| Forfatter |
|
flemsemand Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 51
|
| Sendt: 17 Oktober 2005 kl. 15:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har set at Q-Sound tilsyneladende er lukket 8/10. De forventer dog at åbne senere.
Der står på deres hjemmeside at man stadig kan handle hos dem.
Det vil jeg klart fraråde.
Jeg har et mindre beløb til gode hos dem. De har flere gange inden for de sidste par måneder lovet at overføre dem, men intet er sket.
Jeg er da glad for at det ikke drejer sig om flere tusind kroner.
|
| Til top |
|
| |
syncroniq Lukket konto

DAT - lukket efter ønske fra bruger.
Bruger siden: 10 Maj 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1715
|
| Sendt: 18 Oktober 2005 kl. 09:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey,
Min chef svarede vidst på din mail igår. Vi er ikke lukket, vi flytter. Vi har arbejdet noget der ligner 45 timer i ugen de sidste 3 uger, og nogle gange sker det desværre at vi misser en. Jeg har heller ikke adgang til vores netbank, og chefen er sjældent inde.
Hvis ikke du har modtaget en mail, så skriv direkte til ham på henrik@q-sound.dk . Så får du pengene når edb'n er oppe og kører igen.
Dem der har været forbi butikken de sidste par uger, ved hvor hæktisk det har været. Og vi er kede af hvis nogen er blevet glemt i farten.
|
| Til top |
|
| |
flemsemand Forum Bruger

|
| Sendt: 18 Oktober 2005 kl. 11:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
syncroniq skrev:
|
Hey,
Min chef svarede vidst på din mail igår. Vi er ikke lukket, vi flytter. Vi har arbejdet noget der ligner 45 timer i ugen de sidste 3 uger, og nogle gange sker det desværre at vi misser en. Jeg har heller ikke adgang til vores netbank, og chefen er sjældent inde.
Hvis ikke du har modtaget en mail, så skriv direkte til ham på henrik@q-sound.dk . Så får du pengene når edb'n er oppe og kører igen.
Dem der har været forbi butikken de sidste par uger, ved hvor hæktisk det har været. Og vi er kede af hvis nogen er blevet glemt i farten.
|
|
|
Jeg afgav min ordre og overførte penge den 15 juli.
Da jeg den 3. september endnu ikke havde modtaget noget anmodede jeg om at få mine penge retur. Det skete ikke, og jeg er gentagne gange siden blevet lovet at få dem.
Først den ene undskyldning , så den anden, hvis man da overhovedet gad og reagere på min mail. Intet er sket endnu.
Det drejer sig altså ikke blot som påstået om en periode på 3 uger!!
|
| Til top |
|
| |
Nørd Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 808
|
| Sendt: 18 Oktober 2005 kl. 11:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Det skal siges til Q-sounds forsvar, at Jeg har handlet en del med dem og der har aldrig været problemer - hverken den ene eller den anden vej. Det har måske ikke altid været superhurtigt, men det er bestemt ikke min opfattelse, at de bevidst forsøger at snyde nogen!
Til gengæld er de klar til en god handel, hvis man er hurtig på aftrækkeren 
Hilsen
Nørd
|
| Til top |
|
| |
syncroniq Lukket konto

|
| Sendt: 18 Oktober 2005 kl. 12:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey,
Jeg kan kun sige, skriv til henrik@q-sound.dk og fortæl din histrorie. Gerne med dato, beløb og navn. Så ordner han det så snart pc'n er kørende igen.
Vi "gider" godt at reagerer på folks mail, det er det vi tjener vores penge på. Men vi har haft travlt og fejl sker desværre. Jeg har været alene om butikken det sidste ½ - 1 år hvor der før har været 3-4. Jeg når desværre ikke alle mails.
|
| Til top |
|
| |
flemsemand Forum Bruger

|
| Sendt: 18 Oktober 2005 kl. 17:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
syncroniq skrev:
|
Hey,
Jeg kan kun sige, skriv til henrik@q-sound.dk og fortæl din histrorie. Gerne med dato, beløb og navn. Så ordner han det så snart pc'n er kørende igen.
Vi "gider" godt at reagerer på folks mail, det er det vi tjener vores penge på. Men vi har haft travlt og fejl sker desværre. Jeg har været alene om butikken det sidste ½ - 1 år hvor der før har været 3-4. Jeg når desværre ikke alle mails.
|
|
|
Jeg har tidligere fået mail fra Henrik Høegh, som jeg går ud fra er chefen du omtaler. Han lovede mig også mine penge, men det førte ikke noget med sig.
Nu er det et som nævnt et mindre beløb der tale om, så jeg overlever nok. Princpielt mener jeg dog at man bør have sine penge refunderet i denne situation, uanset beløbets størrelse.
Det er ærgeligt at du ikke har tid til besvare alle kundernes mail.
Du har dog åbenbart ikke så travlt, at du ikke har tid til at besvare læserindlæg på HIFI4ALL.
Det kan selvfølgelig undre!
|
| Til top |
|
| |
syncroniq Lukket konto

|
| Sendt: 19 Oktober 2005 kl. 10:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey,
Henrik Høegh er mig. Henrik Thomsen er min chef som har adgang til banksystemet.
Herinde er jeg i min fritid (de ca 2 timer jeg er hjemme om dagen fra arbejde). Skriv en mail til henrik, så får du dine penge. Selvfølgelig skal du have dine penge tilbage. Vi har ikke glemt dig fordi du ikke skal, men fordi vi har haft meget travlt og (godt og vel) underbemandet.
|
| Til top |
|
| |
kyhn Forum Bruger

Bruger siden: 05 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3396
|
| Sendt: 19 Oktober 2005 kl. 10:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Helt ærligt så syntes jeg at dette burde ordnes privat, syncroniq har svaret på dit indlæg, resten bør I kunne ordne privat.
Selvfølgelig er det relevant hvis en forhandler ikke lever op til forventningerne, men her virker det jo som om at tingene har en fornuftig forklaring.
|
| Til top |
|
| |
flemsemand Forum Bruger

|
| Sendt: 19 Oktober 2005 kl. 14:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
kyhn skrev:
|
Helt ærligt så syntes jeg at dette burde ordnes privat, syncroniq har svaret på dit indlæg, resten bør I kunne ordne privat.
Selvfølgelig er det relevant hvis en forhandler ikke lever op til forventningerne, men her virker det jo som om at tingene har en fornuftig forklaring.
|
|
|
Det kan der være noget om. Men problemet ligger netop i at butikken hele tiden har angivet den ene gode grund efter den anden, uden at tilbagebetale noget som helst.
Hvad er lettest? At bruge tiden på at komme med undskyldninger talrige gange eller bruge under 2 minutter på at tilbageføre mine penge.
Det virker lidt mærkeligt, derfor har jeg også ønsket at sige til andre at de bør handle med Q-sound med en vis skepsis.
Jeg tror ikke de er en flok svindlere, jeg tror blot de har ualmindelig svært ved at styre det regnskabsmæssige.
Men det kan også være en temmelig frustrerende oplevelse.
|
| Til top |
|
| |