Tilbage til HIFI4ALL.DK 6. juni 2025 | 19:36   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Erfaringer med Compumail (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
ReNe0
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 December 2005
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Sendt: 26 April 2006 kl. 08:21 | IP-adresse registreret  

Hej Forum.

Vil lige om der er nogle der har erfaringer med denne shop? Står nemlig og skal købe nyt LCD tv, og de er det det billigste firma, der ligger inde med det TV. Er de reelle nok og handle med? Nogle der har haft problemer med dem?

Mvh. ReNe0

Til top Vis ReNe0's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ReNe0

danish-analog
Forum Bruger
Forum Bruger
Tidl. Hifishark/Dacapo Audio

Bruger siden: 12 Juni 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 29 April 2006 kl. 03:32 | IP-adresse registreret  

Jeg kan kun rose Compumail. Jeg har dog aldrig købt så store ting som et fjensyn, men en hel del IT udstyr. Bestiller man inden kl. 18.00 har man det næste dag. De sender straks ordrebekræftelse, og så snart varerne er pakket og fået T&T nummer sender de igen en e-mail. Det er super professionelt. En gang havde jeg en pakke der ikke ankom næste dag, og som posten havde kludret med. Jeg mailede til Compumail, og fik svar samme dag og opfølgning.

Det virker.

Ole

Til top Vis danish-analog's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af danish-analog

ReNe0
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 December 2005
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 29 April 2006 kl. 20:06 | IP-adresse registreret  

Jeg takker for svaret :D
Til top Vis ReNe0's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ReNe0

Riot
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 April 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 16 Maj 2006 kl. 19:12 | IP-adresse registreret  

Go butik... Har handlet der et par gange.
Til top Vis Riot's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Riot

Hurtig
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 16 Maj 2006 kl. 19:30 | IP-adresse registreret  

Har ikke hamdlet hos dem de sidste 5 år, efter en ret uheldig oplevelse. Købte en PC hos dem, og efter knap et år gik den kold. Den ville simpelthen INTET. Der var tydeligvis hardware fejl, da den hverken kunne finde CD-drev, harddisk eller noget. Og slet ikke starte noget styresystem. Faktisk kom den kun til boot-skærmen.
Den var til rep 3 gange så vidt jeg husker, hver gang med den besked at de havde testet den, og at den intet fejlede. Men hver gang jeg kom hjem var den helt død, præcis som da jeg afleverede den.
Og når jeg kontaktede dem og fortalte det, fik jeg at vide at det kunne de ikke forstå, for den havde virket hos dem. Efter 3. gang bad jeg om at få lov at se når de testede den, idet jeg havde en mistane om at de heller ikke kunne få den til at starte op, og bare ventede på at garantien skulle udløbe. Men pudsigt nok ville de slet ikke høre tale herom. Jeg måtte simpelthen ikke se at den virkede hos dem... Og hvis jeg var utilfreds, var det bare ærgeligt.
Og så kom dagen hvor garantien udløb.... Herefter kontaktede jeg igen serviceafd, som nu sagtens mente at kunne lave maskinen... Jeg skulle bare have nyt bundkort og RAM. Men jeg måtte selv betale, idet garantien jo var udløbet.

Efter denne oplevelse har jeg ikke handlet hos dem. Husker også tydeligt, at de blev nævnt flere gange i medierne, fordi der var flere der havde haft lidt uheldige oplevelser.

Ved dog ikke om de stadig arbejder efter samme princip. Tvivler faktisk.. det ville nok havde rygtes. Håber da for dem, at de har fundet en bedre måde, men aner det altså ikke... Jeg er blevet taget i røven en gang af dem, og det er nok for mig. Siden episoden har jeg KUN handlet sådanne produkter hos SHG. De duer!!

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes