Sendt: 08 November 2006 kl. 12:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Halløj,
Jeg kan se at andre har god erfaring med emnet, men her er mit besyv.
I januar 2005 købte jeg via Cinemagic et 79" kineserlærred (Kingpin) leveret direkte fra Qualityscreen, som leverede det privat en søndag formiddag (!)
Dengang gav det i sig selv anledning til fortællinger om god behandling fra importøren.
I aftes gik oprulningsmakanismen imidlertid i stykker, med brummelyde og oprulningsstop til følge. Ifølge min lampetæller i projektoren, har mit setup kørt 245 timer siden januar 2005, i sig selv ikke ret meget og derfor også skuffende at oprulningsmekanismen allerede er gået i stykker. Kineserlærred eller ej.. Jeg skrev en mail til forhandleren (Cinemagic) i aftes lige inden jeg gik til ro.
I morges kl. 9.35 ligger der en mail fra Qualityscreen om hvilket lærred det er jeg har osv., men i det jeg læser mailen ringer vores receptionist fra arbejdet. Det er John fra Qualityscreen i røret, som har fundet mig ved at gå ind på mit website (via min mailadresse), se hvor jeg arbejder (jeg har en mindre livshistorie på mit site), ringe til firmaet, bede dem stille videre til min mobil og vupti.
Her 1½ timer efter ligger der et spritnyt lærred på mit gulv. Endnu engang leveret til døren.
For snart to år siden var jeg imponeret over servicen ved leveringen. I dag er jeg mundlam, for sjælden har jeg set så god service fra en leverandør.
Bravo. __________________ Hilsen Anders
|