Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2026 | 20:27   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Poul -en seriøs mand... (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 5
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
3DX
Branchemedlem
Branchemedlem

Lukket efter ønske fra bruger

Bruger siden: 02 September 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 22 Oktober 2006 kl. 07:19 | IP-adresse registreret  

Citat fra Pouls hjemmeside:

"vores netvenner Monolake, King og Tarup 13 i deres diverse endeløse " Ov, hvor det bare spiller musik!"

"lidt ligesom ens barns første forsøg på at lave en lerskulptur. Der er bare ikke meget hifi i en diffusfeltgenerator som Kibri."

"Jensen jo ikke, langt fra endda. Han gør blot sit arbejde som natmanden i middelalderen"

"Selv en bevislig analfabet som vores ven 3 DX vil muligvis kunne afprøve rigtigheden af dette"

"System Audio Ranger- højttaler en spændende fristil i salgsstrategier, når man skal lancere et absolut økonomiprodukt i produktionspris omend ikke i slutbrugerpris."

"Ugens tekniske nyskabelse er omtalen af det fantastiske plastmateriale i en anmeldelse af en Canton- højttaler"

"Der er ikke den mindste tvivl om, at hifi4all er i krise. Med mindre der sker noget vældigt radikalt, der formår at holde på de få ikke-analfabeter"

"ulidelig Joan Baez-plade fra 1963 og sammenligne med den nyeste ligeså rædselsfulde Randi Laubæk-CD"

det er fra kun to af hans egne hjemmeside "indlæg"

A. er der nogen der kan finde noget positivt på den mands hjemme side ?

B. er der nogen han ikke hader ?

C. Poul helt analfabet er jeg/vi da ikke... du må da følge godt med her over, og kunne læse næsten alt hvad vi skriver, siden du er så meget inde i hvad der sker, og hvem der skriver hvad.

LOL

Til top Vis 3DX's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 3DX Besøg 3DX's Websted

André Jensen
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 01 September 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 22 Oktober 2006 kl. 08:25 | IP-adresse registreret  

Skærer man hans ganske morsomme personangreb fra ( nu er det heller ikke mig det går ud over  ) Skriver han mange rigtige ting om industriens katastrofer.

Acoustic Energy i England stod i 1980-erne for den anden storhedstid for metalmembraner. Massevis af producenter hoppede på og langt de fleste anvendte i det allermindste metaldomer. Nu er en stiv diskant mindre ideel eller påkrævet end en stiv bas, men til gengæld er en tung diskant uden dæmpning fuldstændig værdiløs. Det er brugte højttalere fra dette skændselens årti, hvor hifiens dødsspiral for alvor startede, heldigvis også. I dag er der kun ganske få producenter af metalmembraner, mens det meste som bekendt er gået plastvejen, men det er en helt anden historie.Citat.

MVH

Til top Vis André Jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af André Jensen

Acer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 22 Oktober 2006 kl. 08:55 | IP-adresse registreret  

Du glemte denne her:

"Det er nu osse ganske sjovt at se vor ven i samme tråd 3DX med sine platprodukter optræde som minirocker."

....manden er jo komplet gal, men han går efter os allesammen og mener oprigtigt at vi er nogle idioter hele banden . Det skal blive sjovt af følge den udvikling poul har taget i sine personangreb, de er kun blevet værre med tiden......så vi må se hvor large injurielovgivningen er på det område. Lotte Heise måtte jo godt kalde jønke for en morder, bare ikke en psykopatisk morder.....så det kostede lige 5k

Bumle
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Oktober 2006
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 22 Oktober 2006 kl. 09:06 | IP-adresse registreret  

Sætningen "hvis man ser bort fra personangreb" sætter ligsom tingene i perspektiv.

Det svarer vel lidt til sætningen "hvis man ser bort fra, at hun er grim, og vejer 80kg for meget, og lugter som en ged, har en ulidelig pivestemme, og galer op i tide og utide om alt mellem himmel og jord, er hun faktisk en ganske vidunderlig kvinde".

Man kan se bort fra meget, men det er kun ens egen tid der går til spilde i længden.
Til top Vis Bumle's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bumle

3DX
Branchemedlem
Branchemedlem

Sendt: 22 Oktober 2006 kl. 09:24 | IP-adresse registreret  

Acer skrev:

Du glemte denne her:

"Det er nu osse ganske sjovt at se vor ven i samme tråd 3DX med sine platprodukter optræde som minirocker."

....manden er jo komplet gal, men han går efter os allesammen og mener oprigtigt at vi er nogle idioter hele banden . Det skal blive sjovt af følge den udvikling poul har taget i sine personangreb, de er kun blevet værre med tiden......så vi må se hvor large injurielovgivningen er på det område. Lotte Heise måtte jo godt kalde jønke for en morder, bare ikke en psykopatisk morder.....så det kostede lige 5k

den havde jeg ikke set

men da jeg skrev om Poul, bad jeg jo til at han nævnte mig, så det gik jo som planlagt

jeg vil hellere være i klub med dem Poul hader og sviner til, den være gode venner med Poul

han er ikke gal. men primitiv. han er jo som en faleret politiker på sidste retrete post. har ikke selv flere skud i bøssen, så jeg galer bare op om at de har vådt krut i deres.

sært at et seriøst mærke som ATC vil være rep. af sådan en "mand"  men det må de vel ha' gjort op med sig selv, at de vil.  men det kan man jo spørge dem om

Til top Vis 3DX's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 3DX Besøg 3DX's Websted

MC955
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter ønske fra bruger!

Bruger siden: 07 August 2006
Lokalitet: Odense
Sendt: 22 Oktober 2006 kl. 09:25 | IP-adresse registreret  

Lad manden råbe fra sit lille hul.

Hvis han får det bedre med sig selv på den måde så ok for mig .

Til top Vis MC955's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MC955

3DX
Branchemedlem
Branchemedlem

Sendt: 22 Oktober 2006 kl. 09:28 | IP-adresse registreret  

MC955 skrev:

enig, men det er da fedt han er så let, at man bare kan skrive om ham i et indlæg, hvor efter man straks bliver svinet til

det er da for cool

Acer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 22 Oktober 2006 kl. 09:42 | IP-adresse registreret  

3DX skrev:
MC955 skrev:

enig, men det er da fedt han er så let, at man bare kan skrive om ham i et indlæg, hvor efter man straks bliver svinet til

det er da for cool

Hvor kan man blive skrevet op til en omgang poul-spanking ?  Måske vi skulle lave en slags "poul spanking hall of fame" for de som har været igennem hans vridemaskine ?  

Dolce
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 November 2005
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 22 Oktober 2006 kl. 09:52 | IP-adresse registreret  

Se, denne Poul! Han tør jo at udtale sig ærligt og personligt. Hvor ER det dog befriende med en der tør være sig selv offentligt og ikke gemmer sig i en vendekåbe med skjulte hensigter og salgsgas for den personlige vindings skyld.

Manden kan bare ikke lide hykleri og dumhed. Så kan man diskutere om han burde lave hentydninger til specifikke personer. For de vil ikke kunne forstå hvorfor. Dumhed, er jo kendetegnet - som psykopati, også er det - ved at den ikke kan erkende sig selv...Den er jo... DUM

Go´søndag derude i mørket.

André Jensen
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske!

Sendt: 22 Oktober 2006 kl. 09:59 | IP-adresse registreret  

Bumle skrev:
Sætningen "hvis man ser bort fra personangreb" sætter ligsom tingene i perspektiv.

Det svarer vel lidt til sætningen "hvis man ser bort fra, at hun er grim, og vejer 80kg for meget, og lugter som en ged, har en ulidelig pivestemme, og galer op i tide og utide om alt mellem himmel og jord, er hun faktisk en ganske vidunderlig kvinde".

Man kan se bort fra meget, men det er kun ens egen tid der går til spilde i længden.

Når man citere, skal man gøre det korrekt. Jeg skrev "Skærer man hans ganske morsomme personangreb fra". Jeg syntes det er i det lys det skal ses.For helt ærligt tror jeg folk er lidt kede af, at man uhverveligt kommer til at tænke på eventyret kejserens nye klæder, når man læser hans betragtninger om industrien idag. Folk vil så gerne bekræftes i deres valg er de rigtige. Her er der så en ireterrende mand, der skriver at i tager fejl. Jeg ville hellere, at der var nogen der satte sig ned og tilbageviste hans påstande.

MVH

Til top Vis André Jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af André Jensen

tarup 13
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2005
Lokalitet: Fyn
Sendt: 22 Oktober 2006 kl. 10:01 | IP-adresse registreret  

Da han skrev, at det ikke handler om udseendet af anlæget, men kun om lyden, så blev jeg endnu mere uenig med ham. Hjemme hos mig, er det meget vigtigt, at det ser godt ud. Det gælder både konen og hifi'et.

vh. Henrik (Rup)

Bradman
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 Juli 2005
Sendt: 22 Oktober 2006 kl. 10:10 | IP-adresse registreret  

tarup 13 skrev:

Da han skrev, at det ikke handler om udseendet af anlæget, men kun om lyden, så blev jeg endnu mere uenig med ham. Hjemme hos mig, er det meget vigtigt, at det ser godt ud. Det gælder både konen og hifi'et.

vh. Henrik (Rup)

No doubt Henrik, du er nok det bedste eksemplel på at man kan have et fedt anlæg som konen stort set ikke kan få øje på. Mega WAF-faktor....og det spiller til og med "musik". Jeg kan ikke få armene ned at ren begejstring. B ØL G E !

Mvh

Til top Vis Bradman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bradman

André Jensen
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske!

Sendt: 22 Oktober 2006 kl. 10:12 | IP-adresse registreret  

tarup 13 skrev:

vh. Henrik (Rup)

Men så er du vel ikke uenig i, er udseendet underordent kan man få det til at lyde bedre. For han skriver at i går mere op i udseendet end i lyden. Her tænker jeg især på hans betragtning om en baffel skal være bred eller smal. Hvad mener du, skal den være det ene eller andet, set fra et lydmæssigt synspunkt.

MVH

rockforlife
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Bruger siden: 18 Juli 2005
Lokalitet: Jylland
Sendt: 22 Oktober 2006 kl. 10:18 | IP-adresse registreret  

Hvem er denne Poul?

Bradman
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 Juli 2005
Sendt: 22 Oktober 2006 kl. 10:19 | IP-adresse registreret  

3DX skrev:

Citat fra Pouls hjemmeside:

"vores netvenner Monolake, King og Tarup 13 i deres diverse endeløse " Ov, hvor det bare spiller musik!"

"lidt ligesom ens barns første forsøg på at lave en lerskulptur. Der er bare ikke meget hifi i en diffusfeltgenerator som Kibri."

"Jensen jo ikke, langt fra endda. Han gør blot sit arbejde som natmanden i middelalderen"

"Selv en bevislig analfabet som vores ven 3 DX vil muligvis kunne afprøve rigtigheden af dette"

"System Audio Ranger- højttaler en spændende fristil i salgsstrategier, når man skal lancere et absolut økonomiprodukt i produktionspris omend ikke i slutbrugerpris."

"Ugens tekniske nyskabelse er omtalen af det fantastiske plastmateriale i en anmeldelse af en Canton- højttaler"

"Der er ikke den mindste tvivl om, at hifi4all er i krise. Med mindre der sker noget vældigt radikalt, der formår at holde på de få ikke-analfabeter"

"ulidelig Joan Baez-plade fra 1963 og sammenligne med den nyeste ligeså rædselsfulde Randi Laubæk-CD"

det er fra kun to af hans egne hjemmeside "indlæg"

A. er der nogen der kan finde noget positivt på den mands hjemme side ?

B. er der nogen han ikke hader ?

C. Poul helt analfabet er jeg/vi da ikke... du må da følge godt med her over, og kunne læse næsten alt hvad vi skriver, siden du er så meget inde i hvad der sker, og hvem der skriver hvad.

LOL

Det er smadder fedt du gider hold Poul i ørerne 3DFX. Måske kan du få Tarup13 og Monolake, King mf. til at give en hånd med at finkæmme trådene for flere lus. Jeg skal nok sende besked til dig hvis jeg finder noget snavs.

Word..

Til top Vis Bradman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bradman

Scherer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2004
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 22 Oktober 2006 kl. 10:35 | IP-adresse registreret  

Dolce skrev:

Se, denne Poul! Han tør jo at udtale sig ærligt og personligt. Hvor ER det dog befriende med en der tør være sig selv offentligt og ikke gemmer sig i en vendekåbe med skjulte hensigter og salgsgas for den personlige vindings skyld.

Manden kan bare ikke lide hykleri og dumhed. Så kan man diskutere om han burde lave hentydninger til specifikke personer. For de vil ikke kunne forstå hvorfor. Dumhed, er jo kendetegnet - som psykopati, også er det - ved at den ikke kan erkende sig selv...Den er jo... DUM

Go´søndag derude i mørket.

Kritik er fint, men hvofor skal han ty til kommentarer om analfabetisme? Det synes jeg ikke hører til i en seriøs debat.

Til top Vis Scherer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Scherer

witzel
Lukket konto
Lukket konto
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 22 Oktober 2006 kl. 10:44 | IP-adresse registreret  

Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel

l´Blundt
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 20 September 2005
Sendt: 22 Oktober 2006 kl. 10:49 | IP-adresse registreret  

Ignorer dog manden, hvis i er så meget imod ham. Der bliver jo lavet en tråd om ham mindst en gang om ugen. Så kan egentlig godt forstå han kommentere tingene herinde. Han burde bare komme på herinde og debattere istedet for det andet.

På den anden måde er han lidt ligesom Glistrup, han siger måske noget med et gran af sandhed, men på den helt forkerte måde.

Mvh. l´Blundt

Til top Vis l´Blundt's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af l´Blundt

Sir.HiFi
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 Juli 2006
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 22 Oktober 2006 kl. 11:05 | IP-adresse registreret  

Jay l`Blundt skrev:

Ignorer dog manden, hvis i er så meget imod ham. Der bliver jo lavet en tråd om ham mindst en gang om ugen. Så kan egentlig godt forstå han kommentere tingene herinde. Han burde bare komme på herinde og debattere istedet for det andet.

Mvh. l´Blundt

Jeg kunne ikke være mere enig, dog med den lille note, at jeg IKKE ser Poul slå vejen forbi dette forum.

I guder jeg er træt af at læse om denne Poul "Klaphat", og alle de andre der hopper i med begge ben...

Det kan da ikke være så svært at se ideen med Pouls evendelige "kritik" af alle andre end ham selv?
Men lad os da bare skærer det ud i pap - Det kaldes MARKEDSFØRING!
Til top Vis Sir.HiFi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sir.HiFi

flex195
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2004
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 22 Oktober 2006 kl. 11:07 | IP-adresse registreret  

Ja jo da, manden er da pænt negativ må man nok sige

Infinity Intermezzo 5,2 setup
Infinity : Technology - Performance - Design
Til top Vis flex195's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af flex195