Forfatter |
|
Jim Night Forum Bruger

Bruger siden: 01 September 2005
Status: Offline Indlæg: 7
|
Sendt: 01 September 2005 kl. 19:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa
For ca halvanden måned siden bestilte jeg en 'Yamaha RX-V 1500 RDS, schwarz' forstærker af zarsen.de og modtog kort efter en email der sagde at jeg ville modtage den ca 14 dage efter jeg havde betalt. Jeg overførte pengene (€617,50) til deres konto d. 7/7-05, men har stadig ikke modtaget forstærkeren. De besvarer ikke mine mails.
Hvad kan jeg gøre ??
|
Til top |
|
|
Jim Night Forum Bruger

|
Sendt: 01 September 2005 kl. 19:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7539
|
Sendt: 01 September 2005 kl. 19:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej og velkommen til!
Det er jo en lidt penibel situation for det er svært at komme med en endegyldig løsning. Dog kan jeg på deres kontaktside spotte telefonnummeret til dem - var jeg dig ville jeg ringe til dem og høre hvad der sker..... __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
Til top |
|
|
Jim Night Forum Bruger

|
Sendt: 01 September 2005 kl. 22:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der nogen herinde der har handlet med zarsen.de før ??
|
Til top |
|
|
Hendrixon Forum Bruger

Bruger siden: 28 August 2005 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 16
|
Sendt: 03 September 2005 kl. 14:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tror sq bare de har glemt din bestilling.
Har ikke handlet der, men de har det der logo for sikker handel.
Håber du får din super fede AV Forstærker.
-Hendrixon
|
Til top |
|
|
Jim Night Forum Bruger

|
Sendt: 06 September 2005 kl. 16:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu har jeg forsøgt at ringe til dem, men de tager ikke tlf. Jeg har forsøgt flere af de numre de har stående på deres site.
Nogen der har andre gode idéer ??
|
Til top |
|
|
Holden Forum Bruger

Bruger siden: 13 August 2005 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 69
|
Sendt: 14 September 2005 kl. 12:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg var lige ved at bestille en Harman Kardon AVR630 reciever, men tænkte jeg lige ville tale med dem først. Nu sidder jeg så her og er meget glad for jeg ikke har lagt en bestilling hos Zarsen.de
1. INGEN taler engelsk
2. Deres hotline virker ikke ordentligt, de tager næsten aldrig telefonen.
3. Har talt med flere der ikke var tilfreds med deres service, mens andre aldrig har modtaget varen.
Nogen der har handlet hos dem før?
Jeg brugte http://www.idealo.de/ til at finde den billigste H/K reciever og deres hp dukkede op som nr. 1 !
Hvilken anden forhandler kan jeg ellers lægge en ordre hos uden at man skal løbe i problemer som disse!?!
|
Til top |
|
|
Rene K Forum Bruger

Bruger siden: 24 September 2005 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2
|
Sendt: 26 September 2005 kl. 10:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvordan er det gået med dine problemer med Zarsen?
Jeg har selv i samme periode bestilt et 23" LCD fjernsyn og betalt forud. Der var ingen problemer med kommunikationen før min indbetaling, men efter at leveringstiden er overskredet med 14 dage har jeg forsøgt at kontakte dem, men de svarer desværre ikke på mine mails. Er der nogen der har gode ideér til hvad jeg så gør? Det er lidt ærgerligt hvis jeg skal vinke farvel til mine 770,- euro.
|
Til top |
|
|
Finn29 Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2130
|
Sendt: 27 September 2005 kl. 04:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=4553&KW =zarsen
Andre har gjort samme erfaring med firmaet.
Forsøg om det er muligt at føre betalingen tilbage. (er dog nok for sent)
kontakt politiet med henblik på en sag om bedrageri, firmaet er jo tydeligt bevidst ude på at snyde kunderne.
__________________ Hilsen Finn / Finn29
<a href="http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=50141 ">
|
Til top |
|
|
Jim Night Forum Bruger

|
Sendt: 22 November 2005 kl. 00:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Finn29 og Rene K
Jeg har fået kontakt med dem og de har sendt mig den forstærker jeg bestilte, samt de har betalt nogle af pengene tilbage fordi varen var faldt i værdi. Så de var ikke ude på at bedrage mig, de har bare ingen styr på det de laver !! Jeg tvivler på jeg nogensinde bestiller noget ved dem igen.
Holden
Find en der tager Visa eller lignende plastikkort, så kan du altid ringe til banken og annullere betalingen hvis de ikke sender varerne..
|
Til top |
|
|
Rene K Forum Bruger

Bruger siden: 24 September 2005 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2
|
Sendt: 07 December 2005 kl. 23:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så skete der endelig noget.
Efter et par måneder med hundredvis af mail og ikke ret mange svar lagde jeg en bedømmelse af forhandleren på en tysk prisguide idealo.de som sender bedømmelsen vider til forhandleren inden de skriver den på deres hjemmeside og samtidig sendte jeg en mail hvor jeg truede med tysk advokat. Dagen efter fik jeg en mail fra zarsen hvor de beklagede og 2 dage senere fik jeg mine penge retur.
Ufatteligt at man skal gå så langt, nå men jeg er glad for at have fået penge retur og jeg har fundet en anden tysk forhandler hvor jeg har købt mit pioneer 436 xde plasma fjernsyn. Dette fik jeg leveret allerede en uge efter betaling, så nogle tyskere kan stadig levere en ordentilg service.
|
Til top |
|
|