| Forfatter |
|
Soundfreak34 Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 99
|
| Sendt: 21 Januar 2006 kl. 13:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej!
Vil gerne bare ud med min frustration pga een af danske forhandlere hvor jeg har bestillt en dvd afspiller.Problemet er at jeg må vente 4-8 uger til, før den kommer på lager igen.Ved godt at det kan sagtens lade sig gøre at den kommer før end det 4 uger!?Når jeg har været ud på nettet og var i gang at handle hos dem, denne vare har været på deres hjemmeside.Jeg har glædet mig så vildt at den kommer ind af min dør i løbet af par dage, meeeen det var ikke tilfældet.Det eneste ting som jeg ikke kan forstå er, hvordan kan det være at det folk som stå for edb og alt andet i forbindelse med netthandel kan ikke finde på at opdatere'r jeres hjemmesider hvor folk kommer og handler dagligt???Nu må jeg bare vente og undre mig over deres håndtering af tingene.Kan sagtens vente, men har regnet ud, at postmand kommer med en lille gave om par dage?
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 21 Januar 2006 kl. 13:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg forstår godt din frustration, men man skal bare huske på at der sker fejl på lagre, også selvom man må forvente at de fleste firmaer har lagerstyring gennem deres edbsystem. Men der skal så lidt til før der bliver lavet fejl, det ved jeg selv fra mit eget arbejde. Dog håber jeg at vores lager er noget større end langt de fleste hifi forretningers
hvilken dvd har du bestilt?
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 21 Januar 2006 kl. 14:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej!
Det var Denon1920 og den var ikke fra hifiklubben!Ved godt at den forhandler hvor jeg har bestillt min afspiller kan sagtens bestille den fra hifiklubben.Som jeg også tror at det gør?Når jeg har købt min surrforstærker som var næsten udgået model, har hifiklubben skaffet den om par dage gennem deres forretninger.Den må jeg godtnok tar hatten af for!Men 2 mdr, den lyder lidt voldsomt?
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 09 Februar 2006 kl. 03:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu er det gået 5 uger og jeg har ikke set en eneste knap af min dvdafspiller?Har mailet til dem par gange, men det siger bare sådan noget tåbelige ting som så (Tak for din mail, ja det er ikke så godt med leveringstiden, jeg kan desværre ikke få en dato, men den kommer på et tidspunkt, dog ved vi ikke hvornår, så hvor tålmodig er du ???? mvh). Kan bare ikke forstå at det kunne ikke bestile den en anden sted??? 
|
| Til top |
|
| |
Gerdes Forum Bruger

Bruger siden: 10 April 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 1408
|
| Sendt: 09 Februar 2006 kl. 08:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Soundfreak34 skrev:
Kan bare ikke forstå at det kunne ikke bestile den en anden sted???  |
|
|
Denon DVD1920 er en meget populær afspiller, og den er også udsolgt hos Hifi-Klubben. Selv hvis den ville være på lager hos HFK, tvivler jeg stærkt på, at HFK vil sælge den til andre (danske) forhandlere. __________________ Kompromisser er for kvinder, børn og politikkere. Ikke for hjemmebif-entusiaster.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 09 Februar 2006 kl. 13:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har ringet for par dage siden til Silkeborg-hifiklubben og har fået at vide at det har den, men i sort farve som jeg er ikke glad for.Men han er også sagt at han kan sagtens bestile en i sølv og det vil højst tage 14 dage for at få denne hjem.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 26 Februar 2006 kl. 19:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan godt være at jeg er lidt kedeligt, men nu har jeg været igennem mange mail's som er skrevet frem og tilbage angående min bestiling hos audiosound vdr køb af dvdafspilleren?Har nu ventet i 2 mdr på levering, men hver gang når jeg skriver til dem, får jeg bare nogle blankt svar fra dem hvordan det har bestilt den og aner ikke hvornår det får den hjem igen?Til sidst, ham flinke mand har sprugt mig, hvis jeg vil, så kan han godt slette min bestiling???Jeg ved ikke hvor problemet ligger henne, men hvis jeg spørger pænt og er ikke påtrængende, men spørger bare hvornår kommer den på lager, så kan ikke se hvorfor er han sarkastisk?Tror at jeg kommer aldrig til at handle hos dem?Har læst nogle tråds her på forumet og har set at alle var med gode erfaringer med audiosound.Min var ikke så godt!
|
| Til top |
|
| |
Poul-erik Forum Bruger

Bruger siden: 30 December 2003 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 903
|
| Sendt: 27 Februar 2006 kl. 19:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Soundfreak34 skrev:
| Kan godt være at jeg er lidt kedeligt, men nu har jeg været igennem mange mail's som er skrevet frem og tilbage angående min bestiling hos audiosound vdr køb af dvdafspilleren?Har nu ventet i 2 mdr på levering, men hver gang når jeg skriver til dem, får jeg bare nogle blankt svar fra dem hvordan det har bestilt den og aner ikke hvornår det får den hjem igen?Til sidst, ham flinke mand har sprugt mig, hvis jeg vil, så kan han godt slette min bestiling???Jeg ved ikke hvor problemet ligger henne, men hvis jeg spørger pænt og er ikke påtrængende, men spørger bare hvornår kommer den på lager, så kan ikke se hvorfor er han sarkastisk?Tror at jeg kommer aldrig til at handle hos dem?Har læst nogle tråds her på forumet og har set at alle var med gode erfaringer med audiosound.Min var ikke så godt! |
|
|
Har du betalt den forud. ???, hvis ikke så prøv dog et andet sted. __________________ NAD 7600 2*150 watt, + Højtaler Cerwin Vega AL-1000.
|
| Til top |
|
| |