| Forfatter |
|
Cubie Forum Bruger

Bruger siden: 19 Oktober 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 62
|
| Sendt: 31 Oktober 2006 kl. 20:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej, jeg står med et lille problem, jeg skal have et Pioneer PDP507XD tv, Problemet er at tape connection har en levering på 15-20 dage, jeg har fundet et sted på nettet, hvor de har den på lager, til samme pris, internet butikken har en fysisk butik til afhentning, men havd ville i råde mig til, ang. service osv. Er det dumt at købe gennem internet butik, eller er det bedst at slå kold vand i blodet, og vente på tape connection??
MVH
AH
|
| Til top |
|
| |
winter Forum Bruger

Bruger siden: 02 September 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1611
|
| Sendt: 31 Oktober 2006 kl. 20:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kob Hos TC.
Mit Raad.Jeg ved ventetiden kan vare lang.
|
| Til top |
|
| |
DenUkendteFisk Forum Bruger

Bruger siden: 01 Marts 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 160
|
| Sendt: 31 Oktober 2006 kl. 20:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Altså hvis du kan finde gode erfaringer med den internet butik som du har fundet, så køb da der. Send dog en mail først og spørg om de rent faktisk har det på lager, da der er mange internet butikker som ikke kan finde ud af at holde det opdateret
__________________ Don't ever argue with an idiot, he will bring you down to his level and beat you with experience
|
| Til top |
|
| |
SKC 3361 Forum Bruger

Bruger siden: 06 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 51
|
| Sendt: 31 Oktober 2006 kl. 20:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
husk at spørge om garanti ordningen,,, mange som parallel importere kræver skærmen indleveret hos den pågældende forhandler hvis der bliver noget indenfor garanti perioden. Tc har afhentningsservice på alle deres tv af dansk servicecenter og 2års rigtig garanti.
Men det kan jo være lang tid og vente... hvis du har kabel tv behøver du ikke XD versionen af 507 men blot XA som i øvrigt er noget billigere... og iflg. tc's hjemmeside så er den da på lager...
Hilsen Søren
|
| Til top |
|
| |
Cubie Forum Bruger

|
| Sendt: 31 Oktober 2006 kl. 22:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja men jeg vil gerne have den digitale tuner indbygget i tvet.. Så det skal være XD modellen.
|
| Til top |
|
| |
Cubie Forum Bruger

|
| Sendt: 31 Oktober 2006 kl. 22:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg må nok heller vente på TC, selv om det er lidt surt bare at gå og vente.. Har det egentlig bedst med at handle hos dem, frem for at handle hos et IT firma..
|
| Til top |
|
| |
Kempf87 Forum Bruger

Bruger siden: 12 September 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 251
|
| Sendt: 31 Oktober 2006 kl. 22:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Cubie skrev:
| Ja men jeg vil gerne have den digitale tuner indbygget i tvet.. Så det skal være XD modellen. |
|
|
Jeg forstår godt du gerne vil have den digitale tuner indbygget, så man slipper for at have den ekstra kasse stående fremme i stuen. Det pynter jo ikke ligefrem. Problemet med de indbyggede tunere kan opstå hvis tv selskaberne begynder at kode signalerne, så man skal have kort som til parabol etc.
Derfor har vi herhjemme købt en seperat der kan modtage kort hvis udviklingen skulle gå den vej. __________________ Vh
Kasper
|
| Til top |
|
| |
Cubie Forum Bruger

|
| Sendt: 01 November 2006 kl. 14:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kempf87 skrev:
Cubie skrev:
| Ja men jeg vil gerne have den digitale tuner indbygget i tvet.. Så det skal være XD modellen. |
|
|
Jeg forstår godt du gerne vil have den digitale tuner indbygget, så man slipper for at have den ekstra kasse stående fremme i stuen. Det pynter jo ikke ligefrem. Problemet med de indbyggede tunere kan opstå hvis tv selskaberne begynder at kode signalerne, så man skal have kort som til parabol etc.
Derfor har vi herhjemme købt en seperat der kan modtage kort hvis udviklingen skulle gå den vej.
|
|
|
OK det var jeg ikke klar over, er der stor risiko for det? Hvis nu man har en seperat digital tuner, så skal man når man skal se fjernsyn, slå over på fx. Scart 1, for så at skifte programmer over den seperate tuner???
|
| Til top |
|
| |
Guldkysten Lukket konto

Lukket efter bruges ønske!
Bruger siden: 06 Januar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1540
|
| Sendt: 01 November 2006 kl. 18:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Cubie skrev:
Kempf87 skrev:
Cubie skrev:
|
|
Derfor har vi herhjemme købt en seperat der kan modtage kort hvis udviklingen skulle gå den vej.
|
|
|
OK det var jeg ikke klar over, er der stor risiko for det? Hvis nu man har en seperat digital tuner, så skal man når man skal se fjernsyn, slå over på fx. Scart 1, for så at skifte programmer over den seperate tuner??? |
|
|
Jeg kan ikke tro at puplicstation stationer pludselig går over til kort, så det sludder tror jeg ikke du behøver at være bange for, det vil jo være direkte ulogisk, men man ved jo aldrig med de folk der styrer det her land, men jeg ville nu være ret ligeglad hvis det var mig, for mig at se er en seperat tuner overflødig hvis man har en indbygget i tv, og en indbygget er at fortrække, da man slipper for endnu en enhed der fylder og skal forbindes på kryds og tværs.
|
| Til top |
|
| |
hans123 Forum Bruger

Bruger siden: 18 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1050
|
| Sendt: 01 November 2006 kl. 18:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg købte mit 507XD hos en dansk it forretning på nettet
Og det var fordi de kunne levere hurtigt
Hans
|
| Til top |
|
| |
hans123 Forum Bruger

Bruger siden: 18 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1050
|
| Sendt: 01 November 2006 kl. 18:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er kortlæser indbygget i TV'et 
Kempf87 skrev:
Cubie skrev:
|
|
Derfor har vi herhjemme købt en seperat der kan modtage kort hvis udviklingen skulle gå den vej. |
|
|
|
| Til top |
|
| |
Kaizers Forum Bruger

Bruger siden: 28 November 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 487
|
| Sendt: 01 November 2006 kl. 18:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Guldkysten skrev:
Cubie skrev:
Kempf87 skrev:
Cubie skrev:
|
|
|
|
|
OK det var jeg ikke klar over, er der stor risiko for det? Hvis nu man har en seperat digital tuner, så skal man når man skal se fjernsyn, slå over på fx. Scart 1, for så at skifte programmer over den seperate tuner??? |
|
|
Jeg kan ikke tro at puplicstation stationer pludselig går over til kort, så det sludder tror jeg ikke du behøver at være bange for, det vil jo være direkte ulogisk, men man ved jo aldrig med de folk der styrer det her land, men jeg ville nu være ret ligeglad hvis det var mig, for mig at se er en seperat tuner overflødig hvis man har en indbygget i tv, og en indbygget er at fortrække, da man slipper for endnu en enhed der fylder og skal forbindes på kryds og tværs.
|
|
|
Nej det gør de nok ikke, men tilgengæld ændres kodningen af signalet fra MPEG-2 til MEPG-4 på et eller andet tidspunkt, og så skal man have en boks (med mindre at digital tuneren selvf. både kan tage mpeg2 og mepg4 hvilket jeg tvivler på), hvis man gerne vil se digital tv.
|
| Til top |
|
| |
Guldkysten Lukket konto

Lukket efter bruges ønske!
Bruger siden: 06 Januar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1540
|
| Sendt: 01 November 2006 kl. 19:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kaizers skrev:
Guldkysten skrev:
Cubie skrev:
Kempf87 skrev:
Cubie skrev:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nej det gør de nok ikke, men tilgengæld ændres kodningen af signalet fra MPEG-2 til MEPG-4 på et eller andet tidspunkt, og så skal man have en boks (med mindre at digital tuneren selvf. både kan tage mpeg2 og mepg4 hvilket jeg tvivler på), hvis man gerne vil se digital tv.
|
|
|
Det er da en helt anden situation, og det er vel ikke den store forskel, om printet i et fjensyn skal opgraderes eller om en recieverenhed skal opdateres - det er jo en anden ting, og slet ikke noget med det at gøre, jeg snakker om kort kodning, som det er på satelit
|
| Til top |
|
| |