Bruger siden: 30 Juni 2009 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 42
Sendt: 20 August 2009 kl. 20:41 | IP-adresse registreret
Hej alle
Jeg har en Harman Kardon DPR 2005 som har multiroom (zone 2) funktion, som jeg besluttede mig at benytte for et par dage siden med to højttalere i køkkenet, med receiveren er der en zone 2 fjernbetjening som jeg regnede med ville styre volumen osv. på højttalerne i multiroom (køkkenet), men den styrer bare funktionerne til de "normale" højttalere så det vil sige at jeg skal ind i menuen hvis jeg vil skrue op eller ned for højttalerne i køkkenet, så er spørgsmålet så hvad skal jeg med den zone 2 fjernbetjening hvis den ikke kan andet end det den "rigtige" fjernbetjening gør.
Bruger siden: 09 Januar 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 568
Sendt: 20 August 2009 kl. 21:15 | IP-adresse registreret
Skal du ik ind i en menu på DPR2005 og aktivere zone 2? Men mener nu at H/K bruger et netværkskabel fra recieveren/forstærkeren ud til små moduller enten med eller uden forstærker, mig bekendt er det den eneste måde den Harman Kardon kan køre multiroom på! hvis der er decideret højttaler udgang der er mærket zone 2, skal du vel have en IR sender sat op i køkkenet!
Bruger siden: 30 Juni 2009 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 42
Sendt: 20 August 2009 kl. 21:23 | IP-adresse registreret
Der er 2 højttaler udgange bag på receiveren som du så sætter dine højttalere ind i som i mit tilfælde kommer fra køkkenet, hvor der står multiroom på udgangen.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum