2008 kl. 00:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lolianzo skrev:
Tja blank sort ville jo matche alt det andet du har, men man har vel hver sin smag :) |
|
|
Det ville det helt sikkert. Men det vil desværre nok bare dominere rummet for meget.
|
Til top |
|
|
DonJensen Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 1465
|
Sendt: 28 August 2008 kl. 17:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad har du måtte bøde for det møbel, og har du nogen problemer med at betjene dit udstyr igennem stoflågerne?
|
Til top |
|
|