Forfatter |
|
Lucky 7 Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 79
|
Sendt: 03 August 2004 kl. 16:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej igen
Jeg lovede, og fik lov, til at skrive når sagen vedr. Thule anlægget, var ved at være afsluttet.
Har haft en lang telefonisk samtale idag, med chefen, altså ham der solgte mig Thule anlægget. Han vil ikke tage Thule anlægget retur. Han undersøger nu, hvor meget Thule vil købe det tilbage for. Hvis Thule kun vil give 80% af det beløb jeg har givet, så er det det jeg får retur. Så må jeg håbe, at Thule er så venlige, at de vil give 95% så jeg selv kun mister små 1000 kr. Nu får vi se. Får formentlig svar imorgen.
Mine spørgsmål: 1) Jer der kender til HiFi Klubben part 1&2, hvad tror i Thule gør? 2) er det tilfredsstillende for mig kun at få en del tilbage, når min mundtlige aftale med chefen lød på alle pengene retur?
Jeg vil godt understrege at jeg ikke vil nedrakke eller tilsvine HiFi Klubben på nogen måde, da jeg har haft mine allerbedste indkøb og oplevelser i deres forretninger, men jeg ærgrer mig over dette køb og er ked af, at eet fejlkøb ud af de mange jeg har gjort i HiFi Klubben, nu betyder denne ubehagelige situation. Tror desværre ikke jeg kommer til at handle i HiFi Klubben igen, ikke pga. dårlig behandling, men pga. manglende returret uanset hvilken situation man er i. Jeg kan jo ikke købe en gave i HiFi Klubben, for hvad hvis den skal byttes.
Mvh. en på-pungen-ramt-ked-af-det-hifi-interesseret-forhenværende-st orkøber.
__________________ Lucky 7 - I´d rather hear music, than noise...
|
Til top |
|
|
Live21 Forum Bruger


Bruger siden: 21 December 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2377
|
Sendt: 03 August 2004 kl. 16:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
det virkede for kajkagen at skrive inde på cybertainment..
kan ikke forestille mig thule vil give ret meget for det, hifiklubben burde ik give dig videre til dem !! Thule´s egen pris er vel ca 30 % af hvad du har givet.. dvs de mister penge og hifiklubben beholder dem..
hvis du fik solgt dit marantz, så ville du gerne beholde thule anlægget ?
|
Til top |
|
|
Lucky 7 Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 79
|
Sendt: 03 August 2004 kl. 17:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Live21: Hvad skal jeg så skrive på Cybertainment? "hvis du fik solgt dit marantz, så ville du gerne beholde thule anlægget ?"Er så småt begyndt at opgive 
Mvh. JK__________________ Lucky 7 - I´d rather hear music, than noise...
|
Til top |
|
|
Live21 Forum Bruger


Bruger siden: 21 December 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2377
|
Sendt: 03 August 2004 kl. 17:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
hele handlings forløbet !! kajkagen var ude for næsten det samme.. og de gik med til at give ham de 8 ud af 9000 tilbage..købte du ligesom ham os i Aalborg ?
|
Til top |
|
|
Lucky 7 Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 79
|
Sendt: 03 August 2004 kl. 17:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej, købte på Åboulevarden i Kbh.
__________________ Lucky 7 - I´d rather hear music, than noise...
|
Til top |
|
|
Live21 Forum Bruger


Bruger siden: 21 December 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2377
|
Sendt: 03 August 2004 kl. 17:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
LOL, nordsjælland/nordjylland.. lyder jo næsten ens 
Men en tråd på cybertainment vil jeg mene er den eneste mulighed, de plejer at være til at snakke med, imodsætning til de eneklte afdelinger.. især her om sommeren hvor der måske ik bliver solgt helt så meget som de kunne ønske
|
Til top |
|
|
Lucky 7 Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 79
|
Sendt: 03 August 2004 kl. 17:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jah... nu må vi se hvad chefen siger, han lovede at ringe imorgen. Jeg spurgte ham ellers om vi kunne lade handlen gå tilbage, hvis jeg betalte noget for det, men nej. Han nægter at lade handlen gå tilbage og her står jeg så, med et anlæg til ingen verdens nytte. Så må jeg prøve at sælge det. Det er jo helt nyt og står i kasserne og der er for 22.000 kr.!! Måske jeg kan sælge det billigt ?
__________________ Lucky 7 - I´d rather hear music, than noise...
|
Til top |
|
|
Live21 Forum Bruger


Bruger siden: 21 December 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2377
|
Sendt: 03 August 2004 kl. 17:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Men jeg har 11.000 ude og hænge, fordi jeg blev brændt af. Derfor bliver jeg nødt til, at aflevere anlægget tilbage
var det ikke kun 11 k du betalte ?
|
Til top |
|
|
Lucky 7 Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 79
|
Sendt: 03 August 2004 kl. 17:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej, jeg havde 11.000 ude at hænge, fordi det var det jeg havde i minus på kontoen, efter mit fejlkøb  __________________ Lucky 7 - I´d rather hear music, than noise...
|
Til top |
|
|
Hasselhof Branchemedlem

Direktør, Earthquake Danmark
Bruger siden: 29 Juni 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 955
|
Sendt: 03 August 2004 kl. 18:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er utroligt som nogen ting kan opleve tilbageskridt, isar i en verden der bliver mindre og mindre. Her i USA kan man kobe en ny bil, kore i den en maned, er man ikke tilfreds kan man bytte den. Man kan kobe kondisko, lobe i dem i en maned er man ikke tilfreds kan man bytte dem. Der er 90 dages returret pa nesten alt. At hifiklubben pa dem made gar baglens tror jeg ikke pa vil bringe dem sucess..tvertigmod. Der er sa alle dem der skriger op om at de ikke vil have brugt grej osv osv..og nej det er der heller ikke nogen der bor fa, men hvis hifiklubben satte produktet op i forretningen og skrev nedsat 10 procent hjemlant grej eller lign, sa tror jeg ikke de ville have nogen prob med at selge det. Thats the cost of buisness. En af mine venner var i en lign situation hvor han ikke kunne fa sine penge tilbage, det endte med at han skrev sagsforlobet ned, tog 150 kopier og stillede sig udenfor forretningen og delte dem ud samtidig med at advare folk mod at handle der. Der gik godt en time for chefen kom ud og gav ham alle pengene tilbage.
Min holdning : accepter ikke andet end 100 procet af dine penge tilbage. __________________ Thomas Mygind
|
Til top |
|
|
Maximusoptimus Branchemedlem

AudioConcept
Bruger siden: 14 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 630
|
Sendt: 03 August 2004 kl. 18:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
det der godt der findes forbuger programmer som Kontant på DR, det kunne jo være at man skal henved sig der
Det er heller ikke til hifiklubenes favøre at de opføre sig på den måde
|
Til top |
|
|
dumbo Forum Bruger


Bruger siden: 03 April 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2294
|
Sendt: 03 August 2004 kl. 18:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Man må da sige de får en masse dårlig omtale, og det er jo trods alt os nørder som holder dem i live.....så man skulle da tro at deres kundekreds blev mindre og mindre.....eller hvad?
|
Til top |
|
|
Maximusoptimus Branchemedlem

AudioConcept
Bruger siden: 14 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 630
|
Sendt: 03 August 2004 kl. 18:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
DET tror jeg ikke de gøre. De har jo en masse først gang's køber, blandt ders kunder.
|
Til top |
|
|
Live21 Forum Bruger


Bruger siden: 21 December 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2377
|
Sendt: 03 August 2004 kl. 18:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
de har med deres politik de sidste fem år selv valgt at fokusere på et større segment end hifi folket..konfirmander og kvinder, samt dem der bare vil have noget der kan spille musik (IMO)
men lucky 7 du må lige skriver når du har fået svar, evt os prøve cybertainment
|
Til top |
|
|
Bics Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juli 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 37
|
Sendt: 03 August 2004 kl. 18:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har ikke nærlæst de 2 første "kapitler" i sagen, men kan forstå at du mundtligt er blevet lovet 100% returret/pengene tilbage af chefen af butikken.
Allerede der står du bedre end "kajkagen" da han vist ikke blev lovet noget (så vidt jeg husker).
Så kort sagt, er du blevet lovet 100% tilbage, så bliv ved med at kør på dem indtil du får det. Skriv en præcis redegørelse for hele forløbet på Cybertainment og se hvad de har at sige. De kommer nok med deres side af sagen (hvis den er forskellig fra din), og så kan man tage den derfra.
|
Til top |
|
|
Maximusoptimus Branchemedlem

AudioConcept
Bruger siden: 14 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 630
|
Sendt: 03 August 2004 kl. 18:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Lucky 7 Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 79
|
Sendt: 03 August 2004 kl. 23:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tusind tak allesammen 
Det står 1000% fast, at jeg ikke får pengene tilbage.
Chefen lovede mig, at jeg kunne få pengene tilbage inden for nogle få dage, hvis jeg ombestemte mig.
Jeg købte produkterne om onsdagen eller torsdagen og var der igen om søndagen, hvor de havde åbent pga. noget crazy udsalg, og der fik jeg først bon på mine varer. Altså, jeg betalte hver en krone onsdag eller torsdag uden at få bon og uden at få dvd afspilleren med hjem. Kom der ned igen søndag, fik min bon, men stadig ikke min dvdafspiller. Søndag aften fortryder jeg, mandag henvender jeg mig til forretningen, chefen er så taget 2 uger på ferie, 1. manden vil prøve at få fat i ham, forgæves, og her mange dage senere får jeg fat i chefen på arbejdet, og han siger at søndag var sidste frist for at få pengene retur og at der ikke er noget at gøre.
1) min bror, min kæreste og jeg selv som har hørt chefens løfte, har intet hørt om, at søndag skulle være sidste dag. 2) fra torsdag til mandag er der 4 nætter, er det ikke indenfor nogle få dage?? __________________ Lucky 7 - I´d rather hear music, than noise...
|
Til top |
|
|
Lucky 7 Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 79
|
Sendt: 03 August 2004 kl. 23:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nåh jo, da jeg så om mandagen efter at have været 3 timer i forretningen, opgiver at få mine penge, pakker jeg forstærkeren ud om aftenen. Den har tydeligvis være pakket ud af plastic´en før, der mangler en skrue og er grimme misfarvninger og plamager ovenpå den. Men der er ikke noget at gøre.
Fik desuden at vide idag, at de aldrig havde givet varer retur efter deres nye regler var trådt i kraft.....?.... Det sagde en af medarbejderne også da jeg var der mens chefen var på ferie....Medarbejderen sagde, vi tager ALDRIG varer retur ...pause på 5 sek......men når vi gør, så skriver vi det ned....
Jeg er meget forvirret???
En dag fra eller til. Varene var ikke engang pakket ud af kasserne. Jeg havde ikke engang smugkigget på fjernbetjeningen. ØV for en lousy situation.
__________________ Lucky 7 - I´d rather hear music, than noise...
|
Til top |
|
|
kim olsen Forum Bruger


Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
Sendt: 03 August 2004 kl. 23:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
det med skruer og misfarvninger er jo en mangel så vidt jeg kan huske der var en der nævnte.... eller bare sig fejl....
__________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
Til top |
|
|
Lucky 7 Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 79
|
Sendt: 03 August 2004 kl. 23:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
kim olsen skrev:
det med skruer og misfarvninger er jo en mangel så vidt jeg kan huske der var en der nævnte.... eller bare sig fejl.... |
|
|
Jeg forstår ikke helt hvad du mener?  __________________ Lucky 7 - I´d rather hear music, than noise...
|
Til top |
|
|