Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2025 | 11:34   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Tysk forhandler (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Stoff
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 April 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 12 Juni 2006 kl. 01:15 | IP-adresse registreret  

Hej allesammen.

Jeg overvejer at købe mit tv over grænsen da man jo kan spare nogle penge, men jeg føler ikke ikke helt sikker ved det endnu, så jeg har et par spørgsmål.

1. Er der chance for at det bliver taget af told og skat?

2. Hvordan fungerer garantien? Jeg fik på et tidspunkt at vide, at hvis jeg købte Samsung i Tyskland, så galdte garantien også i Danmark, passer det?

3. Kan i anbefale nogle af disse forhandlere der sælger dette tv: http://www.preissuchmaschine.de/psm_frontend/main.asp?produk t=372100 eller nævne nogle det er dumt at købe hos for den sags skyld

Håber i kan hjælpe.

hclyd
Lukket konto
Lukket konto

Lukket konto efter brugers ønske!

Bruger siden: 06 Juni 2006
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 12 Juni 2006 kl. 06:22 | IP-adresse registreret  

Se indlæg i "billigimport"

Mvh

Jesperthomsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Juli 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 12 Juni 2006 kl. 07:57 | IP-adresse registreret  

ad 1) Jeg ville nu kalde det en risiko, men nej; der er ingen fare der. Inden for EU kan du købe ind så tosset du vil og Told og Skat er ligeglade.

Hvad spg 2 og 3 angår kan jeg ikke hjælpe. Garantien vil jeg tro er specifik for det enkelte mærke; nogle yder sikkert garanti i hele Europa, andre gøre ikke.

Til top Vis Jesperthomsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jesperthomsen

jazzman
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sven tager en pause!

Bruger siden: 07 Januar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 12 Juni 2006 kl. 08:34 | IP-adresse registreret  

Der er ikke told på varer købt i EU. Men hvor mange penge kan du spare, hvis du skal betale benzin og beregne dig selv timeløn? (du kunne jo have arbejdet ekstra i den tid, du rumlede frem og tilbage)

Garantiens dækning i DK kan du afklare med den danske importør. Jeg ville ikke være særlig sikker. Jeg har købt CD-spille i Tyskland, men en stor skrøbelig ting som et LCD-TV kunne jeg ikke drømme om at hente udenlands.

Vær sikker på, at din evt. fortjeneste er røget ved den første garantireparation (når du skal sende det til Tyskland med forsikret fragt).

Til top Vis jazzman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jazzman

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes