Tilbage til HIFI4ALL.DK 9. juni 2026 | 20:32   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Hificable en fed forhandler. (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Jean M Jarre
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 03 Oktober 2004
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Sendt: 03 Februar 2006 kl. 11:10 | IP-adresse registreret  

Hej Alle sammen.

Jeg vil lige dele min egen glæde med andre.

Jeg har lige fået leveret mit anlæg i onsdags, det er et anlæg der kan køre balanceret, hvilket jeg meget gerne vil.

Så jeg sætter mig ned og kigger lidt på balanceret kabler, jeg kigger i pris klassen ca. 2000 pr. sæt.

Efter at have kigget lidt på forskellige modeller begynder jeg at ringe lidt rundt, og til min store fortvivlelse er der ingen forhandlere/butikker der har mere end 1 sæt balanceret kabler hjemme ( hvad fanden sker der hos forhandlerne i DK ) efter at have ringet til ca. 10-12 forhandlere støder jeg ind i Hificable som er super flinke, de har desværre heller ikke de kabler jeg søger surt show .

Men efter 1 dags tid ringer de så tilbage til mig og fortæller at de kan skaffe lige netop de kabler jeg meget gerne ville have, Van Den Hul The Second, de havde simpelthen brugt tid og energi på at finde 2 sæt balanceret kabler til mig, SUPER service siger jeg bare.

Men nu bor jeg i Jylland og Hificable ligger på Sjælland og jeg skal bruge kablerne inden weekenden, men jeg kan jo ikke nå at overføre pengene til dem, så de kan se at de er kommet ind på deres konto og samtidig nå at få kablerne inden weekenden  jeg er helt knust, ingen problem vi sender bare kablerne så du har dem, og så stoler vi på du overfører pengene, hvor er det da bare en fed service.

Så da jeg i dag mødte på arbejde lå kassen med kablerne der  nej hvor er det fedt, det hele lykkes på grund af over truffen god service fra Hificable.

Jeg har kun en ting at sige, Hificable ROCKS.

Til top Vis Jean M Jarre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jean M Jarre

Jean M Jarre
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske!

Sendt: 03 Februar 2006 kl. 14:12 | IP-adresse registreret  

Har du andre gode oplevelser med gode forhandlere, så skriv endeligt.

Til top Vis Jean M Jarre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jean M Jarre

Toftdahl
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 03 Februar 2006 kl. 14:21 | IP-adresse registreret  

Jean M Jarre

Jeg kan kun være enig med dig det er uovetruffen service du har fået, www.hificable.dk er generelt en god shop, de har faktisk mange gode kabler og andre ting. Derfor henviser jeg også ofte til dem -  er en kanon forretning med mange muligheder til fornuftige priser.

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

Til top Vis Toftdahl's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Toftdahl

Kempf87
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 September 2005
Lokalitet: København
Sendt: 03 Februar 2006 kl. 15:15 | IP-adresse registreret  

Så er det nok bare mig der er uheldig.

Mailede til dem igår, fik hurtigt svar. Spurgte så angående overførsel af pris og fragtpriser, og siden har de ikke svaret. Sagen er nu klaret!

Kasper
Til top Vis Kempf87's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kempf87

Toftdahl
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 03 Februar 2006 kl. 15:25 | IP-adresse registreret  

Kempf87

Man kunne måske forestille sig at de er ude af huset, der kunne måske også være et eller andet online der var nede / andet, det kendetegner ikke firmaet at de ikke reagerer på kunderne.

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl 

Til top Vis Toftdahl's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Toftdahl

Bjørn B
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 August 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 03 Februar 2006 kl. 15:37 | IP-adresse registreret  

Jean M Jarre skrev:

Hej Alle sammen.

Jeg vil lige dele min egen glæde med andre.

Jeg har lige fået leveret mit anlæg i onsdags, det er et anlæg der kan køre balanceret, hvilket jeg meget gerne vil.

Så jeg sætter mig ned og kigger lidt på balanceret kabler, jeg kigger i pris klassen ca. 2000 pr. sæt.

Efter at have kigget lidt på forskellige modeller begynder jeg at ringe lidt rundt, og til min store fortvivlelse er der ingen forhandlere/butikker der har mere end 1 sæt balanceret kabler hjemme ( hvad fanden sker der hos forhandlerne i DK ) efter at have ringet til ca. 10-12 forhandlere støder jeg ind i Hificable som er super flinke, de har desværre heller ikke de kabler jeg søger surt show .

Men efter 1 dags tid ringer de så tilbage til mig og fortæller at de kan skaffe lige netop de kabler jeg meget gerne ville have, Van Den Hul The Second, de havde simpelthen brugt tid og energi på at finde 2 sæt balanceret kabler til mig, SUPER service siger jeg bare.

Men nu bor jeg i Jylland og Hificable ligger på Sjælland og jeg skal bruge kablerne inden weekenden, men jeg kan jo ikke nå at overføre pengene til dem, så de kan se at de er kommet ind på deres konto og samtidig nå at få kablerne inden weekenden  jeg er helt knust, ingen problem vi sender bare kablerne så du har dem, og så stoler vi på du overfører pengene, hvor er det da bare en fed service.

Så da jeg i dag mødte på arbejde lå kassen med kablerne der  nej hvor er det fedt, det hele lykkes på grund af over truffen god service fra Hificable.

Jeg har kun en ting at sige, Hificable ROCKS.

Hej.

Ja det er fedt når en bix gør lidt ud af de og giver service ud over det normale, jeg har handlet med HiFiCable.dk 3 gange nu, og har heller ikke andet godt og sige om dem

Hvordan er de kabler så??

Til top Vis Bjørn B's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bjørn B

Kempf87
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 03 Februar 2006 kl. 15:48 | IP-adresse registreret  

Hej igen.

Jeg sluger samtlige af mine ord i mig igen!

Har ikke noget svar på hvorfor de ikke har svaret på min mail fra igår, men det er også underordnet nu.

Er lige blevet ringet op - og det var som Hificable. Om jeg havde bestilt noget kabel (2,5 m. VDH Clearwater), for så ville han da lige gå ned og sende det til mig med det samme og så smide mig en mail senere med det præcise beløb det ville blive incl. fragt! Så kunne jeg bare overføre pengene, og have kablet imorgen! Niiice

Se det kalder jeg service - det bliver helt sikkert der jeg køber mit næste kabel. Thumbs up til Hificable efter denne oplevelse!!!

Kasper

Jean M Jarre
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske!

Sendt: 03 Februar 2006 kl. 18:53 | IP-adresse registreret  

Kempf87 skrev:
Hej igen. Jeg sluger samtlige af mine ord i mig igen!Har ikke noget svar på hvorfor de ikke har svaret på min mail fra igår, men
det er også underordnet nu.Er lige blevet ringet op - og det var som Hificable. Om jeg havde bestilt noget kabel (2,5 m. VDH Clearwater), for så ville
han da lige gå ned og sende det til mig med det samme og så smide mig en mail senere med det præcise beløb det ville blive incl. fragt! Så kunne
jeg bare overføre pengene, og have kablet imorgen! Niiice Se det kalder jeg service - det bliver helt sikkert der jeg køber mit næste kabel.
Thumbs up til Hificable efter denne oplevelse!!!

Ja de er skide gode ikke, jeg fik den samme dejlige overaskelse da de ringede mig op, og så fiksende de bare alt.

Klart en af de bedste kabel bikse jeg har mødt.

Kempf87
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 03 Februar 2006 kl. 20:43 | IP-adresse registreret  

Jo, ingen pletter på dem! Super biks!

Kasper

amp2
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Januar 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 05 Februar 2006 kl. 15:01 | IP-adresse registreret  

Kanon at høre en god anmeldelse af en butik

Har selv haft rigtig god oplevelse af HIFI-Forum på Frederiksberg, så kan kun opfordre til, at de der har haft gode oplevelser skriver om det så vi kan dele hinandens gode erfaringer fra butikkerne.

Til top Vis amp2's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af amp2

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes