Sendt: 07 Marts 2009 kl. 13:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa
Idag lykkedes det omsider at færdiggøre min hjemme bio. Konsulenten og jeg fik bygget nogle kloner der omsider blev færdige. Da besluttede jeg mig for at købe et plasma tv fordi BBC begynder at sende Formel 1 i High Definition (bor i England). Valget af skærm faldt på 37 tommer af husfredens skyld. Nu er problemet bare at der kun findes en model i 37 plasma og den er ikke 1080 ( man kan simpelthen ikke presse mere end 720 pixler ind i den relative lille skærm med plasma teknologi - intet problem at finde en 37 tommer 1080 hidef LCD skærm, men jeg ville ikke have LCD)
Fik omsider bygget min reol om og bestilt et tv .... skærmen var istykker og firmaet jeg købte det hos var i mellemtiden gået bankerot 
Efter en del skriveri fik vi dog pengene tilbage fra Visa 
Fandt en leverandør for modellen Panasonic TH-37PX80B (Marks og Spencer) £520 som er 4500dkr med gratis levering og 5 års garanti.. Heldigvis har tv et fået super anmeldelser allesteder det er blevet testet og de første indtryk er også gode.
Pakken kom idag og jeg fil installeret det hele.... mangler bare at få sat en Freesat sattellit skærm op men det kan forgå meget hurtigt....

Sender et par andre billeder med konsulenten
|