Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. maj 2025 | 20:56   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Hificomponents.de (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
B&W4ever
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Marts 2005
Status: Offline
Sendt: 13 Maj 2005 kl. 19:29 | IP-adresse registreret  

Jeg har besluttet mig for at købe en H/K 330 ved denne forhandler og ville høre om ris/ros til denne forhandler og hvad med garantien?? der står at der er 2 års garenti men hvis nu den går i stykker inden der er gået 2 år skal jeg så helt ned til Tyskland for at aflevere receiveren??

På forhånd tak.

NitroBlast
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Januar 2005
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 13 Maj 2005 kl. 20:31 | IP-adresse registreret  

Normalt skal garanti-reperationer indleveres til sælger. Nogle producenter yder dog verdens- eller eu-garanti, men dette skal du sikre dig om ved producenten (H/K).

HIFIComponents.de har et generelt godt rygte, men deres priser er meget høje for tyske forhold. Måske du skulle prøve at søge efter din H/K i nogle tyske pris-databaser som du kan finde en liste over ved at klikke på linket herunder:

http://www.google.de/search?hl=de&q=preisvergleich&m eta=

Og for alt i verden: HUSK transportforsikring!!!!!!!!!!!!!!

Held og lykke med det :o)

WATT er et udtryk for kvantitet - ikke kvalitet ;o)
Til top Vis NitroBlast's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NitroBlast Besøg NitroBlast's Websted

guru
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003
Sendt: 13 Maj 2005 kl. 20:52 | IP-adresse registreret  

Jeg kan varmt anbefale HifiComponents.de, har lige fået mit plasma fjernsyn derfra og de er gode service mht. mail besvaring osv.

Det lægger absolut i den dyre ende men det virker også vil jeg personlig godt give de sidste penge.

Til top Vis guru's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af guru

jakobskovgaard
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 December 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 17 Maj 2005 kl. 23:50 | IP-adresse registreret  

Største problem ved Hificomponets er at de kun modtager betaling ved bankoverførsel, samt at du betaler dansk moms ved denne forhandler.

Har selv for mange år siden købt et DV kamera hos dem, og det gik ganske smidigt, måtte dog vente i 4 uger inden det dukkede op. En anden positiv ting ved denne forhandler er at de har eksisteret i meget lang tid.

Synes dog lige du skal tjekke www.digitalo.de ud, de sender til DK pr efterkrav, prisen dernede er 522 + 29 €. Har lige selv handlet et Plasma med dem, og det har bare fungeret perfekt, ingen problemer overhovedet. Ring evt til dem, de snakker ganske udmærket engelsk.

Dette er min anbefaling.

Med hensyn til garanti synes jeg du skal kontakte H/K i danmark på dette telefon nummer.
Harman Scandinavia Kvistgård 45-45 99 8570 45-45 99 8579

Til top Vis jakobskovgaard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jakobskovgaard

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes