Emne: Tapeconnection problemer ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
Bassøe Forum Bruger

Bruger siden: 10 Januar 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1567
|
| Sendt: 23 Januar 2006 kl. 18:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Har lidt problemer med Tapeconnection. De er åbenbart ikke interesserede i at sælge noget til mig. 
Bestilte lørdag den 7/1 en DVE dvd og en lydtryksmåler hos TC, modtog derefter en automatisk generet bekræftigelse på, at de havde modtaget bestillingen. Mandag den 9/1 forventer jeg så, at få en ordrebekræftigelse fra dem, men det gør jeg ikke.
Jeg vælger, at give dem et par dage, hvis de nu har haft travlt, men da det bliver den 13/1 skriver jeg til dem for at bede om et svar på hvornår jeg kan forvente, at få mine varer afsendt.
Får svar tilbage, fra en medarbejder der skriver fra deres lager@tapeconnection.dk mail at de vil sende dem mandag den 16/1, så jeg vil ha varerne dagen efter, altså tirsdag den 17/1. Fint tænker jeg, de har sikkert bare overset min ordre, det er hvad der kan ske.
Men ingen pakker til mig om tirsdagen eller for den sags skyld onsdagen eller torsdagen. Nu begynder jeg at blive lidt irriteret så skriver til dem igen torsdag den 19/1 at finde ud af om de overhovedet har sendt varerne, men jeg får intet svar.
Det bliver så lørdag og jeg skriver igen til dem og forelægger dem forløbet indtil nu og at jeg ser frem til, at få mine bestilte varer.
Nu er det så mandag den 23/1, har ingen varer fået eller svar modtaget fra TC endnu.
Heldigvis har de ikke trukket penge på mit dankort så har intet økonomisk i klemme, men ærgrer mig ret mig over deres manglende svar på mine mails.
Hvis ikke jeg modtager mine varer eller et svar imorgen må jeg nok gribe knoglen og ringe til dem. Men de burde nu kunne svare mig over mail eller sende mine varer uden jeg er nødsaget til, at ringe til dem.
Synes det hele er lidt underligt......
|
| Til top |
|
| |
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
| Sendt: 23 Januar 2006 kl. 19:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det lyder ikke umiddelbart som den service man normalt forbinder med Tapeconnection.
Nu er jeg nok ikke det mest tålmodige individ i verden. Men jeg havde for længst bedt dem rende mig og handlet et andet sted. __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
| Til top |
|
| |
tarup 13 Forum Bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1646
|
| Sendt: 23 Januar 2006 kl. 19:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bassøe skrev:
|
Hej
Har lidt problemer med Tapeconnection. De er åbenbart ikke interesserede i at sælge noget til mig. 
Bestilte lørdag den 7/1 en DVE dvd og en lydtryksmåler hos TC, modtog derefter en automatisk generet bekræftigelse på, at de havde modtaget bestillingen. Mandag den 9/1 forventer jeg så, at få en ordrebekræftigelse fra dem, men det gør jeg ikke.
Jeg vælger, at give dem et par dage, hvis de nu har haft travlt, men da det bliver den 13/1 skriver jeg til dem for at bede om et svar på hvornår jeg kan forvente, at få mine varer afsendt.
Får svar tilbage, fra en medarbejder der skriver fra deres lager@tapeconnection.dk mail at de vil sende dem mandag den 16/1, så jeg vil ha varerne dagen efter, altså tirsdag den 17/1. Fint tænker jeg, de har sikkert bare overset min ordre, det er hvad der kan ske.
Men ingen pakker til mig om tirsdagen eller for den sags skyld onsdagen eller torsdagen. Nu begynder jeg at blive lidt irriteret så skriver til dem igen torsdag den 19/1 at finde ud af om de overhovedet har sendt varerne, men jeg får intet svar.
Det bliver så lørdag og jeg skriver igen til dem og forelægger dem forløbet indtil nu og at jeg ser frem til, at få mine bestilte varer.
Nu er det så mandag den 23/1, har ingen varer fået eller svar modtaget fra TC endnu.
Heldigvis har de ikke trukket penge på mit dankort så har intet økonomisk i klemme, men ærgrer mig ret mig over deres manglende svar på mine mails.
Hvis ikke jeg modtager mine varer eller et svar imorgen må jeg nok gribe knoglen og ringe til dem. Men de burde nu kunne svare mig over mail eller sende mine varer uden jeg er nødsaget til, at ringe til dem.
Synes det hele er lidt underligt......
|
|
|
Prøv at tage en kopi af den side her, og mail til dem, det burde få dem op af stolen. Ellers er der jo muligheden at ringe, det er ofte det der giver resultat.
vh. Henrik __________________ B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
|
| Til top |
|
| |
Jesper Andersen Forum Bruger

Bruger siden: 17 Maj 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 957
|
| Sendt: 23 Januar 2006 kl. 19:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er på sin vis lidt ked af at skrive dette ....men jeg havde lidt samme oplevelse for et par måneder siden....bestilte en receiver, modtog den aut. ordre-bekræftelse, fik senere en forventet lev. dato....og dagene gik...og gik.......sendte en mail til vistnok netop deres "lager"...heller intet svar der....til sidst ringede jeg...og HOVSA, de havde da mit apperat stående - det havde de faktisk haft det sidste stykke tid, de havde bare glemt at sende det...... ....AIII, ikke ligefrem toptunede service. Men netop fordi de faktisk ER yderst venlige at snakke med, har fine garanti- & returret-betingelser, så smerter det at måtte konstatere at det alligevel ikke "spiller" ( ) helt perfekt.
mvh
__________________ Jesper / Oldhifinut
|
| Til top |
|
| |
blackhawk Forum Bruger

Bruger siden: 19 December 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1256
|
| Sendt: 23 Januar 2006 kl. 19:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er sikker på, at Otto ikke mener at dette er normal praksis. Tag fat i Otto TC, så skal det nok blive løst  __________________ Med venlig hilsen
Aslak C. Vind
|
| Til top |
|
| |
BjarkeNR Lukket konto

Bruger siden: 28 Juli 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 2671
|
| Sendt: 23 Januar 2006 kl. 19:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tag fat i knoglen og ring til TC - så er jeg sikker på at den sag er ude af verden i løbet af et øjeblik!
Tlf: 86 76 08 06
- BR
|
| Til top |
|
| |
FLEX Branchemedlem

Ansat v. Nordost
Bruger siden: 19 Juli 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 714
|
| Sendt: 23 Januar 2006 kl. 19:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan man tillade sig at sige, at de er "en smule" uproffesionelle ved TC?
Hvis man vil tjene en skilling på det i forvejen ret konkurrencepræget HiFi-marked, så er det da om at behandle sine kunder ordentligt, ellers går vi da bare andre veje og handler ved de små specialforretninger, der til tider drives fra privaten, hvor der oftest er et helt andet serviceniveau, thi de ikke har råd til at lade kunden vente i flere dage/uger på et produkt, for så er han/hun forsvundet ud i cyber space og har fundet en helt tredie forhandler... Det havde jeg da gjort, hvis jeg var på jagt efter et produkt og fik den behandling. Det er trods alt dine penge, der skal skifte hænder.
Man skal huske på som forretningsdrivende, at alle kunder er lige vigtige kunder. Det er altså ikke kun ham, der kommer forbi og spenderer et beløb, der svarer til en mellemstor bil, der skal behandles med respekt.
Det er ikke for at dunke TC i hovedet, og slet ikke Otto, da det med stor sandsynlighed ikke er ham, der har haft fat i denne ordre, men et generelt opråb til branchen om at komme i gear, hvis forbrugerne ikke skal søge nye græsgange.
Der er dog en lang række forhandlere, også på det danske marked, hvor servicen absolut er i top, og ikke et ondt ord om dem.
Bøvs (NB. Har haft en l****edag på jobbet )
Mvh. FLEX
|
| Til top |
|
| |
finn52 Forum Bruger

Bruger siden: 29 April 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1380
|
| Sendt: 23 Januar 2006 kl. 20:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har prøvet det samme her på nettet, ved en anden forhandler. Da jeg havde ventet 9 dage på Panasonics nyeste DVD-afspiller, som de påstod var på lager, annulerede jeg ordren. Jeg gik i en lokal butik og bestilte den, og den ankom 3 dage efter. Jeg gav godt nok 300kr mere, men jeg fik da apparatet.
Jeg bruger ikke nettet ret meget, pga lignende dårlige erfaringer (gælder både PC og HiFi). Jeg støtter de lokale forretninger, og giver gerne 10-20% ekstra, for til gengæld at have et rigtigt levende menneske at snakke med. Og er der problemer med produktet, er det også nemmere at gå i butikken og snakke med en, fremfor endeløse e-mail udvekslinger med hr. HVEM.
|
| Til top |
|
| |
Bassøe Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Januar 2006 kl. 20:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg fatter bare slet ikke hvorfor de bare ignorer mine mails, en ting er, at have glemt at sende en ordre som de har givet mig en dato for hvornår jeg ville modtage, men at de helt 100% ignorer mine mails til dem fatter jeg slet ikke. 
Burde måske bare købe et andet sted, men vil nok lgie rigne til dem først imorgen og se hvad de har at sige til det. Kan jo være de har en fornuftig forklaring. 
|
| Til top |
|
| |
prebbj Forum Bruger

Bruger siden: 05 April 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 39
|
| Sendt: 23 Januar 2006 kl. 20:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har desværre oplevet det samme ved en bestilling af en Sony DVD/HD optager.
|
| Til top |
|
| |
AM-E Forum Bruger

Bruger siden: 26 Februar 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2298
|
| Sendt: 23 Januar 2006 kl. 20:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bassøe skrev:
Jeg fatter bare slet ikke hvorfor de bare ignorer mine mails, en ting er, at have glemt at sende en ordre som de har givet mig en dato for hvornår jeg ville modtage, men at de helt 100% ignorer mine mails til dem fatter jeg slet ikke. 
Burde måske bare købe et andet sted, men vil nok lgie rigne til dem først imorgen og se hvad de har at sige til det. Kan jo være de har en fornuftig forklaring.  |
|
|
Hvem siger de ignorerer dine mails? De kan være, dine mails er havnet i deres spam-mappe? Eller at de sågar ikke har modtaget dem? Inden du begynder på en såkaldt "trash" kampagne mod et firma med et godt renommé, burde du måske selv lette bagdelen og ringe til dem istedet? Du kommer alligevel længst med en personlig samtale... __________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
|
| Til top |
|
| |
Bassøe Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Januar 2006 kl. 20:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
AM-E skrev:
Bassøe skrev:
|
Burde måske bare købe et andet sted, men vil nok lgie rigne til dem først imorgen og se hvad de har at sige til det. Kan jo være de har en fornuftig forklaring. 
|
|
|
Hvem siger de ignorerer dine mails? De kan være, dine mails er havnet i deres spam-mappe? Eller at de sågar ikke har modtaget dem? Inden du begynder på en såkaldt "trash" kampagne mod et firma med et godt renommé, burde du måske selv lette bagdelen og ringe til dem istedet? Du kommer alligevel længst med en personlig samtale...
|
|
|
Hvis du havde læst det hele ordentligt ville du have set, at første gang jeg skrev til dem svarede de, ergo, mine mails ryger ikke i deres spam filter. Medmindre de efterfølgende selv har valgt, at smide min adresse i deres spam filter, men det giver jo heller ikke ligefrem mening. 
Endvidere så er det IKKE en trash kampagne, slet ikke, har handlet hos TC før uden problemer og har INTET imod TC.
Typisk, man er lidt kritisk og så tror folk straks, at man er ude på, at svine forretningen til. 
|
| Til top |
|
| |
Kempf87 Forum Bruger

Bruger siden: 12 September 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 251
|
| Sendt: 23 Januar 2006 kl. 20:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
AM-E skrev:
Hvem siger de ignorerer dine mails? De kan være, dine mails er havnet i deres spam-mappe? Eller at de sågar ikke har modtaget dem? Inden du begynder på en såkaldt "trash" kampagne mod et firma med et godt renommé, burde du måske selv lette bagdelen og ringe til dem istedet? Du kommer alligevel længst med en personlig samtale...
|
|
|
Det vil ALDRIG være Bassøe (eller andre kunder) der skal stilles til ansvar for en butiks manglende levering samt manglende service! Det kan godt være de har et godt renommé, men hvis de gentagne gange ikke leverer en god service ryger dette renomé hurtigt. Sådan er det med alle butikker.
Det lader til du aldrig har haft problemer med manglende leverence, for så tror jeg ikke du ville handle på en sådan måde. Det ville jeg i hvert fald ikke selv, man kan godt være høflig, men man kan i særdeleshed og forvente en ordentlig betjening også selv om man bestiller over nettet.
_____________ Vh
Kasper
|
| Til top |
|
| |
Jesper Andersen Forum Bruger

Bruger siden: 17 Maj 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 957
|
| Sendt: 23 Januar 2006 kl. 21:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
AM-E skrev:
Bassøe skrev:
|
|
|
|
|
|
|
HOV,HOV.....det er vist lidt af et skråplan, at beskylde nogen for at "trashe" en butik, blot fordi at man nøgternt beretter om en/sin dårlige oplevelse .
- Og kan meget vel være at man "kommer længst med en personlig samtale", men når man ligefrem har en "internet-butik" ( læs; bestilling via nettet ), så må man som forbruger da forvente at de/butikken også reagerer på mail-henvendelser 
Med forsonende hilsen __________________ Jesper / Oldhifinut
|
| Til top |
|
| |
tarup 13 Forum Bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1646
|
| Sendt: 23 Januar 2006 kl. 21:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
finn52 skrev:
|
Jeg har prøvet det samme her på nettet, ved en anden forhandler. Da jeg havde ventet 9 dage på Panasonics nyeste DVD-afspiller, som de påstod var på lager, annulerede jeg ordren. Jeg gik i en lokal butik og bestilte den, og den ankom 3 dage efter. Jeg gav godt nok 300kr mere, men jeg fik da apparatet.
Jeg bruger ikke nettet ret meget, pga lignende dårlige erfaringer (gælder både PC og HiFi). Jeg støtter de lokale forretninger, og giver gerne 10-20% ekstra, for til gengæld at have et rigtigt levende menneske at snakke med. Og er der problemer med produktet, er det også nemmere at gå i butikken og snakke med en, fremfor endeløse e-mail udvekslinger med hr. HVEM.
|
|
|
Jeg er 100% enig, det er meget værd at man kan ringe og sige, der er noget jeg ikke er tilfreds med, hvad vil du gøre. Vupti straks bliver der gjort noget. (ros til KT Odense).
vh. Henrik __________________ B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
|
| Til top |
|
| |
MikeAalborg Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 23 September 2005 Lokalitet: Bornholm
Status: Offline Indlæg: 284
|
| Sendt: 23 Januar 2006 kl. 22:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Go´aften
Mine strøtanker er, at mon ikke et lager prioriterer at håndtere varerne først og svare på mails sidst. Med andre ord, at mail-korrespondancen er noget der let bliver tilsidesat - uanset hvor urimeligt og uproffesionelt det må forekomme i en web-shop. Men noget jeg slet ikke forstår er, hvorfor man selv bruger længere tid på at skrive rykker-mails, når det oftest kun tager et øjeblik at gribe knoglen. En telefonopringning er jo i de fleste butikker noget man prioriterer meget højt.
Jeg har kun handlet med TC et par gange og har hver gang bestilt pr. telefon - varerne har været der dagen efter.
Jeg håber du snart får dine varer...
Mvh Mike
|
| Til top |
|
| |
havenissen Forum Bruger

Bruger siden: 21 November 2003 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 49
|
| Sendt: 23 Januar 2006 kl. 22:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
HHMMM
Ja jeg har altså også lige haft et problem med levering der sker ikke en disse ....
Det er lidt frustrerende at med det ry de har, at de ikke lever op til det ...
Jeg bestilte 2 vægbeslag til mine højttalere .. de er 4 om at reagere på ordren og efter 2 uger brokker jeg mig gundigt , de beklager meget men de havde haft travlt 
De ligger nu på posthuset til afhentning efter 2½ uge , det er bare for ringe 
Johnny
|
| Til top |
|
| |
AM-E Forum Bruger

Bruger siden: 26 Februar 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2298
|
| Sendt: 23 Januar 2006 kl. 22:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, tonen i mit indlæg var måske for hård, og det beklager jeg selvfølgelig. Men det ændrer stadig ikke min holdning til situationen. Det tager og kræver ingen tid at tage telefonen og ringe, og i langt de fleste tilfælde, er dette den bedste løsning på kommunikative problemer.
__________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
|
| Til top |
|
| |
O'Brian Forum Bruger

Bruger siden: 25 August 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 173
|
| Sendt: 23 Januar 2006 kl. 22:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Angående "personlig-samtale" og Mail.. Jeg har bestilt og købt en del kram hos Fleggård, og havde en del spørgsmål vedr pris levering mv.
Var faktisk en del skeptisk, men den blev gjort til skamme. De svarede hver gang på mine mails, og enda inden for få timer...
|
| Til top |
|
| |
octo Forum Bruger

Bruger siden: 13 Januar 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 336
|
| Sendt: 23 Januar 2006 kl. 22:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har nu også haft en oplevelse med TC, at de havde stillet min forsendelse hen i et hjørne og glemt alt om det, det sker øjensyneligt engang imellem hos dem
| |
|
|
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|