Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 00:14   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: LcAudio (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
duck64
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Oktober 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 05 November 2003 kl. 13:23 | IP-adresse registreret  

Opfordre alle! til at holde øje med indslaget vedrørende LcAudio`s Zap cd. player under Digitalt.

Her kan i holde øje med hvor seriøse og service mindede LcAudio er når de har levet en BRØLER! af de helt store! nemlig en cd. maskine der IKKE fungere.

Som de så aligevel har "tøret" af på en del forventningsfulde kunder, og modtaget deres surt optjente penge ( 13000 kr. )

Dette kan sikkert give indblik i hvad der kan vente ved køb af deres produkter og hvis der skulle opstå problemer med disse.

Vi venter spændt på næste udspil i farsen.

Lad os se hvordan Lc. har tænkt sig at genpprette deres nu meget blakkede ry og omdømme? og råde bod på de ærgelser deres kunder har haft med de elendige cd. afspillere.

Se dette som en LcAudio advarsel!

Navnet LcAudio er ej længere et varemærke men et advarsels mærke!

Efter min ærlige mening.

Uvenlige hilsener.

Morten.

Ducks rule!
Til top Vis duck64's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af duck64

Jonas bojer
Branchemedlem
Branchemedlem

BIIR

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 05 November 2003 kl. 13:28 | IP-adresse registreret  

Lol men hvad med at ringe og snakke med dem først ? inden du udstiller dem på denne måde nu har du jo udspillet dit stærkeste kort med at gå på nettet og råbe op, nu er skade jo gjort hvor meget tror du så de vil hjælpe ? men i har sikkert allerede prøvet alt ?

Men oki 13.000kr er dæleme mange penge det er over 1 års forbrug af pastamad og have udstyr på reolen der ikke virker optimalt er ikke sjovt

Til top Vis Jonas bojer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jonas bojer Besøg Jonas bojer's Websted

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 05 November 2003 kl. 14:32 | IP-adresse registreret  

Det er jo et spørgsmål om hvor længe folk gider blive ved med at blive holdt hen med tom snak og uforskammende tilbagemeldinger fra LC´s side!

Alex E Nielsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Lokalitet: Sjælland
Sendt: 05 November 2003 kl. 14:52 | IP-adresse registreret  

Vi har berørt dette LC-Audio-emne med jævne mellemrum og jeg husker at Mike J. allerede for 2 år siden berettede om samme emne.

Det lader til at LC Audio ikke kan løse problemet, selv efter utalige reparationsbesøg har det ikke lykkes dem at udrede denne fejl.

Den eneste løsning som jeg kan se er holdbar er at LC Audio tilbagebetaler det betalte beløb som Mike J. har givet for denne syge CD, alt andet er jo prøvet og intet er blevet anderledes.

Giv Mike J. sine penge tilbage ! -han har udvist en særdeles holdbar tålmodighed, det bør belønnes !

Til top Vis Alex E Nielsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Alex E Nielsen Besøg Alex E Nielsen's Websted

Jonas bojer
Branchemedlem
Branchemedlem

BIIR

Lokalitet: Århus
Sendt: 05 November 2003 kl. 15:08 | IP-adresse registreret  

Ja det er nu LC skal vise at de er andet end nogle lodde nørder der kun lige er blevet moms rigisteret for at tjæne på deres hjemme lodderier for andet har de ikke være i mine øjne indtil nu. God service er dyrt nu og her men på langsigt giver det pote det ved jeg selv fra min brance.
Til top Vis Jonas bojer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jonas bojer Besøg Jonas bojer's Websted

miju
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Bruger siden: 31 Oktober 2003
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 05 November 2003 kl. 17:02 | IP-adresse registreret  

Jeg vil sige at deres service på alle andre områder dog har været fin!..

Jeg har også fuld tilfredshed med deres andre produkter ( forstærkere mm.)

LAD INGEN TVIVL STÅ TILBAGE OM DETTE!..

Mortens udmældelse her er måske nok lige lovlig skrap!.. men ok! såden er han!..  takes no crap!! og siger tingene lige ud og lidt til!!...

Og Lc. har da også gjort noget for at få maskinen til at fungere, det må man give dem!..

Men hver gang jeg skal sende den over koster det 250 - 300 kr. og jeg skal undvære den!! det er surt show!!

Ligeledes føler jeg at jeg siden jeg har købt den ikke har fået optimal udbytte af den det meste af tiden!.. hvilket ærger mig MEGET!!  den bliver ældre for hver dag og udviklingen løber der ud af!..  om ikke så lang tid skulle jeg faktisk aligevel have udskiftet den!.. her inden for de næste to år, ( med noget nyere og mere tidssvarende / SACD og eller upsampling og eller hvad ved jeg?? og formodenligt i og omkring samme prisklasse 12 - 15000 kr.) 

Men nu er den INTET!! værd som brugt, jeg regner ikke med at nogen vil løbe an på en sådan efter alt dette.. så nu står jeg på bar bund når ny køb skal fortages.. normalt plejer jeg at have en maskine nogle år 3 - max 5 og så sælge den lige under halv pris..  dette er her ganske utænkligt!!!!

Altså jeg skal ud og skaffe 5 - 6000 kr. yderligere foruden de 8 - 10000 kr. jeg skal skrabe sammen til en ny..

Det ærger mig grænseløst at tænke på!.. og gør at jeg må leve med denne maskine mindst 3 år endnu!!! og over halvdelen af tiden har den givet problemer ) og fortsætter med det ind til vidre)

Ganske iriterende og surt!!.. 

Så nu giver jeg Lc. endnu en chance for at vise at de lever op til det indtryk de ellers tidligere har giver mig!.. og får den maskine til at fungere ENGANG FOR ALLE!!!

Hvis dette er tilfældet skal jeg være den første til at fortælle om det og udbasunere det her inde!!...

Ret skal være ret!!..

Alt jeg vil have er hvad jeg betalte for for 2 år siden!!!!

En cd. maskine der fungere og spiller som forventet og udfra sælgers ( Lc. ) udsagn!! og det lige indtil den ifølge min opfattelse har udlevet sin tid ( 3 - 5 år max!)

( Nu er de to allerede gået!!!!!!!!)

Mvh.

Mike-J

Til top Vis miju's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af miju

Alex E Nielsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Lokalitet: Sjælland
Sendt: 05 November 2003 kl. 17:21 | IP-adresse registreret  

Hej Mike J.

Jeg beundre din tålmodighed men jeg synes ikke at LC Audio fortjener din tålmodighed ! De har dælme fået deres chancer for at udbedre "skaden" -og efter dit udsagn er det ikke så få gange.

-og til Lars Clausen (ja, vi ved jo at du læser med) -se nu at få afsluttet den sag mellem dig og Mike J. det kan heller ikke være en god reklame for dit produkt med de gentagende reparationer på den Zapplayer !? Dit firma vil fremstå langt stærkere hvis du vil imødekommen en kunde som har så mange problemer med Zapplayer.

Til top Vis Alex E Nielsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Alex E Nielsen Besøg Alex E Nielsen's Websted

duck64
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 07 November 2003 kl. 14:04 | IP-adresse registreret  

Enig! det er sgu for dårligt!

Jeg fatter ganske enkelt helle ikke Mike`s tålmodighed, og at han overhoved på nogen måde kan forsvare dem eller noget af det de laver ( uanset hvor godt han så mener noget af det er)?

Mike fik på et tidspunkt endda at vide at "det" LcAudio der solgte ham Zapplayer, var erklæret konkurs og et "nyt" LcAudio nu ikke har nogen som helst juridiske forpligtelser men kun gider at prøve at løse Zap problemerne af ren "godhed"

Altså en indirekte måde at sige, vær helre glad for at vi overhoved gider at gøre noget ved det, og at vi ikke bare skider på dig ( jer) og kan vi ikke få den til at virke må i jo bare blive ved med at sende den frem og tilbage til i ikke orker mere, og lære at leve med det.

Smart måde at komme ud af alle forpligtelser.

Altså garantier fra Lc er ikke det papir værd de er skrevet på, hvis der bliver problemer erklære de sig bare på røven og genopstår som nyt firma med samme navn.

Hav lige DEN i baghoved hvis i har deres grej eller påtænker at handle med dem.

Men nu får vi jo at se hvad der sker?

Er det som jeg her forudser og skriver eller overrasker de?

Kan kun råde alle deres kunder og potencielle kunder at holde nøje øje med hvordan de håndtere denne sag.

vh.

Morten.

Ducks rule!

miju
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Bruger siden: 31 Oktober 2003
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 09 November 2003 kl. 13:22 | IP-adresse registreret  

NU GIVER VI LIGE LC. EN CHANCE ENDNU!! IK!?...

Og tager det lidt roligt  Morten!!..

OK!?

mvh.

Mike.

Til top Vis miju's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af miju

duck64
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 10 November 2003 kl. 14:57 | IP-adresse registreret  

OK, lad os nu se hvad de maner sig op til?

lad mig vide!

vh.

Morten

Ducks rule!

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes