Hej alle!
Den 5 nov. bestiller jeg flg. surround speaker-set
1 x QUADRAL Surround 6000 inkl. SUB 500 und inkl. Basic 2000 Base und
1 x QUADRAL Basic 2000 Base zusätzlich.....6.1 OK
1 x Lieferpauschale Grossgeräte Ausland, versichert
Ihr ZARSEN-Paket-Preis: 1.899 EUR
Den 2 dec. modtager jeg pakken med posten.
Ergo ca. en måneds ventetid, hvoraf de oprindeligt fortalte mig at der vil gå 14 dage.
Problemet er nu at de har sendt mig den forkerte subwoofer.
Det som jeg har fået : http://www.zarsen.de/info.php?id=3547&c=375
Det som jeg har betalt og bestilt : http://www.zarsen.de/info.php?id=4654&c=541
En difference på 355 euro / 2630 kr. Dvs. de skylder mig 355 euro.
Jeg havde overvejet at sende den forkerte subwoofer afsted igen, men den vejer meget, og vil derfor koste nogle
100 kr at sende afsted, som jeg vil mene at Zarsen.de burde betale.
Istedet fik jeg den anden og sidste ide, nemlig at beholde den forkerte subwoofer, og så bede dem betale mig
differencen på 355 euro.
Nå, jeg prøver så at skrive tilbage til den samme gut igen, som jeg før har skrevet frem og tilbage med (endda
uden de store ventetider på svar fra mine mails), så bliver jeg totalt ignoreret.
2 mails afsendt og "nada" replies fra ham :(
Det virker lidt suspekt at man ikke kan komme igennem via mails fra den ene dag til den anden.
Jeg har ikke prøvet at ringe endnu, men det vil jeg gøre imorgen, så jeg håber lidt de kan engelsk.
Indtil videre vil jeg ikke anbefale zarsen.de som I nok kan forstå.
Jeg er ved at være godt træt at tyske online butikker, og måden de driver dem på.
Moralen må være COD/cash on delivery metoden, men dem er der ikke mange der kører med, men der kan man jo også komme i
fedtefadet, hvis de der afsender det forkerte. Det ved du jo først når du åbner pakken.
Jeg vil holde tråden her posted med nyheder.
Jeg har forresten før været udsat for noget lign. bare noget værre.
Bestilte et kamera, betalte forud, jeg fik aldrig andet en undskyldninger, 3 måneder gik der, ville have min penge tilbage,
ringede frem og tilbage, mails osv.
Til sidst truede jeg dem med dårligt publicity på internettet vha. tilsvining. Der skete ikke noget, så lavede jeg et internet
site med samme domæne navn www.einfachbilliger.tk (www.einfachbilliger.de). På dette hjemmelavede site fremviste jeg firmaet, som
nogle bedragere, og havde endda også offenligt publiceret alle emails skrevet frem og tilbage. Dagen efter fik jeg en mail fra manageren,
om at mine penge nu var flyttet, og at jeg omgående måtte fjerne den side, ellers ville de gå til deres advokat osv.
Ganske morsomt, men det virkede jeg fik mine gryn tilbage igen.
(For der som er interesserede kan jeg fortælle at firmaet eksisterer ikke idag, de gik konkurs kort tid efter.)
Håber ikke samme metode ska' tages i brug igen :(
tyskere ... tsk tsk.
Mvh
Elo Rasmussen