Sendt: 16 Maj 2006 kl. 19:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har ikke hamdlet hos dem de sidste 5 år, efter en ret uheldig oplevelse. Købte en PC hos dem, og efter knap et år gik den kold. Den ville simpelthen INTET. Der var tydeligvis hardware fejl, da den hverken kunne finde CD-drev, harddisk eller noget. Og slet ikke starte noget styresystem. Faktisk kom den kun til boot-skærmen. Den var til rep 3 gange så vidt jeg husker, hver gang med den besked at de havde testet den, og at den intet fejlede. Men hver gang jeg kom hjem var den helt død, præcis som da jeg afleverede den. Og når jeg kontaktede dem og fortalte det, fik jeg at vide at det kunne de ikke forstå, for den havde virket hos dem. Efter 3. gang bad jeg om at få lov at se når de testede den, idet jeg havde en mistane om at de heller ikke kunne få den til at starte op, og bare ventede på at garantien skulle udløbe. Men pudsigt nok ville de slet ikke høre tale herom. Jeg måtte simpelthen ikke se at den virkede hos dem... Og hvis jeg var utilfreds, var det bare ærgeligt. Og så kom dagen hvor garantien udløb.... Herefter kontaktede jeg igen serviceafd, som nu sagtens mente at kunne lave maskinen... Jeg skulle bare have nyt bundkort og RAM. Men jeg måtte selv betale, idet garantien jo var udløbet.
Efter denne oplevelse har jeg ikke handlet hos dem. Husker også tydeligt, at de blev nævnt flere gange i medierne, fordi der var flere der havde haft lidt uheldige oplevelser.
Ved dog ikke om de stadig arbejder efter samme princip. Tvivler faktisk.. det ville nok havde rygtes. Håber da for dem, at de har fundet en bedre måde, men aner det altså ikke... Jeg er blevet taget i røven en gang af dem, og det er nok for mig. Siden episoden har jeg KUN handlet sådanne produkter hos SHG. De duer!! __________________ Keine Hexerei, Nur Behändigkeit
Nuværende setup: SONY CDP-X303ES (Drev), DIYDAC, DOXA 012 (Pre), DOXA 70B SE mod.(Power), DALI Grand DIVA
|