Sendt: 21 Februar 2009 kl. 15:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så blev jeg endelig færdig med det hele(næsten) ! Woohoo mangler dog lidt maling og div.
Startede med at lave en ny væg foran en gamle så Tvet kunne komme godt ind i væggen da Tvet fylder 12cm + vogel beslag 10cm , so here goes:

Væggen: Regel frame med vådrumsgips og sorte malede beton sten, 150 fiber optiske lys som skifter i 6 mio farver.
Settet:
TV Sony : KDL52W4500 Center : Dali Vokal 2 Front : Dali Concept 10 Rear : Dali Concept 1
Sub : Dali Suite 1.2
Main driver : PS3 80gG
surround reciver: NAD T775 5ch 80w
Det spiller godt til music og bass dreven music(det som folk ville betegne for Techno)
Men PS3 gør et dårligt arbjede i at afspille CD i drevet eller bare mp3 på harddisken så der skal laves noget alternativt der til. Mp3 og alm CD afspiling i PS3 skratter lidt i nogle sange og nogle andre er det lidt bedre, det kommer ikke rigtig an på kbit/s da nogle 128 spiller bedre end 220 fx og hvis jeg afspiller mp3 her på min computer og overføre det til anlægget er det lidt bedre men meget lavt , self kan det skures op men havde 2 ens sange spillende på PS3 og computer, compter gjorde det lidt bedre og den er sat til med et mini jack i front på computer og så et 15 meter langt kable , PS3 sidder med 1 meter optical kable til 300 kroner. men slet ikke is samme stil hvis jeg spille CD i min NAD afspiller som koster mere en PS3eren.
Har i nogle forslag? Jeg skal kunne have sangene på skærmen for at kunne se hvad der bliver spillet og hvad man kan vælge.
Har tænkt på et godt lyd kort til computer og så sat computer til anlægget og TV så kan jeg også køre Winamp visualization imens ;)
Mangler: male loft bbjælker sorte, 10 dioder lyser væggen op bag den sidste bjælke. KABEL BAKKER :D
you like?
|