| Forfatter |
|
Wymax Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3399
|
| Sendt: 16 Juli 2005 kl. 10:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Efter lang tids søgen har jeg endelig fundet Kate Bush's This Woman's Work boxset på vinyl - yeah!
Jeg fandt den via www.gemm.com hos www.left-legged.com i England, og den skulle være afsendt torsdag den 7. juli. Men hvor lang tid tager det mon for den at nå frem til mig?
Nogen andre der har handlet med Left Legged Pineapple?
|
| Til top |
|
| |
oink Forum Bruger

Bruger siden: 04 Maj 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 585
|
| Sendt: 16 Juli 2005 kl. 13:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej kim
Efter min bedste overbevisning skulle du gerne sidde og spille den nu. Jeg har handlet rigtig mange gange i England, både hos private og hos butikker. Varen plejer altid at dukke op inden der er gået en uge. Men din tager måske lidt længere, da det lyder til at være en stor tung sag???????
Good luck
|
| Til top |
|
| |
Toftdahl Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1593
|
| Sendt: 16 Juli 2005 kl. 14:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kim Petetrsen
Nedenstående er fra deres hjemmeside - så du skal nok tage den lidt med ro i et par dage. Det afhænger jo også lidt af hvilken dag de har modtaget din bestilling - 7 juli var en torsdag, så måske de først har ekspederet den mandag, det e rjo ferietid. Endelig har der lige været en terror sag i England, det kunne måske også ændre i så viatlt og vigtigt område som posten. Man kunne godt forestille sig at netop posten var hæmmet i den periode.
Normalt tager det fra 7 til 10 dage med CDer fra England.
Ellers har de jo en mail adresse, hvis du er i tvivl og synes det tage rfor lang tid.
Med venlig hilsen
Jørgen Toftdahl
Delivery & Packaging
UK: 1st class with recorded (signed for) delivery on packages at our discretion. Larger or more valuable parcels will be sent by Parcelforce (please allow up to 7 days) or by courier - at extra cost - if specified. Insurance is included on all deliveries.
Europe / Rest Of The World: Air mail (by UK Royal Mail) or courier (if specified - at extra cost). Insurance is included, however for certain South American, South East Asian, Eastern European, Middle Eastern and certain other countries additional insurance may be required. Only if this is neccessary you will be informed beforehand.
Dispatch within two working days, although at peak times this may be a little longer (but no more than seven days). Your card will not be debited until shortly before dispatch.
All items sent in strong packaging.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 16 Juli 2005 kl. 18:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
oink skrev:
| Efter min bedste overbevisning skulle du gerne sidde og spille den nu. |
|
|
Desværre ikke 
oink skrev:
| Men din tager måske lidt længere, da det lyder til at være en stor tung sag??????? |
|
|
9 vinylplader + lidt pap, ikke tungere end så meget andet 
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 16 Juli 2005 kl. 18:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Toftdahl skrev:
| Nedenstående er fra deres hjemmeside - så du skal nok tage den lidt med ro i et par dage. |
|
|
Jeg er godt klar over at pakken endnu ikke er overdue, men det ville være nice at høre fra andre hvor lang tid de har oplevet at det tager - man er vel altid lidt utålmodig 
Toftdahl skrev:
| Det afhænger jo også lidt af hvilken dag de har modtaget din bestilling - 7 juli var en torsdag, så måske de først har ekspederet den mandag, det e rjo ferietid. |
|
|
Jeg bestilte den mandagen inden, hvor de sagde at de ville sende den torsdag, hvilket de også har gjort: Jeg har modtaget en mail om at boksen er afsendt, og de har hævet pengene.
Toftdahl skrev:
| Endelig har der lige været en terror sag i England, det kunne måske også ændre i så viatlt og vigtigt område som posten. Man kunne godt forestille sig at netop posten var hæmmet i den periode. |
|
|
Ah, good point, det tænkte jeg ikke lige på.
Toftdahl skrev:
| Ellers har de jo en mail adresse, hvis du er i tvivl og synes det tage rfor lang tid. |
|
|
De skrev til mig via mail for at sikre sig at jeg nu også gerne ville købe boksen, idet forsendelsen ville beløbe sig til 25£, men at de ville sende den for 15£ hvis det var ok med mig Det var såmænd ligegyldigt, jeg skulle bare have fingrene i den box!! 
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 20 Juli 2005 kl. 15:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Boksen ankom i går, tirsdag den 19. juli, så den har været undervejs i ca. 8 arbejdsdage, knap to uger.
|
| Til top |
|
| |
Toftdahl Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1593
|
| Sendt: 22 Juli 2005 kl. 00:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kim Petersen
Kanon du fik din pakke, og leveringen ligger inden for det man kan forvente, nogen gange går det lidt hurtigere. Men som nævnt tidligere, kan man ikke forvente det ret meget hurtigere, specielt ikke med disse tiders terror aktioner i England, netop der hvor din pakke skulle komme fra.
Håber at indholdet lever op til forventningerne.
Med venlig hilsen
Jørgen Toftdahl
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 22 Juli 2005 kl. 09:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Toftdahl skrev:
| Håber at indholdet lever op til forventningerne. |
|
|
Selve boksen er lidt mere smadret end forventet, men indholdet er i tip-top orden, så den lovede near-mint condition af pladerne holder.
|
| Til top |
|
| |