Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 15:12   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Tape connection / Internet butik (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Cubie
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Oktober 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 31 Oktober 2006 kl. 20:33 | IP-adresse registreret  

Hej, jeg står med et lille problem, jeg skal have et Pioneer PDP507XD tv, Problemet er at tape connection har en levering på 15-20 dage, jeg har fundet et sted på nettet, hvor de har den på lager, til samme pris, internet butikken har en fysisk butik til afhentning, men havd ville i råde mig til, ang. service osv. Er det dumt at købe gennem internet butik, eller er det bedst at slå kold vand i blodet, og vente på tape connection??

MVH

AH

Til top Vis Cubie's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Cubie

winter
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 September 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 31 Oktober 2006 kl. 20:35 | IP-adresse registreret  

Kob Hos TC.

Mit Raad.Jeg ved ventetiden kan vare lang.

Til top Vis winter's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af winter

DenUkendteFisk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Marts 2006
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 31 Oktober 2006 kl. 20:42 | IP-adresse registreret  

Altså hvis du kan finde gode erfaringer med den internet butik som du har fundet, så køb da der. Send dog en mail først og spørg om de rent faktisk har det på lager, da der er mange internet butikker som ikke kan finde ud af at holde det opdateret 

SKC 3361
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Oktober 2003
Sendt: 31 Oktober 2006 kl. 20:55 | IP-adresse registreret  

husk at spørge om garanti ordningen,,, mange som parallel importere kræver skærmen indleveret hos den pågældende forhandler hvis der bliver noget indenfor garanti perioden. Tc har afhentningsservice på alle deres tv af dansk servicecenter og 2års rigtig garanti.

Men det kan jo være lang tid og vente... hvis du har kabel tv behøver du ikke XD versionen af 507 men blot XA som i øvrigt er noget billigere... og iflg. tc's hjemmeside så er den da på lager...

Hilsen Søren

Til top Vis SKC 3361's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SKC 3361

Cubie
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 31 Oktober 2006 kl. 22:19 | IP-adresse registreret  

Ja men jeg vil gerne have den digitale tuner indbygget i tvet.. Så det skal være XD modellen.

Cubie
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 31 Oktober 2006 kl. 22:26 | IP-adresse registreret  

Jeg må nok heller vente på TC, selv om det er lidt surt bare at gå og vente.. Har det egentlig bedst med at handle hos dem, frem for at handle hos et IT firma..

Kempf87
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 September 2005
Lokalitet: København
Sendt: 31 Oktober 2006 kl. 22:36 | IP-adresse registreret  

Cubie skrev:
Ja men jeg vil gerne have den digitale tuner indbygget i tvet.. Så det skal være XD modellen.

Jeg forstår godt du gerne vil have den digitale tuner indbygget, så man slipper for at have den ekstra kasse stående fremme i stuen. Det pynter jo ikke ligefrem. Problemet med de indbyggede tunere kan opstå hvis tv selskaberne begynder at kode signalerne, så man skal have kort som til parabol etc.

Derfor har vi herhjemme købt en seperat der kan modtage kort hvis udviklingen skulle gå den vej.

Kasper
Til top Vis Kempf87's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kempf87

Cubie
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 01 November 2006 kl. 14:38 | IP-adresse registreret  

Kempf87 skrev:

Cubie skrev:

Jeg forstår godt du gerne vil have den digitale tuner indbygget, så man slipper for at have den ekstra kasse stående fremme i stuen. Det pynter jo ikke ligefrem. Problemet med de indbyggede tunere kan opstå hvis tv selskaberne begynder at kode signalerne, så man skal have kort som til parabol etc.

Derfor har vi herhjemme købt en seperat der kan modtage kort hvis udviklingen skulle gå den vej.

OK det var jeg ikke klar over, er der stor risiko for det? Hvis nu man har en seperat digital tuner, så skal man når man skal se fjernsyn, slå over på fx. Scart 1, for så at skifte programmer over den seperate tuner???

Guldkysten
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter bruges ønske!

Bruger siden: 06 Januar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 01 November 2006 kl. 18:10 | IP-adresse registreret  

Cubie skrev:
Kempf87 skrev:

Cubie skrev:

OK det var jeg ikke klar over, er der stor risiko for det? Hvis nu man har en seperat digital tuner, så skal man når man skal se fjernsyn, slå over på fx. Scart 1, for så at skifte programmer over den seperate tuner???

Jeg kan ikke tro at puplicstation stationer pludselig går over til kort, så det sludder tror jeg ikke du behøver at være bange for, det vil jo være direkte ulogisk, men man ved jo aldrig med de folk der styrer det her land, men jeg ville nu være ret ligeglad hvis det var mig, for mig at se er en seperat tuner overflødig hvis man har en indbygget i tv, og en indbygget er at fortrække, da man slipper for endnu en enhed der fylder og skal forbindes på kryds og tværs.

Til top Vis Guldkysten's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Guldkysten

hans123
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Marts 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 01 November 2006 kl. 18:50 | IP-adresse registreret  

Jeg købte mit 507XD hos en dansk it forretning på nettet

Og det var fordi de kunne levere hurtigt

Hans

Til top Vis hans123's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hans123

hans123
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Marts 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 01 November 2006 kl. 18:52 | IP-adresse registreret  

Der er kortlæser indbygget i TV'et  

Kempf87 skrev:

Cubie skrev:

Til top Vis hans123's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hans123

Kaizers
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 November 2005
Lokalitet: København
Sendt: 01 November 2006 kl. 18:54 | IP-adresse registreret  

Guldkysten skrev:
Cubie skrev:
Kempf87 skrev:

Cubie skrev:

Jeg kan ikke tro at puplicstation stationer pludselig går over til kort, så det sludder tror jeg ikke du behøver at være bange for, det vil jo være direkte ulogisk, men man ved jo aldrig med de folk der styrer det her land, men jeg ville nu være ret ligeglad hvis det var mig, for mig at se er en seperat tuner overflødig hvis man har en indbygget i tv, og en indbygget er at fortrække, da man slipper for endnu en enhed der fylder og skal forbindes på kryds og tværs.

Nej det gør de nok ikke, men tilgengæld ændres kodningen af signalet fra MPEG-2 til MEPG-4 på et eller andet tidspunkt, og så skal man have en boks (med mindre at digital tuneren selvf. både kan tage mpeg2 og mepg4 hvilket jeg tvivler på), hvis man gerne vil se digital tv.
Til top Vis Kaizers's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kaizers

Guldkysten
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter bruges ønske!

Bruger siden: 06 Januar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 01 November 2006 kl. 19:52 | IP-adresse registreret  

Kaizers skrev:
Guldkysten skrev:
Cubie skrev:
Kempf87 skrev:

Cubie skrev:

Nej det gør de nok ikke, men tilgengæld ændres kodningen af signalet fra MPEG-2 til MEPG-4 på et eller andet tidspunkt, og så skal man have en boks (med mindre at digital tuneren selvf. både kan tage mpeg2 og mepg4 hvilket jeg tvivler på), hvis man gerne vil se digital tv.

Det er da en helt anden situation, og det er vel ikke den store forskel, om printet i et fjensyn skal opgraderes eller om en recieverenhed skal opdateres - det er jo en anden ting, og slet ikke noget med det at gøre, jeg snakker om kort kodning, som det er på satelit
Til top Vis Guldkysten's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Guldkysten

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes