Bruger siden: 22 December 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 217
Sendt: 24 April 2005 kl. 22:07 | IP-adresse registreret
Hej
Har besluttet mig for at bestille et Panasonic TH-42PA50E ved en tysk forhandler.
Har ikke de store problemer med at finde dem vha prissuchmachine.de, men har ikke fundet nogle der tager VISA eller levere pr efterkrav ud over medianess.de.
Kender i andre steder, alt feedback modtages med kyshånd.
Tjaa prisen er da vist nok faldet 1000 spir her inden for de sidste par dage, men der er jo stadig 2500 kr at spare i Tyskland, selvfølgelig godt nok med lidt mere besvær
Er TH42pa50 og TH42pa50E egenlig det samme tv, eller er det bare en slåfejl hos Hifiimport
Sendt: 24 April 2005 kl. 22:45 | IP-adresse registreret
Sidder lige og lure medianess's hjemmeside, hvis man laver en fiktiv bestilling er det stadig "pr vorkasse", men dette burde da kunne gøres via VISA, eller hvad?
Sendt: 24 April 2005 kl. 23:16 | IP-adresse registreret
www.digitalo.de er godt nok ikke bladt de billigste i verden, ligger ca 200€ over andre forhandler, vel og mærke uden fragt, så kan man jo ligesågodt handle ved Hifiimport....
Indtil videre tror jeg medianess ligger på min 1.plads
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum