Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 22:43   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Forhandler(e) af DVD-film (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
NitroBlast
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Januar 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 09 August 2005 kl. 10:35 | IP-adresse registreret  

Jeg står i den situation, at jeg gerne vil have fornyet en del af mine gamle VHS film til DVD film, og søger i den forbindelse links til gode forhandlere med stort udvalg. Da mange af mine VHS film er af ældre dato (fra '70 og opefter) skal sådanne film kunne fåes på DVD. Forhandlerne skal se'fø'li' også have nye film :o)

Jeg har selv kig på http://www.softxchange.dk/ men de har kun et par af de film jeg søger...

WATT er et udtryk for kvantitet - ikke kvalitet ;o)
Til top Vis NitroBlast's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NitroBlast Besøg NitroBlast's Websted

msquared
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Februar 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 09 August 2005 kl. 10:46 | IP-adresse registreret  

Tag et kig på www.dvdoo.dk og www.axelmusic.dk

Dvdoo har rigtig mange gode tilbud, stort set alle deres film er R2.
På Axelmusic kan du også købe R1 film gennem det de kalder 'club racoon' som er gratis at tilmelde sig, og de har tit rigtig gode tilbud, og så sender de fragtfrit.

Til top Vis msquared's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af msquared

Cyber-Frog
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Maj 2003
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 09 August 2005 kl. 11:27 | IP-adresse registreret  

www.play.com - Rigtig fed forretning der tit har gode tilbud, R2 film.

Mit Setup
Til top Vis Cyber-Frog's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Cyber-Frog

Mirovich
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: København
Sendt: 09 August 2005 kl. 11:37 | IP-adresse registreret  

Ellers er der denne her:

http://www7.cd-wow.dk/

Venlig hilsen
Mir

karsten69
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 09 August 2005 kl. 11:39 | IP-adresse registreret  

Kan kun anbefale http://www.axelmusic.dk og http://www.softexchange.dk

MichaelWB
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2005
Sendt: 09 August 2005 kl. 11:44 | IP-adresse registreret  

www.cdon.com

Har også en del dvd'er men om de har de gamle du søger ved jeg ikke.

www.amazon.co.uk

Kan også være en idé, hvis du kan undvære de danske undertekster (stadig R2 film)

Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
Til top Vis MichaelWB's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MichaelWB

NitroBlast
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 10 August 2005 kl. 20:11 | IP-adresse registreret  

Jeg takker mange gange for svarene

Til top Vis NitroBlast's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NitroBlast Besøg NitroBlast's Websted

CLIX
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 Juli 2005
Sendt: 10 August 2005 kl. 20:44 | IP-adresse registreret  

Prøv evt. også www.laserdisken.dk

Rocco_Siffredi
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 August 2005
Sendt: 11 August 2005 kl. 15:59 | IP-adresse registreret  

Vil så lige pointere at køber du ved amazon skal du påregne afgifter og gebyrer.. Har købt en dvd der og fik en ubehagelig overraskelse da jeg hentede filmen.. Fik en ekstra regning på 135 kr... Og dvd'en kostede 250.. Så det kunne i sidste ende bedre betale sig at købe dem i DK..

Men kan tilslutte mig www.axelmusic.com, softxchange og dvdoo.. og www.cd-wow.com

Til top Vis Rocco_Siffredi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rocco_Siffredi

NitroBlast
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 11 August 2005 kl. 21:26 | IP-adresse registreret  

Rocco_Sifredi skrev:

Vil så lige pointere at køber du ved amazon skal du påregne afgifter og gebyrer.. Har købt en dvd der og fik en ubehagelig overraskelse da jeg hentede filmen.. Fik en ekstra regning på 135 kr... Og dvd'en kostede 250.. Så det kunne i sidste ende bedre betale sig at købe dem i DK..

Men kan tilslutte mig www.axelmusic.com, softxchange og dvdoo.. og www.cd-wow.com

Jeg har godt hørt om amazon og deres mærkelige "gebyrer-ud-af-luften" principper, og derfor kan de heller ikke komme på tale :o)

CLIX
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 Juli 2005
Sendt: 11 August 2005 kl. 21:46 | IP-adresse registreret  

NitroBlast skrev:
Jeg har godt hørt om amazon og deres mærkelige "gebyrer-ud-af-luften" principper, og derfor kan de heller ikke komme på tale :o)

Har flere gange handlet hos amazon uden problemer. De gebyr der kommer, er når pakken ankommer til Danmark, så kommer der told og moms på, hvis vare+porto overskrider 165 kr. Dette gælder for alle lande uden for EU

NitroBlast
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 11 August 2005 kl. 22:25 | IP-adresse registreret  

CLIX skrev:

NitroBlast skrev:

Har flere gange handlet hos amazon uden problemer. De gebyr der kommer, er når pakken ankommer til Danmark, så kommer der told og moms på, hvis vare+porto overskrider 165 kr. Dette gælder for alle lande uden for EU

Nu er det sjældent jeg bestiller noget for mindre end 165,- via nettet, og derfor har jeg også haft "underlige" oplevelser med amazon. Men det har ikke så meget med det egentlige emne at gøre ;o)

Rocco_Siffredi
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 August 2005
Sendt: 12 August 2005 kl. 08:21 | IP-adresse registreret  

NitroBlast skrev:
Rocco_Sifredi skrev:

Som en anden nævnte har gebyrerne intet med amazon at gøre, men at det er udenfor EU. Dette var jeg ikke klar over da jeg købte. Så Da jeg så 1. sæson af en serie som var umulig at støve op herhjemme(før jeg kendte til axel og cd-wow), denne bestilte jeg så. Og fandt ud af at udover told+moms(hvilket ikke var overdrevet meget), der lægger postDK et gebyr oveni på 75 kr oven i. Det var dette der gjorde mig harm da gebyret var ligeså højt som told+moms.

Til top Vis Rocco_Siffredi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rocco_Siffredi

Kasper Bang
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Juni 2004
Lokalitet: Ikke angivet
Sendt: 12 August 2005 kl. 10:02 | IP-adresse registreret  

CLIX skrev:
Prøv evt. også www.laserdisken.dk

Laserdisken tager sig godt betalt for at importere film fra udlandet. Gør det dog selv!

Benyt http://dvdcompare.net til at finde den bedste udgave af en given film. Hop derefter over på http://dvdpricecheck.co.uk for at finde den billigste forhandler af filmen i den pågældende regionsudgave.

MVH/Kasper

Til top Vis Kasper Bang's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kasper Bang

Kasper Bang
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 12 August 2005 kl. 10:08 | IP-adresse registreret  

Mirovich skrev:
Ellers er der denne her:

http://www7.cd-wow.dk/

Uha, det er en af deres dyreste sider. Benyt eksempelvis cdwow.com i stedet - her er de akkurat samme varer, sendt fra samme sted, billigere. På http://dvdbargain.net/ShowDisc.asp er der en glimrende oversigt over gældende rabatter - benyt denne side som indgang til Cd-wow i stedet.

MVH/Kasper

Kasper Bang
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 12 August 2005 kl. 10:34 | IP-adresse registreret  

CLIX skrev:

Læs mere her: http://www.erhverv.toldskat.dk/ToldSkat.aspx?oID=137520& vID=200865&i=0#i137520

En mere simpel udgave:

Uden for EU: Hvis selve varens værdi (altså ekskl. porto) overstiger 80 kr., bliver du opkrævet ekstra.

Inden for EU: Her skal man aldrig betale told. Dog kan man risikere at skulle betale moms, hvis butikken eksporterer til Danmark for mere end 250.000 kr. om året (som f.eks. Amazon.co.uk).

MVH/Kasper

flemmingkirk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 12 August 2005 kl. 10:56 | IP-adresse registreret  

Se lige her..... http://www.laserdisken.dk 

MichaelWB
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2005
Sendt: 12 August 2005 kl. 12:00 | IP-adresse registreret  

NitroBlast skrev:
CLIX skrev:

NitroBlast skrev:

Nu er det sjældent jeg bestiller noget for mindre end 165,- via nettet, og derfor har jeg også haft "underlige" oplevelser med amazon. Men det har ikke så meget med det egentlige emne at gøre ;o)

Jeg har aldrig oplevet nogle problemer med Amazon. Linket var til Amazon i England og der er der ingen problemer med hverken told eller moms.

Det lyder som om de problemer folk har oplevet ikke skyldes Amazon men at man bare ikke har været opmærksom på hvor man køber fra og hvilke regler der gælder, det gør jo ikke Amazon til en dårligere butik.

Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
Til top Vis MichaelWB's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MichaelWB

Audi A3
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 September 2003
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 12 August 2005 kl. 12:09 | IP-adresse registreret  

Amazon.co.uk og Amazon.de er skam ok forretninger. Det eneste minus er at de er momsreg. i DK, hvilket betyder at de fratrækker UK/DE moms (mener det er 16% i både UK og DE) og tillægger den danske moms på 25% (100/1,16*1,25 = 107,76) Med andre ord hvis prisen er 100£/€ så svarer det til 107,76.

Desuden tager især den tyske Amazon sig godt betalt for fragt. Der er både et fast gebyr + tillæg pr. enhed.

Denon/Dali Grand & Euphonia
Til top Vis Audi A3's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Audi A3 Besøg Audi A3's Websted

Johs
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2005
Sendt: 12 August 2005 kl. 13:35 | IP-adresse registreret  

Australsk side, nogen af filmene er R2 med nordiske tekster: www.dvdcrave.com
Når man bestiller har man muligheden for at få filmene sendt enkeltvis, så de ikke overskrider de 300 kroner som gør at der skal betales told.
Til top Vis Johs's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Johs

Side af 2 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes