Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2026 | 17:32   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: HiFi Klubben part 2 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Lucky 7
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2004
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Sendt: 22 Juli 2004 kl. 09:52 | IP-adresse registreret  

Tak for alle de fantastiske svar i første indlæg.

Jeg tager til HiFi Klubben idag. Så må vi se hvad det bringer.
Men lige nogle svar til jer der skrev i første indlæg.

music 4 all: Jeg købte ikke anlægget den 14/7. Der blev der lavet en indbetaling, da jeg først kunne købe varene ifm. deres udsalgsboom d.18/7. 18/7 tod jeg altså igen ned i forretningen og fik min kvittering, men ikke dvdafspilleren, som først ville komme senere. Når ikke jeg har fået alle varer, vil jeg ikke engang mene, at handlen er afsluttet.

bulletdodger: Du har ret, det med at der er misfarvninger og mangler en skrue, vidste du/i ikke. Da jeg kom hjem igår aftes, havde jeg opgivet at få mine penge retur, derfor besluttede jeg mig for, at beholde Thule anlægget, og pakkede det derfor op og så fejlen. Det var så også grunden til, at jeg skrev på Hifi 4 All. Jeg følte mig dum og mener at jeg har fået brugte varer til trods for, at i ikke har returret. Jeg har ikke på noget tidspunkt opført mig som en ubehagelig kunde og jeg har ikke følt mig dårligt behandlet. Men jeg forstår bare ikke, at din chef ikke har fortalt sådanne oplysninger videre.

"Jeg fatter ikke at du vil tage denne diskusion herinde frem for at tage en saglig dialog med os i butikken, da vi selvfølglig er opsat på at have tilfredse kunder. Desuden var vi så generøse at lade dig få en gratis Tu-100 tuner med i købet, til en værdi af kr.4.199,- så alt i alt vil jeg sige, du har gjort en god handel."

Jeg har jo haft en dialog med jer. Kom til jeres forretning igår kl. 15 og tog først hjem lidt over 18. Gratis tuner med i købet....Korrekt, men det var ikke noget med generøsitet at gøre. Det var noget ALLE kunder som købte for 11.500 kr. i Thule søndag d. 18/7 kunne få med. Så det har ikke noget med generøs særbehandling at gøre. Og jeg har ALDRIG brokket mig over, at have gjort en dårlig handel. Tværtimod.

"Jeg har endu ikke hørt en grund til at du vil returnere produkterne, andet end at du har fortrudt, men ikke hvorfor. Man kan jo høre alle anlæg i butikken og hvis man er i tvivl om man skal købe, kan man evt. låne det med hjem en weekend, hvis man spørger pænt og det er ganske gratis....Dette var vist ikke gang på tale da du var i butikken og så vidt jeg ved var du da mere end tilfreds da du gik hjem med dine nye thule produkter."

Grunden har jeg forklaret den, iøvrigt høflige sælger, som jeg talte med i flere timer igår. Jeg har et andet anlæg, som jeg var 100 % sikker på ville blive solgt om søndagen, da der skulle komme 2 købere langt væk fra. Jeg forklarede også din chef det, at jeg virkelig gerne ville beholde Thule anlægget (også fordi i havde givet mig en så god pris og behandling som jeg fik søndag). Men jeg har 11.000 ude og hænge, fordi jeg blev brændt af. Derfor bliver jeg nødt til, at aflevere anlægget tilbage, da jeg som andre fold også har regninger. Og ja, så var købet overilet, ja det var det, men jeg var jo sikker på, at hvis jeg bare kom så hurtigt som muligt efter søndag, så kunne vi tale om det. Og ja, jeg var meget tilfreds da jeg tog afsted.

Til sidst: Jeg forstår jeres politik mht. at varene ikke tages retur, da de skal være sprit nye for køberen men, jeg havde jo ikke en gang taget dem ud af kassen for at se på dem. Det kan i jo se. De står i kasserne hos mig, som på jeres lager.

dohh: Mht. til den gratis tuner, se svaret til bulletdodger.

Til sidst vil jeg slutte af med, at dette er fra min side ingen hetz mod HFK. Jeg havde brug for nogle hjælpende svar, da jeg var på ret bar bund igår aftes, da jeg erfarede at jeg sad med et brugt anlæg. Jeg har handlet flere sæt højttalere og forstærkere samt kabler og diverse dvd´er hos HFK. Jeg synes det er nogle dejlige forretninger og jeg skriver ikke dette indlæg fordi jeg mener at HFK gvier dårlig service.

Mvh. JK

Ps. Svar om hvordan sagen afsluttes, skriver jeg så snart som muligt.

dige
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter egen anmodning fra bruger

Bruger siden: 27 Oktober 2003
Lokalitet: Ikke angivet
Sendt: 22 Juli 2004 kl. 10:18 | IP-adresse registreret  

Hvorfor synes du vi andre skal vide hvordan du går rundt og lever dit almindelige liv som kunde her og der?

Kommer der også en længere føljeton om dine oplevelser i Magasin?

Du må lære at tilgive og se bare lidt større korn end du kan nu. Det er bare for nitty gritty det her.

Jeg mener at indlæg som dine bør lægges i en særlig afdeling for brok/klager/utilfredshed med HIFIbutikker, så man ikke tvinges til at læse det hele inden man ser man ikke gider læse den slags indlæg - fordi man ikke advares på forhånd..

Til top Vis dige's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dige

proac
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 Juni 2004
Sendt: 22 Juli 2004 kl. 10:21 | IP-adresse registreret  

dige skrev:

Hvorfor synes du vi andre skal vide hvordan du går rundt og lever dit almindelige liv som kunde her og der?

Kommer der også en længere føljeton om dine oplevelser i Magasin?

Du må lære at tilgive og se bare lidt større korn end du kan nu. Det er bare for nitty gritty det her.

Jeg mener at indlæg som dine bør lægges i en særlig afdeling for brok/klager/utilfredshed med HIFIbutikker, så man ikke tvinges til at læse det hele inden man ser man ikke gider læse den slags indlæg - fordi man ikke advares på forhånd..

HØRT HØRT.

MVH KENN

Til top Vis proac's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af proac

Alex E Nielsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 22 Juli 2004 kl. 10:23 | IP-adresse registreret  

Lucky 7 ... det er en sag mellem dig og sælger, held og lykke
Til top Vis Alex E Nielsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Alex E Nielsen Besøg Alex E Nielsen's Websted

Lucky 7
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 22 Juli 2004 kl. 10:24 | IP-adresse registreret  

Haha. Jaja. Men indlægget er et svar til de personer, som havde svaret/spurgt til noget i mit første indlæg. Hvis ikke i har noget fornuftigt at sige, så lad være. Det var fra min side svar til rette vedkommende, ikke til jer. Tsk tsk tsk.

Alex E Nielsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 22 Juli 2004 kl. 10:27 | IP-adresse registreret  

Lucky 7 skrev:
Haha. Jaja. Men indlægget er et svar til de personer, som havde svaret/spurgt til noget i mit første indlæg. Hvis ikke i har noget fornuftigt at sige, så lad være. Det var fra min side svar til rette vedkommende, ikke til jer. Tsk tsk tsk.

Jeg forstår ! men så havde en PM været at foretrække.

Til top Vis Alex E Nielsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Alex E Nielsen Besøg Alex E Nielsen's Websted

Lucky 7
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 22 Juli 2004 kl. 10:28 | IP-adresse registreret  

Alex E Nielsen: Tak skal du have.

Lucky 7
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 22 Juli 2004 kl. 10:29 | IP-adresse registreret  

Alex: Ja måske. Men jeg synes det var nemmere, da der var 4-5 personer som jeg gerne ville give svar.

Er det virkeligt så stort et problem????? At man laver et indlæg, som man forsøger at lave oplysende????

dige
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter egen anmodning fra bruger

Bruger siden: 27 Oktober 2003
Lokalitet: Ikke angivet
Sendt: 22 Juli 2004 kl. 10:56 | IP-adresse registreret  

Ja det er et problem. Det er altid forbundet med en underlig fornemmelse at læse en samling afsluttende bemærkninger til navngivne personer på en afsluttet sag, hvis man ikke aner hvad det drejer sig om. Det er IKKE oplysende i almindelig forstand i og med du jo skriver modtagernes navne i beskeden - hallo! Det virker som en skriftlig Giro 413 hvor man takker Ole, Bent og de mange andre ved festen, som jeg og 4 millioner andre ikke var med til.

Jeg mener du burde have sendt de 5 personer en privat meddelelse selvom det indebærer 2 ting: ekstra besvær for dig og mangel på rampelys.

Personligt tror jeg du kan finde 5 fejl ved alting og får meget tid til at gå med det og har du tænkt over hvad godt det bringer dig?

Til top Vis dige's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dige

Hurtig
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 22 Juli 2004 kl. 11:03 | IP-adresse registreret  

Lad os endelig høre hvordan sagen ender... om HIFI Klubben er så fair som de stolt fortæller inden man betaler!

Til top Vis Hurtig's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hurtig

butkus
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Oktober 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 22 Juli 2004 kl. 11:41 | IP-adresse registreret  

Jeg synes da det er fint at Lucky 7 deler ud af sine erfaringer, hvis han havde rost dem til skyerne var der da ikke nogen der havde brokket sig.         &n bsp;         &n bsp;  

Jeg kan virkelig ikke forstå at der er nogle der har ondt i røven over det??.

Desuden bekræfter det bare endnu engang at hifiklubben har en elendig service.Jeg har forlængst stoppet med at sætte mine ben dernede.

Jeg vil næsten vove og påstå at Merlin har en bedre service, og så står det altså skidt til.

Til top Vis butkus's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af butkus

m0tZ
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Oktober 2003
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 22 Juli 2004 kl. 12:05 | IP-adresse registreret  

Hifi-klubben har fede produkter osv osv, men JA butkus jeg giver dig helt ret, de har den værst tænkelige service - de virker overlegne - og de lyver så man tror det er løgen.

Jeg skulle ha skiftet en bas enhed ud i min ene højtaler for noget tid siden, og der gik fandme 3 måneder inden de fik den hjem....og hvad jeg ikke hørte af dårlige undskyldninger når jeg rykkede for den!!!! Kender indtil flere af mine hifi-venner-freaks som har haft samme erfaringer som mig selv.

Handel ALTID et andet sted hvis det er muligt.

Lucky 7 du skriver at du ikke synes de har dårlig service, men den situation du står i nu, er et tegn på dårlig service i værste grad i mine øjne.

Keep going. Du skal ha din vilje i den sag
Til top Vis m0tZ's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af m0tZ

Ørstrøm
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 April 2003
Lokalitet: København
Sendt: 22 Juli 2004 kl. 13:06 | IP-adresse registreret  

Jeg har personligt et ambivalent indtryk af Hifiklubben. Det er på en gang det sted jeg har fået dårligst service, og det sted der har givet mig bedst service.

Sidste gang jeg var i HFK (Åboulevarden) gik min ven og jeg ovenpå for at lytte, men der var ingen ekspedienter så vi satte selv musik på. Efter et stykke tid kom der en ekspedient op med en meget nedladende attitude og spurgte om vi skulle have assistance. Det skulle vi ikke da vi var i gang, men herren blev i døren med en "nu har i vist lyttet nok" mine på. Det var faktisk ret ubehageligt.

Min ven og jeg besluttede os derfor for at gå uden at købe noget, men i disken i stuen skulle jeg da lige spørge om hvordan TacT SDA 2175 virkede. Ekspedienten der stod der insisterede på at jeg skulle følge med op og give den et lyt, og var i det hele taget både sympatisk og imødekommende.

Så det kommer virkelig an på hvor man går hen og hvem man taler med. Især Amager afdelingen er gode til at give strålende service. Jeg har selv brugt mange timer på at tale med Rasmus der har været helt fantastisk  Den anden pol er Frederiksberg afdelingen der aldrig har haft tid til mig når jeg var der.

music 4 all
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2004
Lokalitet: Jylland
Sendt: 22 Juli 2004 kl. 13:12 | IP-adresse registreret  

Lucky 7 skrev:
Alex: Ja måske. Men jeg synes det var nemmere, da der var 4-5 personer som jeg gerne ville give svar.

Er det virkeligt så stort et problem?????
nej tværtimod
Til top Vis music 4 all's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af music 4 all

thomas_ls
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 April 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 22 Juli 2004 kl. 13:16 | IP-adresse registreret  

Jeg synes faktisk, at det er interessant at høre, hvordan forhandlerne behandler kunderne.

Hifiklubben har valgt at ændre politik vedr. returret, fordi den er blevet misbrugt. Deres valg.

Men samtidig har de ændret fundamentalt ved den måde han køber hifi på. Det skal prøves hjemme. Derfor handler jeg der ikke mere.

Men i denne sag er det vel sådan, så de har retten på deres side.

Jeg vil dog sige, at hvis du har været ærlig og fortalt dem en sand historie, så burde sund fornuft nok veje tungere end regler.

Til top Vis thomas_ls's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af thomas_ls

NriK
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 April 2003
Lokalitet: København
Sendt: 22 Juli 2004 kl. 13:20 | IP-adresse registreret  

Jeg holder med Alex.

PM til de 5 havde været mere korrekt.

Desuden er det en enorm provokation at tage en tråd op igen som netop er blevet lukket af en moderator.

Som I har læst I andre tråde er deres motivation for faldende, så man bør ikke tirre yderligere.

Jeg rapporterer denne tråd ind om lidt.

Til top Vis NriK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NriK

Lucky 7
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 22 Juli 2004 kl. 14:39 | IP-adresse registreret  

Til jer der kommer med konstruktive svar. Tak.

Til jer der brokker jer: Det er da til at forstå, at vi lever i en verden med så meget ballade og ulyksalighed, hvis et sobert og aktuelt indlæg kan få jeres verden til, at styrte så meget i grus. Er det slemt, at læse noget man ikke er interesseret i, eller ikke kan bidrage til positivt, så lad dog vær. Læs det, og glem det hvis det ikke interesserede dig.

Jeg holder med Alex???? Ja, jeg holder med Brøndby, men det betyder vel ikke at de har ret, når de udtaler at de bliver mestrer.

Er vi ved det punkt, hvor vi i petitesser skal angribe andre folk?

Enorm provokation at tage en tråd op igen... Ja for pokker da. Hvad bilder jeg mig dog ind. Det læner sig vel egentligt kraftigt op af en bøde, måske endda udvisning og karantæne for føj for pokker, hvor er det dog nederdrægtigt, at informere 5-6 personer på samme tid i en tråd.

Mit råd...lad dog være med at tage sådan på vej. Hvis du lavede et, i mine øjne, uinteressant indlæg, så ville jeg læse halvdelen og trykke på tilbage knappen i min browser. Så enkelt, så nemt.

Lucky 7
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 22 Juli 2004 kl. 14:41 | IP-adresse registreret  

Nåå ja den overså jeg. LOOOOL. Den med rampelyset var god. For dælen da. Ja det bobler jo ud af mig, at jeg bare vil være "Stjerne for en aften". Kære ven, jeg er trygt igennem puberteten og har ingen trang til, at komme i "rampelyset". Jeg havde brug for nogle hjælpende svar (i tråd 1) og gav nogle oplysende svar tilbage i tråd 2. Thats it.

Lucky 7
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 22 Juli 2004 kl. 14:44 | IP-adresse registreret  

Dige: Personligt tror jeg du kan finde 5 fejl ved alting og får meget tid til at gå med det og har du tænkt over hvad godt det bringer dig?

Nååååh. Er det ikke dig selv som brokker dig og finder fejl ved mit indlæg. Tænk før du taler.

Lucky 7
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 22 Juli 2004 kl. 14:46 | IP-adresse registreret  

music 4 all skrev:
Lucky 7 skrev:

Er det virkeligt så stort et problem?????
nej tværtimod

Sku lige høre, hvad du svarer nej tværtimod til.

Er det at det ikke er et problem eller at det ikke er nemmere at poste et svar til 4-5 personer på en gang?

Mvh. JK

Side af 2 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes