Tilbage til HIFI4ALL.DK 6. juni 2026 | 22:08   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Tapeconnection problemer igen (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Bassøe
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Januar 2006
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 02 Maj 2006 kl. 12:26 | IP-adresse registreret  

Nu må det snart være nok. Jeg ved ikke hvad de har gang i hos TC, men lyst til, at sælge noget, har de ihvertfald ikke.

Har haft problemer før som man kunne læse i den her tråd som jeg vil kalde episode 1 :

http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=34874&K W=Bass%F8e&PN=0&TPN=1

Men nu det sku galt igen X 2

Episode 2 :

Bestilte for en halvanden måneds ting nogle vægbeslag og en center højttaler stander. Fik overraskende nok en mail fra Otto himself dagen efter om, at det bestilte var i restordre og at der ville gå en uges tid inden det kunne leveres.

Nuvel, det kan jeg sagtens leve med, for nu ved jeg i det mindste at de har modtaget ordren.

En uge går og jeg modtager intet, vælger at vente en uge mere bare for, at være flink. De to uger går uden der sker noget og jeg vælger den her gang, at ringe.

Det viser sig så, at de NETOP lige har modtaget det jeg har bestilt og de vil sende det til mig med det samme. Det er i og for sig fint nok, men jeg finder det ret pudsigt, at NETOP som man ringer har de fået det ind af døren. Jeg tvivler selv meget på, at de ville have sendt det til mig hvis jeg ikke havde ringet, lugter meget hen af, at de har glemt min ordre, igen.

Videre til næste....

Episode 3 :

Bestiller for præcis en uge siden et hifi rack. Der går et par dage uden jeg hører noget fra dem, ikke engang en mail om, at det er i restordre, bare stilhed. Skriver til dem for at høre hvordan det står til med ordren. Kunne have ringet, men nu de har en webshop burde det IKKE være nødvendigt og jeg er ret træt af, at skulle ringe og rykke bare fordi de smøler med tingene og ikke har styr på noget.

Nu har i sikkert gættet hvad svaret på min mail var? Ja, svaret var INGENTING.

ARGH!,  siger jeg bare, kald mig bare sur, tvær, urimelig, bare påstå jeg er ude efter, at få TC ned med nakken, svine dem til etc, jeg er ligeglad.

Dette er TREDJE ud af TRE gange, at jeg SELV er blevet nødt til, at tage affære før der sker ngoet med det jeg har bestilt. Det kan IKKE passe , at kunderne hele tiden skal holde dem i ørerne for, at få det man har bestilt. Jeg går stærkt ud fra, at de gerne vil sælge noget til folk. Godt nok bestiller jeg ikke for mindre formuer når jeg køber noget hos dem, men de 3 ordrer løber da samlet op i en 3000 kr ca.

Måske er jeg bare meget uheldig, men jeg har været meget tålmodig med TC efterhånden. Er ved at være ret træt af det.

Til top Vis Bassøe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bassøe

Bjørn B
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 August 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 02 Maj 2006 kl. 12:39 | IP-adresse registreret  

Tja, ville vælge et andet sted at handle..især efter anden gang med samme service.
Til top Vis Bjørn B's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bjørn B

rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 02 Maj 2006 kl. 12:42 | IP-adresse registreret  

Bjørn B skrev:
Tja, ville vælge et andet sted at handle..især efter anden gang med samme service.

Jeg kunne heller ikke drømme om at handle dér, ikke at jeg ikke tror deres ting er i orden, men de gange jeg har været der har jeg desværre kun oplevet uarrangegerede sælgere eller at der har været "underbemandet".

Michael

Til top Vis rattanhuset's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rattanhuset

Brian7500
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 02 Maj 2006 kl. 12:44 | IP-adresse registreret  

Jeg kan ikke bidrage med noget omkring TC idet jeg aldrig har handlet hos dem. Men de gange jeg har været der eller har mailet med spørgsmål har betjeningen stort set altid været fin.

Men jeg vil dog sige at uanset ordrens størrelse, er sådan noget som du beskriver bestemt ikke i orden.

Og var det mig (jeg kan så nok heller ikke beskyldes for at være tålmodig) var de nok sluppet afsted med det første gang og jeg havde sikkert også bestilt anden gang. Men hvis de så også havde nosset i anden ordre så kan jeg garantere for, at jeg ikke havde lagt den tredje ordre hos dem.

Service er meget vigtig for mig. Også vigtigere end pris osv. Nogen vil sikkert mene at jeg er stivnakket og småhysterisk, men sådan er det altså.

Og lad mig så endnu en gang til slut understrege. JEG har ALDRIG personligt haft problemer med TC. Blot for ikke at blive beskyldt for at drive smædekampagne.

Brian7500

Til top Vis Brian7500's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brian7500

Bjørn B
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 August 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 02 Maj 2006 kl. 12:51 | IP-adresse registreret  

rattanhuset skrev:

Bjørn B skrev:

Jeg kunne heller ikke drømme om at handle dér, ikke at jeg ikke tror deres ting er i orden, men de gange jeg har været der har jeg desværre kun oplevet uarrangegerede sælgere eller at der har været "underbemandet".

Michael

Nååå, mente ikke at jeg ikke vil anbefale folk at handle hos TC, men uanset hvilken bix som bød mig sådan en service, skal man da ikke finde sig i.

Til top Vis Bjørn B's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bjørn B

dtomsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 Februar 2004
Lokalitet: Jylland
Sendt: 02 Maj 2006 kl. 12:54 | IP-adresse registreret  

rattanhuset skrev:

De få gange, jeg har besøgt forretningen, har jeg tværtimod oplevet en nærmest overengagerede service, men sådan skal det jo osse helst være  

Folk har åbenbart forskellige oplevelser med forretningen, selvom jeg føler de fleste hælder mod de positive...

Til top Vis dtomsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dtomsen

Bassøe
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 02 Maj 2006 kl. 13:08 | IP-adresse registreret  

Har måske været lidt naiv, men på et eller andet tidspunkt må man vel have heldet med sig

Bassøe
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 03 Maj 2006 kl. 07:05 | IP-adresse registreret  

Lader ikke til der er meget interesse for de problemer jeg har haft, ikke ligesom sidst.

king
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Montør i Fona - 3/3 advarsler

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 03 Maj 2006 kl. 07:15 | IP-adresse registreret  

Hvis det har været mig - så har jeg ringet og sagt at de bare kan glemme det .. der er mange sjove historie om deres måde at handle på

Til top Vis king's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af king

T.R.J
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 November 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 03 Maj 2006 kl. 07:22 | IP-adresse registreret  

Jeg har aldrig haft problemer med TC, og kan ikke tilslutte mig de problemer der er nævnt, har altid fået TOP service i TC

Kan varmt anbefale at handle med Tape Connection.

Til top Vis T.R.J's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af T.R.J

Bassøe
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 03 Maj 2006 kl. 15:10 | IP-adresse registreret  

Har lige fået brev fra TC. De vil sende mit rack på fredag.

Det er Otto der har skrevet så går ud fra han har set min tråd herinde.

Nu må vi så bare håbe de husker, at sende det.

meil
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 November 2003
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 03 Maj 2006 kl. 17:56 | IP-adresse registreret  

De gange hvor jeg har bestilt mine varer over Internettet hos TC har det fungeret fint. Men der har været tre gange hvor jeg sendte dem  nogle spørgsmål over e-mails inden jeg bestilte og det har resulteret i ingen svar fra deres side og deraf heller ingen bestillinger fra min side.

Jeg er ikke bitter, jeg er ikke blevet lovet noget og der er ingen, som tvinger mig til at handle med dem.

Måske de skulle fjerne deres e-mail add. på deres hjemmeside, når der nu alligevel ikke er nogen i den anden ende.

Til top Vis meil's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af meil

ManicMiner
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 24 November 2003
Sendt: 03 Maj 2006 kl. 19:03 | IP-adresse registreret  

Jeg er meget glad for TC, og de er min foretrukne forretning her i byen. Men det er kun så lenge man selv møder op i forretningen, for de er tildels helt umulige at få fat på på telefon og mails. Nu i dag er det ingen der aksepterer svartider på dager, sågar timer er for meget for mange

At der ikke står nogen klar til at betjene mig når jeg kommer ned i butikken, se det er jeg glad for! Det værste jeg ved er at se mennesker der ikke har noget at lave, er det noget man kan lide anbefales Electric City i Tilst.

Men at aldri få svar på mails, eller efter 2-3 dager er ikke godt nok. Jeg har også ved en anledning sendt en forespørgsel til TC om tilbud på en pakke, men fik aldrig noget svar så jeg købte et andet sted.

Jeg håber de klarer at rette op på problemene, mit tip vil være at prioritere mail fremfor telefonen. Gør i det så vil også kundene begynde at foretrekke mail fremfor telefon, og fordelen med mail er at den ikke skal besvares der og da, men når man har et ledigt øjeblik. Det er en vind vind situation

Til top Vis ManicMiner's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ManicMiner

jdg1
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003
Lokalitet: København
Sendt: 03 Maj 2006 kl. 19:23 | IP-adresse registreret  

Jeg har et par gange haft et par lange skriverier med Otto og har altid oplevet glimrende service (selvom jeg endnu intet har købt hos TC endnu - men det jo nok )
Til top Vis jdg1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jdg1 Besøg jdg1's Websted

BenFi
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Januar 2004
Sendt: 03 Maj 2006 kl. 22:27 | IP-adresse registreret  

Jeg har kun haft lutter gode oplevelser hos T.C.  - Jeg handler _kun_ der hvor jeg får den service jeg vil have. Kan varmt anbefale dem!!
Til top Vis BenFi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af BenFi

nemligja
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 August 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 03 Maj 2006 kl. 22:53 | IP-adresse registreret  

meil skrev:

Måske de skulle fjerne deres e-mail add. på deres hjemmeside, når der nu alligevel ikke er nogen i den anden ende.

Tror bestemt ikke der ikke er nogle i den anden ende... tror bare der forventes et hurtigt svar, og det kan være svært at nå når tlf'en ringer og der er kunder i biksen... så lidt tålmodighed på det punkt ville være godt.. det er trods alt "kun" mennesker...

De gange jeg har handlet hos dem eller spurgt dem om noget på mail har jeg altid fået svar tilbage.. ikke inden for 5 min, måske først næste dag, men der er ALTID kommet et svar.. så kal bestemt anbefale dem.. Prøv at skrive en mail til El Giganten og se hvor længe der går før du får svar derfra...

Til top Vis nemligja's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nemligja Besøg nemligja's Websted

nemligja
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 August 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 03 Maj 2006 kl. 22:54 | IP-adresse registreret  

nu skal det ikke lyde som om det var dig jeg var efter Meil.... det var det bestemt ikke...
Til top Vis nemligja's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nemligja Besøg nemligja's Websted

keyvan
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 Maj 2003
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 03 Maj 2006 kl. 23:17 | IP-adresse registreret  

Jeg kan kun skrive positiv om TC.

Jeg fatter ikke hvorfor du laver sådan et indlæg.

En ting mere: vil man have fred og ro når man gå ind i en Hi-fi butik så skal man forbi TC. Man får lov til at lege med udstyret som det passer en. Derudover er de slet ikke påtrængende og de svarer kun på det man spørger om og ikke alt mulig udenom snak.

Kort sagt: TC er den bedste Hi-fi forretning jeg har oplevet i hele kongeriget.

Til top Vis keyvan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af keyvan

meil
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 November 2003
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 04 Maj 2006 kl. 06:34 | IP-adresse registreret  

nemligja skrev:
nu skal det ikke lyde som om det var dig jeg var efter Meil.... det var det bestemt ikke...

Jeg opfatter det heller ikke som et angreb, men de mails jeg har skrevet til har jeg bare ikke fået svar på endnu.

Hvis jeg ikke får svar inden en uge, så dropper jeg det og finder andre løsninger. Ved jo godt at det at svare på mails kan være en langsommelig og tidskrævende opgave.

Har aldrig skrevet til El-Giganten da jeg netop ikke regner med at få svar der, men havde bare en forventning om et svar fra TC. Er det fair? nej egentlig ikke.  Og som sagt jeg er ikke sur eller bitter.

Efter jeg havde skrevet mit indlæg her på HiFi4All fik jeg en mail fra Otto for at få det afklaret om det var deres SPAM filter som var årsagen. Men TC har bare meget at lave, så der er ikke altid tid til at svare på mails. Lidt af en luksusproblem TC har.

Jeg opfatter stadig TC som en dygtig og seriøs forhandler, men mange gode og anderledes tilbud

Til top Vis meil's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af meil

Hurtig
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2003
Sendt: 04 Maj 2006 kl. 08:05 | IP-adresse registreret  

Jeg har ALDRIG oplevet bøvl med TC! De plejer at være helt reelle.

Men du kan jo prøve hos HFK... Så kan du få dig en lektion i kundeservice (eller mangel på samme), når først du har afleveret kronerne.

Side af 3 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes