Forfatter |
|
Mkirkelund Forum Bruger

Bruger siden: 19 Oktober 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 201
|
Sendt: 19 Maj 2008 kl. 02:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Alle på H4A! Jeg syntes at det var på tide at jeg postede min ydmyge hjemmebio :-) HøjtalereFront: JBL ATX 60 Center: B&O TV Speakers Rear: B&O TV Speakers Sub: JBL Northridge E150P
Forstærker/DVDReciever: NAD T744 DVD: NAD T714 BilledeTV: Prosonic 28" modelnumber unkown PCCPU: Intel E8200 RAM: Kingston Hyperx PC6400CL4 GFX: Inno3D Nvidia 8800GT Windcooler Mobo: ASUS P5KC Kabinet+PSU: Antec Sonata III Nu med billeder:  JBL ATX 60 Front, med stof.  JBL ATX 60 Front, uden stof.  JBL Northridge 150 Subwoofer, med stof.  JBL Northridge 150 Subwoofer, uden stof.  NAD T744 Surround Reciever  NAD T514+B&O Center  B&O Rear Right  B&O Rear Left  'Sweet Spot' Jeg beklager rodet og billedkvaliteten, men jeg er jo blot en dreng  Lad mig høre jeres kommentare :-) Mvh. Michael Kirkelund
__________________ LG 50PK950N TV
Onkyo TX-NR808 Reciever
Sony X229ES CD
Sony PS3 Blu-ray/Konsol
XTZ 99.36 Front
XTZ 99.25 Center
XTZ 99.22 Rear
XTZ 99 W10.16 S
|
Til top |
|
|
StefanR Forum Bruger

Bruger siden: 17 Maj 2008 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 511
|
Sendt: 19 Maj 2008 kl. 11:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det ligner en god start. Bare vent... Den skal nok blive større med årene
|
Til top |
|
|
Mkirkelund Forum Bruger

|
Sendt: 21 Maj 2008 kl. 19:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
I må meget gerne komme med ris, ros og MEGET gerne forslag :-)
Onkyo TX-NR808 Reciever
Sony X229ES CD
Sony PS3 Blu-ray/Konsol
XTZ 99.36 Front
XTZ 99.25 Center
XTZ 99.22 Rear
XTZ 99 W10.16 S
|
Til top |
|
|
Buyer no 1 Forum Bruger

Bruger siden: 10 Oktober 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 210
|
Sendt: 21 Maj 2008 kl. 19:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ser ud som om du har købt din subwoofer hos TapeConnection
|
Til top |
|
|
eigner Forum Bruger

Bruger siden: 22 December 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 117
|
Sendt: 22 Maj 2008 kl. 00:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Buyer no 1 skrev:
Ser ud som om du har købt din subwoofer hos TapeConnection  |
|
|
Hahaha! Den reddede lige min dag
|
Til top |
|
|
Mkirkelund Forum Bruger

|
Sendt: 22 Maj 2008 kl. 01:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Yeyeye..
PostDK ødelagde de dutter som sidder på stoframmen :-(
Onkyo TX-NR808 Reciever
Sony X229ES CD
Sony PS3 Blu-ray/Konsol
XTZ 99.36 Front
XTZ 99.25 Center
XTZ 99.22 Rear
XTZ 99 W10.16 S
|
Til top |
|
|
HIFI-Hippo Forum Bruger

Bruger siden: 21 April 2008 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 239
|
Sendt: 22 Maj 2008 kl. 19:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey, god start du har dig der, men hvor har du fået fat i de B&O speakers? splittet et tv ad?
__________________ One Happy Hi-FI Hippo
Surround: Yamaha RX-V3067, Oppo BDP-93, Denon DVD1920, Monitor Audio Radius HD, DLS Q-Sub 8
|
Til top |
|
|
Mkirkelund Forum Bruger

|
Sendt: 24 Maj 2008 kl. 00:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jep :-)
Eller, en kammerat havde dem liggende hvor jeg så har lånt dem. De fungere nu faktisk rigtig godt til formålet - det giver i hvert fald en langt større oplevelse end uden dem.
Onkyo TX-NR808 Reciever
Sony X229ES CD
Sony PS3 Blu-ray/Konsol
XTZ 99.36 Front
XTZ 99.25 Center
XTZ 99.22 Rear
XTZ 99 W10.16 S
|
Til top |
|
|
HIFI-Hippo Forum Bruger

Bruger siden: 21 April 2008 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 239
|
Sendt: 24 Maj 2008 kl. 07:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nice, jeg synes sq det er en god og original løsning, thumps up til det
__________________ One Happy Hi-FI Hippo
Surround: Yamaha RX-V3067, Oppo BDP-93, Denon DVD1920, Monitor Audio Radius HD, DLS Q-Sub 8
|
Til top |
|
|
interfacelift Lukket konto

Lukket, eget ønske!
Bruger siden: 07 Oktober 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2224
|
Sendt: 24 Maj 2008 kl. 12:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ser rigtig fint ud, du kunne have valgt meget værre-
|
Til top |
|
|
power watt Forum Bruger

Bruger siden: 05 Juli 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 948
|
Sendt: 24 Maj 2008 kl. 14:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
kunne godt se en oprydning og ligge kabel pænt sæt højtalerne op
det ku gi et super nice indtryk hva med en flad på væggen alså TV 
|
Til top |
|
|
abel Forum Bruger

Bruger siden: 16 Juli 2005 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 566
|
Sendt: 24 Maj 2008 kl. 14:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvorfor er folk altid så overflinke - det spiller da sikkert fint, men helt ærligt så ligner det simpelthen en ordentlig gang rod! Skift B&O højttalerne
ud, få et nyt pænere møbel til det hele og ryd lidt op i kablerne, så begynder det at ligne noget.
__________________ /Abel
|
Til top |
|
|
wildstyle Udelukket fra forum

Bruger siden: 04 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2249
|
Sendt: 24 Maj 2008 kl. 14:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
En oprydning og en ordentlig rengøring kunne være passende.
|
Til top |
|
|
interfacelift Lukket konto

Lukket, eget ønske!
Bruger siden: 07 Oktober 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2224
|
Sendt: 24 Maj 2008 kl. 14:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kommenterede setuppet og ikke opstillingen. Jeg er helt enig i at det ikke er pænt.
|
Til top |
|
|
Mkirkelund Forum Bruger

|
Sendt: 24 Maj 2008 kl. 15:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
abel skrev:
Hvorfor er folk altid så overflinke - det spiller da sikkert fint, men helt ærligt så ligner det simpelthen en ordentlig gang rod! Skift B&O højttalerne
ud, få et nyt pænere møbel til det hele og ryd lidt op i kablerne, så begynder det at ligne noget. |
|
|
Tja. Det er begrænset hvor mange penge jeg har at flytte med pt. Det næste køb et PX80, hvorefter jeg skal have mig en XTC subwoofer :-) Møblet er som sådan fint, og passer fint ind til stilen. Værelset er ryddet op - men gider ikke bruge penge på kabelpakker osv. da jeg ofte flytter rundt på værelset. __________________ LG 50PK950N TV
Onkyo TX-NR808 Reciever
Sony X229ES CD
Sony PS3 Blu-ray/Konsol
XTZ 99.36 Front
XTZ 99.25 Center
XTZ 99.22 Rear
XTZ 99 W10.16 S
|
Til top |
|
|
abel Forum Bruger

Bruger siden: 16 Juli 2005 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 566
|
Sendt: 24 Maj 2008 kl. 17:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mkirkelund skrev:
abel skrev:
Hvorfor er folk altid så overflinke - det spiller da sikkert fint, men helt ærligt så ligner det simpelthen en ordentlig gang rod! Skift
B&O højttalerne
ud, få et nyt pænere møbel til det hele og ryd lidt op i kablerne, så begynder det at ligne noget. |
|
|
Tja. Det er begrænset hvor mange
penge jeg har at flytte med pt. Det næste køb et PX80, hvorefter jeg skal have mig en XTC subwoofer :-)Møblet er som sådan fint, og passer fint
ind til stilen.Værelset er ryddet op - men gider ikke bruge penge på kabelpakker osv. da jeg ofte flytter rundt på værelset. |
|
|
Jeg lagde ikke op at til du skulle forsvare dig selv - jeg undre mig bare over at folk altid er flinke lige meget hvad man ser - det er lidt lige som at
læse HiFi Choice - alle produkter er gode og får ikke under 4 stjerner.
Men det er ikke kun herinde at folk er overflinke - det er generelt i dagens danmark. Ingen tør efterhånden sigere deres mening når noget det
bare ikke er godt. Hvad sker der fx. for folk der tager på Jensens Bøfhus - bliver spurgt af den irriterende tjener "om bøffen nu smager
godt"...aldrig har jeg hørt om nogen der siger "Nej, ved du hvad - den smager ikke rigtig af noget - men jeg forventer heller ikke andet til
59,95..." dét er sku' ærlighed! Men åh nej, vi skulle jo nødig komme til at træde nogle over fødderne, så standard svaret bliver altid "Ja, den
smager super....."
Jeg tror Mkirkelund får mere ud af at få nogle tips og måske lidt svinsk kritik (uden dog at træde ham ALT for hårdt over fødderne) - det er den
eneste måde man kommer videre på. Tænks sig bare hvis ens klasselærer i 7 klasse havde sagt at alt det l**t man afleverede var ok, og man
ikke behøvede at gøre det bedre....på hvilket sprogligt niveau var vi så i dag?
__________________ /Abel
|
Til top |
|
|
power watt Forum Bruger

Bruger siden: 05 Juli 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 948
|
Sendt: 24 Maj 2008 kl. 18:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
abel skrev:
Mkirkelund skrev:
abel skrev:
Hvorfor er folk altid så overflinke - det spiller da sikkert fint, men helt ærligt så ligner det simpelthen en ordentlig gang rod! Skift B&O højttalerne ud, få et nyt pænere møbel til det hele og ryd lidt op i kablerne, så begynder det at ligne noget. |
|
|
Tja. Det er begrænset hvor mange penge jeg har at flytte med pt. Det næste køb et PX80, hvorefter jeg skal have mig en XTC subwoofer :-)Møblet er som sådan fint, og passer fint ind til stilen.Værelset er ryddet op - men gider ikke bruge penge på kabelpakker osv. da jeg ofte flytter rundt på værelset. |
|
|
Jeg lagde ikke op at til du skulle forsvare dig selv - jeg undre mig bare over at folk altid er flinke lige meget hvad man ser - det er lidt lige som at læse HiFi Choice - alle produkter er gode og får ikke under 4 stjerner.
Men det er ikke kun herinde at folk er overflinke - det er generelt i dagens danmark. Ingen tør efterhånden sigere deres mening når noget det bare ikke er godt. Hvad sker der fx. for folk der tager på Jensens Bøfhus - bliver spurgt af den irriterende tjener "om bøffen nu smager godt"...aldrig har jeg hørt om nogen der siger "Nej, ved du hvad - den smager ikke rigtig af noget - men jeg forventer heller ikke andet til 59,95..." dét er sku' ærlighed! Men åh nej, vi skulle jo nødig komme til at træde nogle over fødderne, så standard svaret bliver altid "Ja, den smager super....."
Jeg tror Mkirkelund får mere ud af at få nogle tips og måske lidt svinsk kritik (uden dog at træde ham ALT for hårdt over fødderne) - det er den eneste måde man kommer videre på. Tænks sig bare hvis ens klasselærer i 7 klasse havde sagt at alt det l**t man afleverede var ok, og man ikke behøvede at gøre det bedre....på hvilket sprogligt niveau var vi så i dag?
|
|
|
jeg komme da osse med noget uden at gå efter manden hvis vi snarker stjerner ligger vi under
standart  ud af 6 muliget kunne få mere hvis der bliv rytte op og lagt kablerne ordenligt
jeg er enige i at folk hurtig smider med ord og andre dårlige ting uden at holde sig til indlæget
her kommer så at højtalerne kunne gi mere i bag hvis de kom lidt op det koster da meget lidt
i kroner + kunne center ligge et mere lyd rigtig lige over eller lige under tv ???
kan se at en af ledningerne er samlet med dråse kunne gøeres med låde en ny ledning på.
|
Til top |
|
|
Mkirkelund Forum Bruger

|
Sendt: 25 Maj 2008 kl. 20:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvem har p***et på din sukkermad Abel?  B&O højtalerne er blot en midlertidlig lappe løsning indtil jeg finder ud af hvad jeg skal have, og lægger som regel ned og ser film, så højden fungere fint til min behov, men tak for rådet.  Regner med at skifte alle højtalerne ud.  Gør det en stor forskel at nogen af dem er sammen med en dråse? Forresten har jeg en gammel Philips 2x80Watt forstærker fra firserne liggende, kunne man udnytte den til en fordel i systemet - på den ene eller anden måde?  Har tænkte på at smide en sort plade ned bag ved min tv-bænk, så ledningerne bliver gemt - mon ikke det vil kunne fungere? I må meget gerne komme med forslag til nogle reol/sattelit højtalere som kan hænges op til omkring 2-3000 kr. (gerne brugte), og nogle billige med ok center og baghøjtalere .  Ang. subwoofer har jeg set på denne: http://www.xtz.se/produkt.php?allmant=true&produkt=1& ;eng=trueMangler også kabler (som I kan se), kom gerne med forslag dertil. Igen - gerne i den billige ende.  Mvh. Michael Kirkelund
Onkyo TX-NR808 Reciever
Sony X229ES CD
Sony PS3 Blu-ray/Konsol
XTZ 99.36 Front
XTZ 99.25 Center
XTZ 99.22 Rear
XTZ 99 W10.16 S
|
Til top |
|
|